djkoelkast 7 januari 2012 gepost Auteur Share 7 januari 2012 gepost Wat ik wel gemakkelijk vind, dat je een HTML bestand kunt kopieren met opmaak., Ik wil geen opmaak op het forum Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 7 januari 2012 gepost Share 7 januari 2012 gepost (aangepast) Mijn tekst was weg, net zo als Samba-boy gebeurde. Dat was na het kopieren van de quote... Naja, ik schreef: 'Op de kalender' geeft 2 kruisjes en kreeg daarna opeens een heel klein font. 7 januari 2012 aangepast door Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 januari 2012 gepost Auteur Share 7 januari 2012 gepost Dat bedoel ik dus Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 7 januari 2012 gepost Share 7 januari 2012 gepost Ik wil geen opmaak op het forum Wat is het verschil tussen dikke tekst en <b>dikke tekst</b> ? Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 7 januari 2012 gepost Share 7 januari 2012 gepost Dat bedoel ik dus Hoe bedoelt u? Welke smiley past hier nou weer bij ... weet niet. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 januari 2012 gepost Auteur Share 7 januari 2012 gepost Wat is het verschil tussen dikke tekst en <b>dikke tekst</b> ? Bepaalde BBCode is toegestaan, maar meer moet het niet worden. Geen kleurtjes en al die dingen. Hoe bedoelt u? Welke smiley past hier nou weer bij ... weet niet. u Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 januari 2012 gepost Share 7 januari 2012 gepost UTF-8 Huh, wellek? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 januari 2012 gepost Share 7 januari 2012 gepost Trouwens, Kronespill is kapot. Op de arcade. Reageert niet op moves. Maar dat heeft niks met het forum te maken Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 januari 2012 gepost Share 8 januari 2012 gepost Huh, wellek? Language = Universal Alphabet (UTF-8) of 7? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 januari 2012 gepost Auteur Share 8 januari 2012 gepost Trouwens, Kronespill is kapot. Op de arcade. Reageert niet op moves. Maar dat heeft niks met het forum te maken Heeft denk ik met een nieuwe flash te maken, hij is weg, ik heb nu een ander muntspelletje er in. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 januari 2012 gepost Share 8 januari 2012 gepost Bepaalde BBCode is toegestaan, maar meer moet het niet worden. Geen kleurtjes en al die dingen. u plaagje ... Maar ik had het niet over de source code, alleen over het kopieren van het resultaat, dat wat je ziet. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 januari 2012 gepost Auteur Share 9 januari 2012 gepost Gesloten topics staan weer onderaan, alleen de plaatjes moeten nog anders. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 januari 2012 gepost Auteur Share 10 januari 2012 gepost Bij de actieve gallery items valt de toegevoegde tekst op de plaatjes. Opgelost (als je het nog ziet druk even CTRL + F5 op die pagina, dan moet het daarna goed zijn). Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 10 januari 2012 gepost Share 10 januari 2012 gepost (aangepast) Is inderdaad beter zo. Wat een werk heb je er aan om alles weer goed te krijgen. Poeh, poeh... [Edit] Even fontsize aanpassen, zie ik . Hij stond waarschijnlijk te klein ingesteld in de antwoorden - dus niet volledige - editor. Of ander font kiezen? [edit2] Als ik ga editen in de antwoorden editor (font size veranderen) komt er overal fontsize=4 en /fontsize te staan en dat blijft in tekst staan. Dat heb ik ook wel eens in oudere teksten gezien, dus daar komt het vandaan, de snelle antwoorden editor! Ha, een mysterie opgelost ... 10 januari 2012 aangepast door Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 januari 2012 gepost Auteur Share 10 januari 2012 gepost Je kunt het beste geen fontsize gebruiken maar [ sub ] of [ sup ] Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 10 januari 2012 gepost Share 10 januari 2012 gepost (aangepast) Je kunt het beste geen fontsize gebruiken maar [ sub ] of [ sup ] Ja maar, dat doet de editor zelf. Hierboven bij Size dat pijltje rechts aanklikken en een ander getal kiezen, dat veroorzaakt het. [Edit] O, je bedoelt die X dingen! Aha! Weer een mysterie opgelost ... 10 januari 2012 aangepast door Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 januari 2012 gepost Auteur Share 10 januari 2012 gepost Die zijn ook nog leesbaar, size dingen zijn soms niet meer leesbaar Twitterding is ook opgelost trouwens Alleen nu heeft opeens iets of iemand "view active content" neergezet ipv actieve topics. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 10 januari 2012 gepost Share 10 januari 2012 gepost Vreemd, in mijn vorige post (darts topic) stond het lettertype ineens op klein en nu is het weer groot. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 januari 2012 gepost Auteur Share 10 januari 2012 gepost Vreemd, in mijn vorige post (darts topic) stond het lettertype ineens op klein en nu is het weer groot. Kleine lettertypen zijn ook eigenlijk helemaal niet toegestaan, op sup/sub na. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 januari 2012 gepost Auteur Share 10 januari 2012 gepost Staat er trouwens nog steeds hoor. