Keetie 8 november 2011 gestart Share 8 november 2011 gestart Een beschrijving geven van de bedoeling vind ik moeilijk te formuleren, daarom een paar voorbeelden van dit taalspelletje: Vandaag wil ik snel weg, dus neem ik de snelweg. Ik ga naar Boskoop waar ik een bos koop. Daar sta ik bij de waterval als ik in het water val. Zinnen vormen dus. Dat wordt wel nadenken ... :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 november 2011 gepost Share 8 november 2011 gepost (aangepast) Ik sprong met mijn parachute uit het vliegtuig boven Roosendaal, ik hoop maar dat ik in de rozen daal. Leuk spel! 8 november 2011 aangepast door Hinse Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 november 2011 gepost Share 8 november 2011 gepost Op het schaaktoernooi in Rotterdam presteer ik vaak slecht, maar ik weet zeker dat ik nog veel rotter dam. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 november 2011 gepost Share 8 november 2011 gepost Dat fietspad naar Haastrecht loopt haast recht. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 november 2011 gepost Share 8 november 2011 gepost Die vissenkom is lek als ik met mijn arm op tafel haast bij de vissen kom. :') Volgens mij doe ik het niet goed. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 november 2011 gepost Auteur Share 8 november 2011 gepost Zo slecht istie niet: je hebt gewoon een magische arm! :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 november 2011 gepost Share 8 november 2011 gepost Zo slecht istie niet: je hebt gewoon een magische arm! :') Bwhehehe Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 14 november 2011 gepost Auteur Share 14 november 2011 gepost De zwaargewicht tilde een zwaar gewicht, maar faalde. Toen kreeg hij tikjes ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 november 2011 gepost Share 16 november 2011 gepost Tijdens de douane controle kwam het geslikte bolletje uit z'n kont rollen. :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 17 november 2011 gepost Share 17 november 2011 gepost (aangepast) Joh Hinse, ik haat een douane controle. Wel een keer lol gehad met een vriend op Schiphol, waarvan ik nooit had gedacht dat hij zo, toen hij zo tegen die beveiliger riep "doe... ah nee!", kon trollen. EDIT: Nogmaals, ik ben echt slecht :') 17 november 2011 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.