Hinse 4 december 2011 gepost Share 4 december 2011 gepost Earthworm Jim Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 4 december 2011 gepost Auteur Share 4 december 2011 gepost Frogger Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 december 2011 gepost Share 4 december 2011 gepost Grand Theft Auto Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 4 december 2011 gepost Share 4 december 2011 gepost Hugo's House of Horrors. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 december 2011 gepost Share 4 december 2011 gepost IK+ Zat ook een easteregg in, als je een toets indrukte (ik weet niet meer welke) viel dat mannetje zijn broek af Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 december 2011 gepost Share 4 december 2011 gepost Ik twijfelde om voor James Pond te gaan, maar deze geniet mijn voorkeur: Jazz Jackrabbit Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 december 2011 gepost Share 4 december 2011 gepost Kirby Super Star Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 december 2011 gepost Share 4 december 2011 gepost (aangepast) Ignition Edit: we zijn inderdaad al bij de L, zoals DJ hieronder aangeeft. 5 december 2011 aangepast door Hinse Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 december 2011 gepost Share 5 december 2011 gepost Ignition Volgens mij zijn we al bij de L Lemmings, wat anders! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 december 2011 gepost Share 5 december 2011 gepost Maniac Mansion Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 7 december 2011 gepost Share 7 december 2011 gepost Night Mission Pinball Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 december 2011 gepost Share 7 december 2011 gepost Operation Lemming Een Public Domain spel voor de Amiga, soort anti-Lemmings met een hele dikke knipoog. Gemaakt in AMOS, een Basic gebaseerde programmeertaal met specifieke Amiga extensies voor makkelijke sprites/mods etc. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 december 2011 gepost Share 8 december 2011 gepost Prince Of Persia Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 december 2011 gepost Share 8 december 2011 gepost Quondam - tekstadventure. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 december 2011 gepost Share 8 december 2011 gepost Obscure titel! Rad van Fortuin Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 december 2011 gepost Share 8 december 2011 gepost Obscure titel! Rad van Fortuin Je hebt geen geld genoeg om een klinker te kopen, heh NEE je moet een medeklinkerkopenwantjehebtgedraaid! Jeeeeee komt op... DUIZEND GULDEN, mooi bedrag! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 december 2011 gepost Share 8 december 2011 gepost Je hebt geen geld genoeg om een klinker te kopen, heh NEE je moet een medeklinkerkopenwantjehebtgedraaid! Jeeeeee komt op... DUIZEND GULDEN, mooi bedrag! We gaan luisteren, we gaan luisteren...! Het is.... GOED! *Deuntje* Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 8 december 2011 gepost Auteur Share 8 december 2011 gepost We gaan luisteren, we gaan luisteren...! Het is.... GOED! *Deuntje* En dan volgens mij ook nog door het pc speakertje Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 december 2011 gepost Share 8 december 2011 gepost Als ik het goed was het ad lib Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 december 2011 gepost Share 8 december 2011 gepost Als ik het goed was het ad lib Nee hoor, echt Sound Blaster. Er zat bij mijn weten geen muziek bij, alleen die tekstjes. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 december 2011 gepost Share 8 december 2011 gepost Een van mijn favorieten of all time, zo'n beetje het eerste spel wat ik heb uitgespeeld: Superfrog Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 8 december 2011 gepost Auteur Share 8 december 2011 gepost Nee hoor, echt Sound Blaster. Er zat bij mijn weten geen muziek bij, alleen die tekstjes. Net even gemaakt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 december 2011 gepost Share 8 december 2011 gepost Briljant spel Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 december 2011 gepost Share 11 december 2011 gepost (aangepast) Volgens mij heb Ãk dat zelfs nog gespeeld op een ouwe Windows computer EDIT: Zat te dubben welke titel ik zou noemen... Secret of Mana? Sonic the Hedgehog? Ineens wist ik het. Meteen ook een cap met een van mijn favoriete bosses uit het spel... Niet al te moeilijk, maar zijn kokende exit, rentree op een botte manier en tenslotte het definitieve einde van Crocomire laten mij toch wel meteen denken aan... Super Metroid 11 december 2011 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 11 december 2011 gepost Share 11 december 2011 gepost Volgens mij had DJ al Superfrog genoemd. Dus we zijn bij de T Test Drive II: The Duel. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 december 2011 gepost Share 11 december 2011 gepost Door de RvF slowchat niet opgemerkt denk ik, moet kunnen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 11 december 2011 gepost Share 11 december 2011 gepost Door de RvF slowchat niet opgemerkt denk ik, moet kunnen Bij de S (en T) kun je sowieso wel 10 leuke spellen noemen, dus het is inderdaad geen straf om Super Metroid erbij te hebben staan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 december 2011 gepost Share 11 december 2011 gepost Volgens mij had DJ al Superfrog genoemd. Dus we zijn bij de T Test Drive II: The Duel. Hè bah, ja ik zag het net voor ik de computer afsloot, maar het was mij te laat om nog te wijzigen Sorry gang Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 december 2011 gepost Share 11 december 2011 gepost Degene die de Z heeft kan natuurlijk voor nog een rondje hetzelfde kiezen (of een wat strictere tijd meegeven, bijvoorbeeld tussen 1987-1995). Voor de U dacht ik aan Utopia of Uridium voor de Amiga maar ik speelde toch veel liever: Ugh! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 12 december 2011 gepost Share 12 december 2011 gepost Vinyl Goddess From Mars Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 12 december 2011 gepost Share 12 december 2011 gepost Dit is eentje van de serie Where in <...> is Carmen Sandiego. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 12 december 2011 gepost Share 12 december 2011 gepost (aangepast) Yoshi's Cookie De laatste mag de volgende categorie bepalen! EDIT: Inderdaad, we zijn bij de X, ik had op school beter moeten opletten Xonix 13 december 2011 aangepast door Hinse Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 december 2011 gepost Share 12 december 2011 gepost Waar is de X? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 13 december 2011 gepost Share 13 december 2011 gepost Waar is de X? Inmiddels door Hinse verbeterd, dus hierbij verder met de Y. Yahtzee. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 december 2011 gepost Share 17 december 2011 gepost Niemand voor de Z en een nieuw onderwerp? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 december 2011 gepost Share 17 december 2011 gepost Ik heb het huidige onderwerp al bedacht, dus een ander mag de Z doen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 december 2011 gepost Share 18 december 2011 gepost Vooruit dan... Holy shit, deze post kan ik volledig fixen vanaf mobiele telefoon, inclusief naar RF-server geuploade pic! Awesome Hafijn, de Z, een van m'n favo games voor de SNES, redelijk obsceen maar zo'n geniale muziek... Mooie timing ook van deze post voor deze game... Zombies (ate my neighbours) Volgende; Muzikale artiesten die je helemaal niets vind... Inclusief foto Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 december 2011 gepost Share 18 december 2011 gepost Adele Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 december 2011 gepost Share 18 december 2011 gepost Jan Boezeroen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 december 2011 gepost Share 18 december 2011 gepost Gelukkig hebben de we F nog om Frans Bauer te nomineren Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 december 2011 gepost Share 18 december 2011 gepost Ach ja, natuurlijk .... Men wil de F vast wel voor je vasthouden .... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 december 2011 gepost Share 19 december 2011 gepost Corry Konings Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 21 december 2011 gepost Share 21 december 2011 gepost Frans Duijts Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 december 2011 gepost Share 21 december 2011 gepost ho! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 december 2011 gepost Share 21 december 2011 gepost Ho wat? We zijn pas bij de E toch? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 december 2011 gepost Share 21 december 2011 gepost Ho wat? We zijn pas bij de E toch? Ja ik had dus Gerard Joling (Frans Duijts > G) Maar ik moest de E vanwege de achternaam en daar had ik geen tijd meer voor vanmiddag En ik weet even niets met de E, naja behalve: Erik Hulzebosch Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 21 december 2011 gepost Share 21 december 2011 gepost Wie doet er nou de F van Frans Bauer, die voor je vrijgehouden zou worden? :'( Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 december 2011 gepost Share 21 december 2011 gepost Wie doet er nou de F van Frans Bauer, die voor je vrijgehouden zou worden? :'( jij? Als samba-boy dit ziet (Bauerfan pur sang) verzint hij snel een ander Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 21 december 2011 gepost Auteur Share 21 december 2011 gepost Zo bij deze... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 22 december 2011 gepost Share 22 december 2011 gepost Ik kies voor Gordon ipv Joling, beiden zijn qua muziek even erg. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.