Hinse 21 december 2011 gestart Share 21 december 2011 gestart Vorig jaar verscheen The Expendables, een initiatief van de inmiddels 65-jarige oude Sylvester Stallone om nog eenmaal een 'action flick' te maken zoals in de jaren '80 en '90 veelvuldig verschenen. Het verhaal moest flinterdun zijn, er moesten veel stoere doch foute oneliners in zitten en er moesten zoveel mogelijk actiehelden van nu en weleer bij elkaar worden gebracht. Dat lukte aardig en de film werd dan ook een ouderwetse blockbuster. Al gauw werd er gepraat over een opvolger, waarbij er misschien nog meer acteurs te strikken zouden zijn gezien het succes van deel 1. Voor deel werden de volgende acteurs bij elkaar gebracht: Sylvester Stallone Jason Statham Bruce Willis Liam Hemsworth Arnold Schwarzenegger Chuck Norris Dolph Lundgren Jean-Claude Van Damme Jet Li Randy Couture TRAILER: Kijken jullie naar deze film uit? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 21 december 2011 gepost Share 21 december 2011 gepost Jason Statham heeft dit jaar ook in meerdere films meegespeeld, waarin hij altijd precies hetzelfde soort personage neerzet. Wel (bijna) altijd aardige films. Toch niet echt iets waar ik echt naar uitkijk, doe mij maar The Hobbit, die eind 2012 uitkomt... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 21 december 2011 gepost Share 21 december 2011 gepost Een film waar ik ongelofelijk naar uitzie! Eindelijk weer wat Schwarzenegger!!!! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 december 2011 gepost Auteur Share 21 december 2011 gepost Ik vind Norris en Van Damme ook welkome toevoegingen. Nog meer testosteron dan deel 1! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 oktober 2012 gepost Auteur Share 27 oktober 2012 gepost Vanavond eindelijk deze film gezien. Zoals ik had verwacht had het verhaaltechnisch niets om het lijf. Gelukkig was het al de moeite om eens al die grote acteurs in 1 film te zien. Je merkte aan alles dat ze het duidelijk leuk vonden om samen te spelen. Er waren heel veel one liners naar het verleden, waarvan de laatste eigenlijk de hele film samenvatte: "We all belong in a museum!" Jammer dat vilain Jean-Claude van Damme dood ging, die had ik graag in het vervolg terug gezien. Ik moest hard lachen toen Chuck Norris 2x op kwam met het intro van The Good, The Bad & The Ugly theme. Inmiddels is Expendables 3 ook aangekondigd, waarbij al heel wat namen circuleren in het geruchtencircuit, waaronder Steven Seagal, Wesley Snipes, Harrison Ford. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 28 oktober 2012 gepost Share 28 oktober 2012 gepost Ik vond het verhaal helemaal niet slecht hoor. Er zaten trouwens ook mooie vechtscenes in (één van de mooiste vond ik Jet Li in die keuken met die pannen) Die one-liners hadden trouwens voor mij niet zo gehoeven. Zeker niet als je Arnie meerdere keren hoort roepen "I'll be back". Wel gaaf vond ik de opmerking van Sylvester Stallone (Rest In Pieces!) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 11 november 2012 gepost Share 11 november 2012 gepost Gisteren ook The Expendables 2 gekeken. Het is zeker niet briljant, maar het kijkt wel lekker weg. Verhaal kon er ook nog net mee door. Leuk om zoveel bekende gezichten in een film te zien. Enkele aardige one-liners en sterke actiescenes. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.