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 januari 2012 gepost Auteur Share 10 januari 2012 gepost Er staan nog maar een paar relatief eenvoudige taken op de lijst. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 10 januari 2012 gepost Share 10 januari 2012 gepost Vreemd, in mijn vorige post (darts topic) stond het lettertype ineens op klein en nu is het weer groot. Kleine lettertypen zijn ook eigenlijk helemaal niet toegestaan, op sup/sub na. Daar had ik het ook over in mijn berichtje. Ik denk dat de lettergrootte in de antwoorden editor standaard op klein staat (Heb ik net nog geprobeerd en ja, dat is zo). Niet in de volledige editor. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 januari 2012 gepost Auteur Share 10 januari 2012 gepost Daar had ik het ook over in mijn berichtje. Ik denk dat de lettergrootte in de antwoorden editor standaard op klein staat (Heb ik net nog geprobeerd en ja, dat is zo). Niet in de volledige editor. Lettertype in de standaard editor is vrij groot, te groot zelfs. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 januari 2012 gepost Auteur Share 12 januari 2012 gepost Er is weer e.e.a. bijgewerkt en het belangrijkste zijn de plaatjes op de home (klik Retroforum, druk CTRL + F5: forumplaatjes zijn weer normaal). Ook heb ik de balk met foto's teruggeplaatst. Nu zie je rechtsboven een vlakje met een cijfer: dat is het aantal reacties op die foto. Het plaatsen van een reactie op een foto is nu ook makkelijker. Ook wat kleine "onzichtbare" fixes gedaan in de gallery. We zijn er bijna Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 januari 2012 gepost Share 15 januari 2012 gepost ScreenshotsScreenshots van games 0 Afbeeldingen 0 Reacties Last upload: -- Maar wanneer ik erop klik, staan er toch echt 30 foto's waarvan eentje met een reactie. Overigens, ik weet niet of het al besproken is maar screenshots van TV-programma's en dergelijke, enige ruimte waar ik die kwijt kan? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 januari 2012 gepost Auteur Share 15 januari 2012 gepost Ik zal binnenkort categorieën bijmaken. Andere probleem ga ik naar kijken. Ik heb vandaag wat dingen in de Arcadehal gefixt, vooral cosmetisch. Alleen als je op iemands naam klikt zijn de gamenamen wit op een witte achtergrond, dus die kun je niet zien. Wordt aan gewerkt (zit verweven in de encrypte code van de arcadehal dus ik kan er nu zelf even niets aan doen). Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 januari 2012 gepost Auteur Share 15 januari 2012 gepost Er is ook nog een "portal" mode, ik vond hem zelf wat minder overzichtelijk maar probeer deze eens: http://www.retroforum.nl/gallery/ Random foto full size, laatst gewijzigde albums Rechts de categorieën, er onder meest recente fotos, er onder meest recente reacties Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 januari 2012 gepost Auteur Share 16 januari 2012 gepost Ik heb vandaag wat dingen in de Arcadehal gefixt, vooral cosmetisch. Alleen als je op iemands naam klikt zijn de gamenamen wit op een witte achtergrond, dus die kun je niet zien. Wordt aan gewerkt (zit verweven in de encrypte code van de arcadehal dus ik kan er nu zelf even niets aan doen). Dit is inmiddels ook gefixt. Probleem bleek overigens alleen aanwezig in Internet Explorer 8 of eerder. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 januari 2012 gepost Share 16 januari 2012 gepost Kan ook aan mijn computer liggen, al had ik het ook ineens op mijn smartphone... Scrollen gaat niet echt vloeiend meer, eerder nogal stroefjes. Beetje mieren**ken maar ik dacht, ik meld het toch even. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 januari 2012 gepost Auteur Share 16 januari 2012 gepost Kan ook aan mijn computer liggen, al had ik het ook ineens op mijn smartphone... Scrollen gaat niet echt vloeiend meer, eerder nogal stroefjes. Beetje mieren**ken maar ik dacht, ik meld het toch even. Ik heb er zelf geen last van, anderen wel? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 16 januari 2012 gepost Share 16 januari 2012 gepost Ik krijg soms nog steeds een kleiner lettertype als ik een bericht post. Heel vreemd, want de keer daarop doet 'ie het wel weer op het goede formaat. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 januari 2012 gepost Auteur Share 16 januari 2012 gepost Ik krijg soms nog steeds een kleiner lettertype als ik een bericht post. Heel vreemd, want de keer daarop doet 'ie het wel weer op het goede formaat. Die editor is sowieso prut, het kan zijn dat als je klikt om te reageren je per ongeluk op een verborgen button klikt en dus op de x2 knop. Ik heb het vaak met andere knoppen. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 januari 2012 gepost Share 16 januari 2012 gepost Ik heb er zelf geen last van, anderen wel? Ik heb het momenteel weer. Normaal zie ik de complete pagina die ik scroll, maar nu gaat het echt met schokken, best zwaar irritant. Opera trouwens. