djkoelkast 3 juni 2012 gepost Auteur Share 3 juni 2012 gepost Goed om te horen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 juni 2012 gepost Auteur Share 6 juni 2012 gepost Gesloten topics staan ook weer onderaan, ik moet dat elke update opnieuw doen... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 juni 2012 gepost Auteur Share 17 juni 2012 gepost Ik ben de hele tijd zowat alleen Hinse aan het awarden zo veel heeft hij er al Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 juni 2012 gepost Share 17 juni 2012 gepost Vaag, voor m'n gevoel heb ik er al tijden geen meer gewonnen. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 17 juni 2012 gepost Share 17 juni 2012 gepost Je hebt in het verleden bij bijna elke contest wel een award gehaald Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 18 juni 2012 gepost Share 18 juni 2012 gepost In het verleden had ik duidelijk te veel tijd over, of ik was een strebertje. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juni 2012 gepost Auteur Share 23 juni 2012 gepost Ik zie een eredivisie award in jpg en die klopt ook niet, die moet even opnieuw gemaakt worden. Ik kan niet zien van wanneer hij is, maar dit zijn ze: (winnaar) (runner-up) Ik heb ze zelf maar opnieuw gemaakt. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juni 2012 gepost Auteur Share 23 juni 2012 gepost Ongeveer 33% van de awards is nu uitgedeeld. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 3 september 2012 gepost Share 3 september 2012 gepost Nog een update van het awards-front? Ik moet die van de Eredivisie-pool van afgelopen seizoen nog steeds maken ... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 september 2012 gepost Auteur Share 3 september 2012 gepost Helaas ben ik grieperig momenteel en heb ik gewoon te weinig tijd er voor gehad. Zodra ik tijd vrij kan maken èn ik denk er aan ga ik ze weer toevoegen. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 4 september 2012 gepost Share 4 september 2012 gepost Nog een update van het awards-front? Ik moet die van de Eredivisie-pool van afgelopen seizoen nog steeds maken ... Ik houd op de achtergrond wel bij welke awards voor welke contests of pools worden uitgereikt en aan wie. Ook houd ik op de achtergrond nu bij wie welke nieuwe contest of pool opent. Ik zal vandaag of morgen djkoelkast hiervan een update sturen (via pm) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 september 2012 gepost Auteur Share 4 september 2012 gepost Ik voel me al weer wat beter, maar ook in huis is er nog het nodige te doen. Ik ga mijn best doen. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 september 2012 gepost Share 4 september 2012 gepost (aangepast) edit 4 september 2012 aangepast door djkoelkast niet nodig hè Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 september 2012 gepost Auteur Share 15 september 2012 gepost Ja dat zag ik al eens eerder in precies dat topic, geen idee waarom dat is. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 september 2012 gepost Auteur Share 15 september 2012 gepost Update en een resync, volgens mij is het nu opgelost. Moet ik wel weer gesloten topics onderaan zetten en een aantal plaatjes wijzigen... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 september 2012 gepost Share 15 september 2012 gepost Ga je de accesskey voor de post-knop nog fixen trouwens? alt-s werkt niet (meer) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 september 2012 gepost Auteur Share 15 september 2012 gepost Nooit geweten dat dat er was en ik ben bang dat dat samenhangt met de nieuwe editor waar ik nog steeds niet blij mee ben. Ik ga eens kijken of er een plugin voor is. Arcadehal is ook geupdate maar ziet er op bepaalde plekken raar uit, er wordt opnieuw aan een update gewerkt, maar er kan wel gewoon gesppeld worden. Retropunten en award plugins zijn ook geupdate. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 oktober 2012 gepost Auteur Share 6 oktober 2012 gepost De arcadehal is vandaag helemaal gefixt. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 maart 2013 gepost Share 23 maart 2013 gepost Ik heb Internet Explorer 10 (opgedrongen gekregen). De enter-toets werkt hierin echter niet, bij het invoeren van een bericht op dit forum. Ik kan via een vrij omslachtige manier wel gebruik maken van de enter-toets (soort IE9-modus), maar kan dit op de een of andere manier worden opgelost? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 maart 2013 gepost Auteur Share 23 maart 2013 gepost Hoe bedoel je enter? Want enter is toch gewoon een nieuwe regel of gebeurt er iets anders? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 maart 2013 gepost Share 23 maart 2013 gepost Hoe bedoel je enter? Want enter is toch gewoon een nieuwe regel of gebeurt er iets anders? Als ik op enter duw gaat hij niet naar een nieuwe regel. Schijnt een bekend probleem te zijn, zag ik na een beetje zoeken via Google. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 maart 2013 gepost Auteur Share 23 maart 2013 gepost En shift + enter? Ik ken IE10 niet, sinds 9 is het al niet meer wat het was Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 maart 2013 gepost Share 23 maart 2013 gepost En shift + enter? Ik ken IE10 niet, sinds 9 is het al niet meer wat het was Nee, werkt ook niet. Ik weet niet of meer mensen dit probleem hebben, of dat niemand IE10 gebruikt ? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten