Hinse 21 november 2011 gestart Share 21 november 2011 gestart (aangepast) Ben je net als de OP soms de muziek op je eigen harde schijf even zat? En vind je de reguliere radiozenders soms niet voldoen? Post dan hier de radiostreams die je wel eens luistert! Ik zal hier alle zenders verzamelen die jullie posten, en aanpassen mocht er een adres het niet meer doen en ik hier op 1 of andere manier achter kom. Ook zal ik de OP binnenkort wat opfleuren en ordenen. Ik begin met een gevarieerd aantal zenders die ik wel eens luister. De streams zijn soms aanklikbaar (.pls-bestand), soms dien je de url naar je favoriete muziekspeler te kopiëren. Spelers waarin de streams werken zijn o.a. FooBar, Winamp en VLC. RETRO CONSOLE / CHIPTUNE / 8-BIT / MODULE Chiptunes (Digitally Imported) MP3 (96 kbit) AAC (32 kbit) WMA (40 kbit) Pixel Legacy MP3 (128 kbit) Chipmode MP3 (160 kbit) Retro PC GAME Streaming Radio for Gyusyabu MP3 (192 kbit) ModFM MP3 (128 kbps) JAREN '80 Absolute 80s OGG-FLAC (~1 mbit) MP3 (192 kbit) Radio 10 Gold 80s Hits MP3 (128 kbit) 80s Forever - We Keep The 80s Alive MP3 (128 kbit) Hit-Radio Antenne 80s MP3 (128 kbit) Cafe 80s MP3 (128 kbit) JAREN '90 Absolute 90s OGG-FLAC (~1 mbit) MP3 (192 kbit) Radio 10 Gold 90s Hits MP3 (128 kbit) Only 90s MP3 (128 kbit) HAPPY HARDCORE Happy Hardcore (Digitally Imported) MP3 (96 kbit) AAC (32 kbit) WMA (40 kbit) EURODANCE EuroDance (Digitally Imported) MP3 (96 kbit) AAC (32 kbit) WMA (40 kbit) Eurodance 90s MP3 (128 kbit) RadioEuroClassic MP3 (128 kbit) MOVIE & TV SOUNDTRACKS Energy Soundtrack (Movie & TV Soundtracks) MP3 (128 kbit) Als je ook een radiostream wilt toegevoegd hebben in dit topic, graag in het volgende format posten zodat ik deze makkelijk kan plaatsen: [b]Radiostream kanaal titel[/b] [url=http://url]MP3/AAC/WMA (xx kbit)[/url] [url=http://extraurl]MP3/AAC/WMA (xx kbit)[/url] 29 november 2011 aangepast door Hinse Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 21 november 2011 gepost Share 21 november 2011 gepost Uren luisterplezier Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 november 2011 gepost Auteur Share 25 november 2011 gepost De lijst is weer wat uitgebreid. Binnenkort zal ik de boel wat opfleuren. Overigens, ik kan echt de kanalen van Absolute 80s en Absolute 90s aanraden als je van die muziek houdt. Ze hebben beiden een zeer hoge kwaliteitsstream met lossless audio (OGG FLAC). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 november 2011 gepost Share 25 november 2011 gepost Chipmode is beter bereikbaar via: http://212.116.114.35:8000/listen.pls Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 november 2011 gepost Auteur Share 25 november 2011 gepost Aangepast Vroeger was er nog Retro Radio van het prehistorische Retroforum. Kunnen we dat geen nieuw leven in blazen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 november 2011 gepost Share 25 november 2011 gepost Aangepast Vroeger was er nog Retro Radio van het prehistorische Retroforum. Kunnen we dat geen nieuw leven in blazen? Ik heb er nog software voor (en ook alle muziek van Retro Radio), alleen voor een paar luisteraars 24/7 een extra pc laten draaien vind ik altijd zo zonde. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 november 2011 gepost Share 25 november 2011 gepost Zo meteen topic sticky gemaakt want dit is waardevolle informatie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 november 2011 gepost Auteur Share 25 november 2011 gepost Ik heb er nog software voor (en ook alle muziek van Retro Radio), alleen voor een paar luisteraars 24/7 een extra pc laten draaien vind ik altijd zo zonde. Kan dat niet op dezelfde server als 't forum draaien? Afijn, hier zou een topic over gestart kunnen worden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 november 2011 gepost Share 25 november 2011 gepost Kan dat niet op dezelfde server als 't forum draaien? Afijn, hier zou een topic over gestart kunnen worden. Open het topic maar Kan wel in community. RF server is een webserver en die kan op zich de stream wel dragen alleen er wordt altijd via een ander systeem uitgezonden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.