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 januari 2012 gepost Share 16 januari 2012 gepost Die editor is sowieso prut, het kan zijn dat als je klikt om te reageren je per ongeluk op een verborgen button klikt en dus op de x2 knop. Ik heb het vaak met andere knoppen. Juist. Magic. Soms gaat ie zomaar doorstrepen als ik wil antwoorden en dan is inderdaad die knop gekleurd zonder aangeklikt te hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 januari 2012 gepost Auteur Share 16 januari 2012 gepost Juist. Magic. Soms gaat ie zomaar doorstrepen als ik wil antwoorden en dan is inderdaad die knop gekleurd zonder aangeklikt te hebben. Tip: als je de editor nog niet ziet maar alleen het witte vlak klik dan zo ver mogelijk onderin, hij registreert namelijk de klik bovenin als een knopklik, heel irritant. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 17 januari 2012 gepost Share 17 januari 2012 gepost Het werkt inderdaad beter als je onderin klikt. Ik zag net dat de optiebalk op het laatst naar beneden scrolt, dus is het inderdaad een knopklik als je bovenin klikt. Nouja, weten we dat ook weer Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 januari 2012 gepost Share 18 januari 2012 gepost Inderdaad een goede tip, nu heb ik ook geen problemen meer daarmee. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 januari 2012 gepost Auteur Share 19 januari 2012 gepost Er zijn nieuwe categorieën aangemaakt in de gallery. Magazines Retro televisie Retroforum In Retroforum is plek voor bijvoorbeeld alle opgaven uit de raad het plaatje reeksen. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 januari 2012 gepost Share 19 januari 2012 gepost ...Ik vind het allemaal geweldige wijzigingen, maar RF wordt alleen maar stroever met scrollen. Ook slepen met de scrollbalk gaat stroef. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 19 januari 2012 gepost Share 19 januari 2012 gepost ...Ik vind het allemaal geweldige wijzigingen, maar RF wordt alleen maar stroever met scrollen. Ook slepen met de scrollbalk gaat stroef. Geen last van... ? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 januari 2012 gepost Auteur Share 19 januari 2012 gepost Geen last van... ? Ik ook niet, op 3 browsers niet (Opera 11, Safari, IE8). Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 januari 2012 gepost Share 19 januari 2012 gepost In topics die vol met youtube-filmpjes staan en grote afbeeldingen kan het wel wat stroever worden ja. Maar dat ligt niet aan de forumsoftware, eerder aan cpu/gpu-beperkingen en brakk browser-plugins. In IE9, Chrome en FF ook geen last van. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 19 januari 2012 gepost Share 19 januari 2012 gepost (aangepast) ...Ik vind het allemaal geweldige wijzigingen, maar RF wordt alleen maar stroever met scrollen. Ook slepen met de scrollbalk gaat stroef. Je weet toch dat DJ goede computers verkoopt ? 19 januari 2012 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 januari 2012 gepost Auteur Share 19 januari 2012 gepost Net nog even getest op een Pentium III 900 laptop met 256mb in IE 5.0 onder Windows '98 SE en zelfs daar in scrollt dit topic super vloeiend. Ik denk dus dat het aan iemands pc ligt Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 januari 2012 gepost Share 19 januari 2012 gepost (aangepast) Edit: verkeerde tip blijkt wel. 20 januari 2012 aangepast door Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 januari 2012 gepost Auteur Share 19 januari 2012 gepost Ik heb een tip! Als het font niet goed gaat door de verborgen knop, klik dan eens op het gummetje 2e plaatje linksboven. Helpt echt! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 januari 2012 gepost Share 20 januari 2012 gepost Momenteel ook stroef scrollen op mjn Samsung Galaxy S Plus. Dus even kappen met de 'het ligt aan je computer'-opmerkingen, heb er echt last van. Anders maak ik van de week met de phone wel een video van de pc en met de fotocamera een video van de phone. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 20 januari 2012 gepost Share 20 januari 2012 gepost Hier gaat het ook stroef op het moment, terwijl ik gisteren nog nergens last van had. In het begin laadde het forum zelfs met een zwarte achtergrond. Ik dacht even dat de site op zwart was gegaan wegens het verlies van Megaupload. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 januari 2012 gepost Auteur Share 20 januari 2012 gepost En hier gaat nog steeds alles soepel, server doet vrijwel niets (serverload van 0.01). Als je mobiel bent kies dan voor de mobiele skin, scroll helemaal naar onder en klik linksonder: Uiterlijk wijzigen (naast het rss-logo). Kies nu voor IP.Board Mobile. Die is speciaal voor mobiele devices gemaakt (wel wat beperkter). De normale skin is wel zeer intensief, veel css, veel javascript/ajax. Zorg dus dat je browser zo veel mogelijk up to date is. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 21 januari 2012 gepost Share 21 januari 2012 gepost Hier werkt alles goed hoor. Trouwens, is het vanaf nu standaard dat we met die pop-up moeten werken bij het maken van polls? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten