djkoelkast 25 december 2011 gestart Share 25 december 2011 gestart Deze week ga ik een nieuwe server installeren, dit kan gepaard gaan met wat testinstallaties of andere gekkigheden die jullie ervaren. De bedoeling is nog voor volgend jaar de nieuwe server 100% te laten draaien. Door backups die volop draaien kan de site ook bij tijden wat trager aanvoelen dan normaal. De nieuwe server heeft meer ruimte, meer geheugen, meer snelheid, aparte backupschijven intern en extern, dus we gaan er op vooruit. Ik weet niet of het direct merkbaar zal zijn, maar toch zeker tijdens de backups, deze huidige server ligt zowat plat om 0:00u elke dag (en ook rond 3:00u 's nachts) in verband met backups. Ik verwacht dat de nieuwe server hier geen last van heeft. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 december 2011 gepost Share 27 december 2011 gepost Professionaliteitsslag Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 december 2011 gepost Auteur Share 27 december 2011 gepost Ik heb gisteren alles getest en het werkt, ik zit alleen met bepaalde stukjes software die op de nieuwe server nog niet aanwezig zijn, daar zal ik naar moeten zoeken en dat wordt nog een karweitje, ik denk dat dat iets is voor tegen vrijdag. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 december 2011 gepost Auteur Share 27 december 2011 gepost Als we de servermigratie doen ga ik ook het forum compleet opnieuw installeren (met behoud van alle gegevens) en de nieuwste versie installeren. Verwachting is nog steeds dit vrijdag te doen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 december 2011 gepost Auteur Share 30 december 2011 gepost Alle voorbereidingen zijn getroffen vanmiddag (vandaar een aantal keer offline geweest), nu is het een kwestie van de database overzetten, upgraden en die upgrade testen. Wordt dat echt helemaal niets dan gaan we eerst even verder met de huidige versie op de nieuwe server. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 december 2011 gepost Auteur Share 31 december 2011 gepost Welkom op het vernieuwde Retroforum! Dit is pas het begin, er moet nog een hoop gebeuren, maar dat doen we lekker volgend jaar. Afbeeldingen moeten worden bijgewerkt in de skin, logo moet worden bijgewerkt, alles wordt weer rood ( ) > tot die tijd kun je rechtsboven zelf de kleur aanpassen. Er moet nog een hoop meer gebeuren. We zijn in ieder geval helemaal up to date naar de nieuwste versie, kosten noch moeite zijn gespaard. Vind je iets wat niet klopt, niet lekker werkt, dingen die je mist of wat dan ook laat het dan even weten in het daar voor bestemde topic: http://www.retroforu...voor-het-forum/ Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 31 december 2011 gepost Share 31 december 2011 gepost w00t! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 31 december 2011 gepost Share 31 december 2011 gepost Ziet er heel strak uit! Zo gaan we modern het nieuwe jaar in. Overigens 1 grote irritatie ontdekt: in mijn standaard browser (Chrome) werkt de editor niet :') Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 31 december 2011 gepost Share 31 december 2011 gepost (aangepast) Ziet er heel strak uit! Zo gaan we modern het nieuwe jaar in. Overigens 1 grote irritatie ontdekt: in mijn standaard browser (Chrome) werkt de editor niet :') dwz de cursor verschijnt niet in de editor als ik er in klik. 31 december 2011 aangepast door Hinse Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 december 2011 gepost Auteur Share 31 december 2011 gepost Ziet er heel strak uit! Zo gaan we modern het nieuwe jaar in. Overigens 1 grote irritatie ontdekt: in mijn standaard browser (Chrome) werkt de editor niet :') Ik heb zelf liever een standaard editor, niet zo'n WYSIWYG ding, maar dan nog *zou* het moeten werken. Heb je de nieuwste versie van Chrome? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 31 december 2011 gepost Share 31 december 2011 gepost (aangepast) Ik heb zelf liever een standaard editor, niet zo'n WYSIWYG ding, maar dan nog *zou* het moeten werken. Heb je de nieuwste versie van Chrome? Hoezo een snelle reactie!? Ik was alweer te snel met klagen, want AdBlock zorgt ervoor dat ik er niet in kan klikken. Uitzondering gemaakt voor Retroforum en het werkt weer uitstekend! 31 december 2011 aangepast door Hinse Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 december 2011 gepost Auteur Share 31 december 2011 gepost Hoezo een snelle reactie!? Ik was alweer te snel met klagen, want AdBlock zorgt ervoor dat ik er niet in kan klikken. Uitzondering gemaakt voor Retroforum en het werkt weer uitstekend! Adblock heeft geen zin op Retroforum want het is 100% advrij Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 31 december 2011 gepost Share 31 december 2011 gepost Het ziet er in ieder geval heel goed uit! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 1 januari 2012 gepost Share 1 januari 2012 gepost Adblock heeft geen zin op Retroforum want het is 100% advrij Klopt, maar ik heb er nooit naar om gekeken omdat het nooit problemen gaf. In elk geval mijn complimenten dj, het ziet er zeer goed uit allemaal! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten