Ross 6 oktober 2012 gepost Auteur Share 6 oktober 2012 gepost Ja, ja, ik ken er een paar (heb niet de volledige namen in het vizier): Dijken Transport Veiling Rotterdam, een wereldhaven McPower = boren naar olie Milieuspel De Zuivelfabriek Er bestaat nog eentje over Gas en ik vond Zefalo, een educatief spel van het ministerie van alcohol. Ik weet niet of deze laatste ook bij de serie hoort, wel bij de educatie. Milieuspel, thuis in the Milieu, 1990 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 oktober 2012 gepost Share 6 oktober 2012 gepost Die heb ik onlangs nog ergens gezien... Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 oktober 2012 gepost Share 18 oktober 2012 gepost (aangepast) Dit nederlandse arcade adventurespel is gemaakt met Gamemaker. Er bestaat ook een tekstadventure versie van, maar die heb ik nooit kunnen vinden. De gekleurde titel heeft met een diamant te maken. De kleur is blauw. Het schijnt een van de eerste spellen gemaakt met Gamemaker (5?) te zijn geweest. Er is ook een volgende versie, maar die is alleen te spelen met een geregistreerde Gamemaker. 18 oktober 2012 aangepast door Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 21 oktober 2012 gepost Share 21 oktober 2012 gepost De naam is Blue Lady of De blauwe dame. Een arcade adventure geschreven door Gabor de Mooij met gebruik van Gamemaker 6. Als iemand anders een nieuwe opgave heeft: ga je gang, ik geef hem door. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 11 november 2012 gepost Share 11 november 2012 gepost De naam is Blue Lady of De blauwe dame. Een arcade adventure geschreven door Gabor de Mooij met gebruik van Gamemaker 6. Mocht je hem wllen spelen: http://www.nostalgia8.org/download/nederlands/bluelady/bluelady.zip Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 13 november 2012 gepost Share 13 november 2012 gepost Ik wil evt ook wel een foto posten zat spellen die ik ooit speelde Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 13 november 2012 gepost Share 13 november 2012 gepost Ik wil evt ook wel een foto posten zat spellen die ik ooit speelde Er heeft verder niemand gereageerd, dus ga je gang. Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 13 november 2012 gepost Share 13 november 2012 gepost (aangepast) Mmm toen was mijn plaatje weg 14 november 2012 aangepast door Berleas Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 november 2012 gepost Share 16 november 2012 gepost Mmm toen was mijn plaatje weg Ik heb hem hier wel zien staan. Weet je nu de naam niet meer? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 november 2012 gepost Share 16 november 2012 gepost Hij stond er inderdaad wel gewoon Je kunt hem gewoon uploaden op het forum via "gebruik volledige editor" Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 november 2012 gepost Share 16 november 2012 gepost Het leek net een memory spel, maar dat was het niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 november 2012 gepost Share 16 november 2012 gepost Mocht je hem wllen spelen: http://www.nostalgia...dy/bluelady.zip Nog meer nieuws. Er zijn walkthroughs toegevoegd heb ik gezien. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 23 november 2012 gepost Share 23 november 2012 gepost (aangepast) Raad maar welk spel het is Een spel met een bijzondere verhaallijn, en deze game heeft altijd een speciaal plekje in mijn hart gehad 23 november 2012 aangepast door Deemster Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 november 2012 gepost Share 25 november 2012 gepost Dat is volgens mij Inheret The Earth. Ziet er net als Teen Agent heel kleurrijk uit, alleen 2 grote verschillen: Inheret The Earth had een geweldig verhaal met nauwelijks gameplay (en de gameplay die er wel was iets te simpel), terwijl Teen Agent veel te moeilijke puzzels had. Vertel eens, waarom vond je dit spel specifiek zo leuk? Bij mij kwamen er namelijk gemixte herinneringen naar boven. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 25 november 2012 gepost Share 25 november 2012 gepost Helemaal juist Hinse! Inherit the Earth inderdaad Dat kleurrijke trekt me inderdaad, net als de vrolijke sfeer, en het geniale verhaal. De personages vind ik erg grappig (Zoals de zwijnen), en leuk dat alle dieren zo anders zijn: De herten zijn de leiders, de ratten zijn de slimmeriken en de wasberen zijn de boeven Het spel is inderdaad niet echt uitdagend, dus ik zie het meer als een interactieve tekenfilm Teenagent heb ik me ook erg mee vermaakt, hoewel het kleurrijke me daar juist niet beviel. En inderdaad, te veel puzzels waren onlogisch en lieten je gokken wat te doen.. Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 5 december 2012 gepost Share 5 december 2012 gepost Hierbij ook een plaatje van mij Van welk spel is dit? : Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 5 december 2012 gepost Auteur Share 5 december 2012 gepost Pssst, voor deze keer dan.... Normaal gesproken wacht je op je beurt Wanneer je iets geraden hebt dan post je een nieuwe. Als diegene die het geraden heeft, nog steeds niet gereageerd heeft, dan post eerst even een reminder... Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 5 december 2012 gepost Share 5 december 2012 gepost Okok wachtte al een ruime week hahaha Heb een nieuwe contest erop gezet, was een avond druk bezig nog.... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 december 2012 gepost Share 5 december 2012 gepost Meestal geven we eerst een "jij bent" en als daar geen reactie op komt kun je een ander plaatsen. Maargoed, gebeurd is gebeurd, praten we niet meer over En nu hopen dat ik niet gepakt word op plagiaat, die zin is © Adriaan Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 december 2012 gepost Share 6 december 2012 gepost Ik vind het prima om de beurt aan Berleas te geven. Ontopic: geen flauw idee welk spel. Iets met anime en tekstadventure? Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 6 december 2012 gepost Share 6 december 2012 gepost (aangepast) De volgorde was ook een beetje ingewikkeld geworden. Berleas was zijn plaatje kwijt en daardoor viel Deemster in. Als Hinse nu dit plaatje herkent (volgens mijn zoon zou het uit kunnen lopen op een 'stripverhaal'), dan is het evenwicht weer hersteld. Edit: lees net dat hij het niet weet ... 6 december 2012 aangepast door Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 december 2012 gepost Share 6 december 2012 gepost Met wat googlewerk heb ik er Knights of Xentar uit gekregen, maar ik moet toegeven dat ik het spel zelf niet ken. Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 7 december 2012 gepost Share 7 december 2012 gepost (aangepast) Helemaal goed, beetje Final Fantasy, beetje manga style, beetje adventure, beetje Hentai. Komt uit begin jaren 90. Ik speelde vroeger best veel van zulk soort spellen, Eye of the Beholder was ook een van mijn favorieten, misschien ken je die wel? Pas nog eens geprobeerd, maar die graphics kunnen me helaas nu niet zoveel meer boeien Toch nog best lang MUD games gespeeld en dat is grafisch alleen maar tekst. 7 december 2012 aangepast door Berleas Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 28 februari 2013 gepost Share 28 februari 2013 gepost Nou, wie volgt? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 februari 2013 gepost Share 28 februari 2013 gepost Dan zal ik wel zijn zeker Wie heeft opgelet weet het: Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 1 maart 2013 gepost Auteur Share 1 maart 2013 gepost TFX ! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 maart 2013 gepost Share 1 maart 2013 gepost Juist! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 3 maart 2013 gepost Share 3 maart 2013 gepost Ik kom uit bij Spinball voor de Vectrex? Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 3 maart 2013 gepost Auteur Share 3 maart 2013 gepost Helemaal goed Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 maart 2013 gepost Share 5 maart 2013 gepost Deze keer moet je deze wezens gebruiken voor veroveringen. Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 6 maart 2013 gepost Share 6 maart 2013 gepost pokemon? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 maart 2013 gepost Share 6 maart 2013 gepost Is dat niet dat Pokémon Battle Dimension spel? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 6 maart 2013 gepost Share 6 maart 2013 gepost pokemon? Nu nog de naam van het spel. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 maart 2013 gepost Share 6 maart 2013 gepost (aangepast) Pokémon Mystery Dungeon? 6 maart 2013 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 6 maart 2013 gepost Share 6 maart 2013 gepost Pokémon Mystery Dungeon? Nee Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 7 maart 2013 gepost Share 7 maart 2013 gepost Nou zeg, Pokémon en verovering: is dat nou zo moeilijk? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 maart 2013 gepost Share 7 maart 2013 gepost (aangepast) Ja. Maar om je er van af te helpen, Pokémon Conquest. :') 7 maart 2013 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 7 maart 2013 gepost Share 7 maart 2013 gepost Ja. Maar om je er van af te helpen, Pokémon Conquest. :') Goed :') Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 8 maart 2013 gepost Auteur Share 8 maart 2013 gepost Sonic 1 voor de Megadrive ? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 9 maart 2013 gepost Share 9 maart 2013 gepost Nope maar wel een heel mooie eerste poging. Wie durft? Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 9 maart 2013 gepost Auteur Share 9 maart 2013 gepost Knuckles' Chaotix Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 maart 2013 gepost Share 10 maart 2013 gepost Bravo meneer! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 11 maart 2013 gepost Share 11 maart 2013 gepost Hocus Pocus Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 11 maart 2013 gepost Auteur Share 11 maart 2013 gepost Juistem! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten