MaartenF 9 augustus 2004 gepost Auteur Share 9 augustus 2004 gepost sweety, je lijkt het meest op b2! Antwoorden:1. Nee, niet echt veel. 2. Ja, best wel veel. 3. Ja 4. Vaak wel ja. 5. Ja 6. Ja 7. Ja 8. Nee 9. Misschien heel soms ja... soms wel als je je echt klote voelt. Maar over het algemeen dus niet. 10. Ja, meestal traag ja 11. Nee, heb wel een bril, maar zo erg is het ook weer niet. 12. Nee, ligt er eigenlijk aan op wie. 13. Nee 14. Ja 15. Nee 16. Nee 17. Nee 18. Nee, over het algemeen meer geluk dan pech, ik mag niet klagen. 19. Nee 20. Ja 21. Nee. Enne, wie ben ik? Ben benieuwd... Kan je de vragen niet even herhalen? Heb nu even niet zo'n zin om al die vragen na te kijken. Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost En dat terwijl zo veel mensen het op zo'n soortgelijke manier doen. Maja, goed dan mot ik het maar ff doen he. Alstublieft: Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? Nee, niet echt veel. Vraag 2: Lach jij bijna altijd? Ja, best wel veel. Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? Ja Vraag 4: Ben jij serieus? Vaak wel ja. Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? Ja Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? Ja Vraag 7: Ben je een mee-loper? Ja Vraag 8: Huil je vaak? Nee Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? Misschien heel soms ja... soms wel als je je echt klote voelt. Maar over het algemeen dus niet. Vraag 10: Ben je niet zo snel? Ja, meestal traag ja Vraag 11: Ben je scheel? Nee, heb wel een bril, maar zo erg is het ook weer niet. Vraag 12: Wordt je snel kwaad? Nee, ligt er eigenlijk aan op wie. Vraag 13: Schreeuw je vaak? Nee Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? Ja Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? Nee Vraag 16: Ga je elke dag sporten? Nee Vraag 17: Ben jij heel lenig? Nee Vraag 18: Heb je wel eens pech? Nee, over het algemeen meer geluk dan pech, ik mag niet klagen. Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? Nee Vraag 20: Ben je soms onhandig? Ja Vraag 21: Ben jij heel technisch? Nee Wie ben ik nu dan? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 10 augustus 2004 gepost Auteur Share 10 augustus 2004 gepost En dat terwijl zo veel mensen het op zo'n soortgelijke manier doen. Maja, goed dan mot ik het maar ff doen he. Alstublieft:Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? Nee, niet echt veel. Vraag 2: Lach jij bijna altijd? Ja, best wel veel. Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? Ja Vraag 4: Ben jij serieus? Vaak wel ja. Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? Ja Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? Ja Vraag 7: Ben je een mee-loper? Ja Vraag 8: Huil je vaak? Nee Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? Misschien heel soms ja... soms wel als je je echt klote voelt. Maar over het algemeen dus niet. Vraag 10: Ben je niet zo snel? Ja, meestal traag ja Vraag 11: Ben je scheel? Nee, heb wel een bril, maar zo erg is het ook weer niet. Vraag 12: Wordt je snel kwaad? Nee, ligt er eigenlijk aan op wie. Vraag 13: Schreeuw je vaak? Nee Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? Ja Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? Nee Vraag 16: Ga je elke dag sporten? Nee Vraag 17: Ben jij heel lenig? Nee Vraag 18: Heb je wel eens pech? Nee, over het algemeen meer geluk dan pech, ik mag niet klagen. Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? Nee Vraag 20: Ben je soms onhandig? Ja Vraag 21: Ben jij heel technisch? Nee Wie ben ik nu dan? B1 of B2. Link naar bericht Delen op andere sites
reinanke 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? Ja zeer regelmatig!! Vooral mijn collega's neem ik in de zeik!! Maar m'n collega's nemen mij ook in de zeik!! Vandaag was dat nog het geval! Vraag 2: Lach jij bijna altijd? Ik lach bijna altijd! Daarnaast fluit en zing ik de gehele dag door!! Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? Nee, ik kan geen uren op een stoel zitten. Ik heb dan een drang om te lopen.... Vraag 4: Ben jij serieus? In mijn werk ja en nee. Ligt aan de situatie. Prive ben ik 99% niet serieus! Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? Als het druk is en mensen praten door elkaar heen, dan kan ik me moeilijk concentreren om de verhalen te horen. Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? Soms Vraag 7: Ben je een mee-loper? (Voorbeeld: Als de bel gaat en je moet naar het lokaal, dat je dan achter iemand aanloopt uit je klas die naar het lokaal gaat) Ik ben absoluut geen meeloper. Ik kom voor mijn mening uit! Ik ben altijd mezelf en doe nooit iets om erbij te horen. Ik heb een hekel aan meelopers! Vraag 8: Huil je vaak? Soms. Ik kan slecht tegen ruzie Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? Soms wel, soms niet... Ligt aan de situatie Vraag 10: Ben je niet zo snel? Ik werk snel. Ben voor de rest erg langzaam en rustig! Vraag 11: Ben je scheel? Nee, ik ben niet scheel! Vraag 12: Wordt je snel kwaad? Nee. Ik irriteer me wel vaak aan dingen, maar dat laat ik niet zo snel merken. Vraag 13: Schreeuw je vaak? Ik heb een luide stem en praat hard.... Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? Nooit! Kan ik niet! Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? Nee! Ik ben al de clown op mijn werk!! Vraag 16: Ga je elke dag sporten? Ik probeer 1 keer per week te gaan. Vraag 17: Ben jij heel lenig? Ik ben een houten klaas, dus nee! Vraag 18: Heb je wel eens pech? Ja!! Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? Soms. Vraag 20: Ben je soms onhandig?Ik ben erg onhandig!! Laat veel uit m'n handen vallen! Vraag 21: Ben jij heel technisch? Helemaal niet!! En wie ben ik? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 10 augustus 2004 gepost Auteur Share 10 augustus 2004 gepost Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? Ja zeer regelmatig!! Vooral mijn collega's neem ik in de zeik!! Maar m'n collega's nemen mij ook in de zeik!! Vandaag was dat nog het geval! Vraag 2: Lach jij bijna altijd? Ik lach bijna altijd! Daarnaast fluit en zing ik de gehele dag door!! Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? Nee, ik kan geen uren op een stoel zitten. Ik heb dan een drang om te lopen.... Vraag 4: Ben jij serieus? In mijn werk ja en nee. Ligt aan de situatie. Prive ben ik 99% niet serieus! Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? Als het druk is en mensen praten door elkaar heen, dan kan ik me moeilijk concentreren om de verhalen te horen. Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? Soms Vraag 7: Ben je een mee-loper? (Voorbeeld: Als de bel gaat en je moet naar het lokaal, dat je dan achter iemand aanloopt uit je klas die naar het lokaal gaat) Ik ben absoluut geen meeloper. Ik kom voor mijn mening uit! Ik ben altijd mezelf en doe nooit iets om erbij te horen. Ik heb een hekel aan meelopers! Vraag 8: Huil je vaak? Soms. Ik kan slecht tegen ruzie Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? Soms wel, soms niet... Ligt aan de situatie Vraag 10: Ben je niet zo snel? Ik werk snel. Ben voor de rest erg langzaam en rustig! Vraag 11: Ben je scheel? Nee, ik ben niet scheel! Vraag 12: Wordt je snel kwaad? Nee. Ik irriteer me wel vaak aan dingen, maar dat laat ik niet zo snel merken. Vraag 13: Schreeuw je vaak? Ik heb een luide stem en praat hard.... Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? Nooit! Kan ik niet! Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? Nee! Ik ben al de clown op mijn werk!! Vraag 16: Ga je elke dag sporten? Ik probeer 1 keer per week te gaan. Vraag 17: Ben jij heel lenig? Ik ben een houten klaas, dus nee! Vraag 18: Heb je wel eens pech? Ja!! Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? Soms. Vraag 20: Ben je soms onhandig?Ik ben erg onhandig!! Laat veel uit m'n handen vallen! Vraag 21: Ben jij heel technisch? Helemaal niet!! En wie ben ik? De Plaaggeest of B100. Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost [..]B1 of B2. Wat zeggie? Link naar bericht Delen op andere sites
SnesGamer 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? Nee Vraag 2: Lach jij bijna altijd? Nee Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? Ja Vraag 4: Ben jij serieus? Niet vaak dus Nee Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? Ja Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? Ja Vraag 7: Ben je een mee-loper? (Voorbeeld: Als de bel gaat en je moet naar het lokaal, dat je dan achter iemand aanloopt uit je klas die naar het lokaal gaat) Nee Vraag 8: Huil je vaak? Nee Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? Ja Vraag 10: Ben je niet zo snel? Nee Vraag 11: Ben je scheel? zie niet perfect maar ben niet scheel Vraag 12: Wordt je snel kwaad? Ja ligt eraan (laatste tijd wel ja) Vraag 13: Schreeuw je vaak? nee Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? Nee Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? Nee Vraag 16: Ga je elke dag sporten? Nee Vraag 17: Ben jij heel lenig? Nee Vraag 18: Heb je wel eens pech? Ja Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? Nee Vraag 20: Ben je soms onhandig? JA Vraag 21: Ben jij heel technisch? Nee Nou ben heel benieuwd Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 11 augustus 2004 gepost Auteur Share 11 augustus 2004 gepost Snesgamer, je lijkt het meeste op B2. Link naar bericht Delen op andere sites
Willem 27 augustus 2004 gepost Share 27 augustus 2004 gepost Vraag 1:Nee Vraag 2:Nee Vraag 3:Ja Vraag 4:Ja Vraag 5:Ja Vraag 6:Ja Vraag 7:Nee Vraag 8:Nee Vraag 9:Nee Vraag 10:Ja Vraag 11:Nee Vraag 12:Nee Vraag 13:Nee Vraag 14:Nee Vraag 15:Nee Vraag 16:Nee Vraag 17:Nee Vraag 18:Nee Vraag 19:Nee Vraag 20:Ja Vraag 21:Nee Op wie lijk ik het meest? Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 27 augustus 2004 gepost Share 27 augustus 2004 gepost Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? Nee Vraag 2: Lach jij bijna altijd? Vaak wel Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? Ja Vraag 4: Ben jij serieus? Ja Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? Nee Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? Ja Vraag 7: Ben je een mee-loper? Nee Vraag 8: Huil je vaak? Nee Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? Nee Vraag 10: Ben je niet zo snel? Nee Vraag 11: Ben je scheel? Nee Vraag 12: Wordt je snel kwaad? Nee Vraag 13: Schreeuw je vaak? Nee Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? Ja Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? Nee Vraag 16: Ga je elke dag sporten? Ja Vraag 17: Ben jij heel lenig? Niet zo Vraag 18: Heb je wel eens pech? Nee Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? Nee Vraag 20: Ben je soms onhandig? Nee Vraag 21: Ben jij heel technisch? Ja Link naar bericht Delen op andere sites
Maxim 27 augustus 2004 gepost Share 27 augustus 2004 gepost Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? nee Vraag 2: Lach jij bijna altijd? ja Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? ja Vraag 4: Ben jij serieus? ja Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? ja Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? ja Vraag 7: Ben je een mee-loper? nee Vraag 8: Huil je vaak? nee Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? nee Vraag 10: Ben je niet zo snel? nee Vraag 11: Ben je scheel? nee Vraag 12: Wordt je snel kwaad? nee Vraag 13: Schreeuw je vaak? nee Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? ja Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? nee vraag 16: Ga je elke dag sporten? ja ik fiets naar school en dat is 12 km Vraag 17: Ben jij heel lenig? Nee Vraag 18: Heb je wel eens pech? Ja Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? vaak niet maar wel is Vraag 20: Ben je soms onhandig? JA Vraag 21: Ben jij heel technisch? ja Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 23 september 2004 gepost Share 23 september 2004 gepost Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? NeeVraag 2: Lach jij bijna altijd? Vaak wel Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? Ja Vraag 4: Ben jij serieus? Ja Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? Nee Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? Ja Vraag 7: Ben je een mee-loper? Nee Vraag 8: Huil je vaak? Nee Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? Nee Vraag 10: Ben je niet zo snel? Nee Vraag 11: Ben je scheel? Nee Vraag 12: Wordt je snel kwaad? Nee Vraag 13: Schreeuw je vaak? Nee Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? Ja Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? Nee Vraag 16: Ga je elke dag sporten? Ja Vraag 17: Ben jij heel lenig? Niet zo Vraag 18: Heb je wel eens pech? Nee Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? Nee Vraag 20: Ben je soms onhandig? Nee Vraag 21: Ben jij heel technisch? Ja Ik heb nog steeds geen antwoord van MaartenF en ik ben toch wel nieuwschierig Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 23 september 2004 gepost Auteur Share 23 september 2004 gepost Sorry, maar ik had de laatste tijd niet meer zo'n zin in dit topic. Maargoed, Adriaantje = B1 B&Afan = B2/Handige Harry Willem = B1/B2 Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 september 2004 gepost Share 23 september 2004 gepost Dat ik hier nog niet aan heb meegedaan , ok, hier gaat ie. Ik ben benieuwd Vraag 1: ja Vraag 2: soms Vraag 3: niet echt Vraag 4: soms Vraag 5: ow ja Vraag 6: ja Vraag 7: neen Vraag 8: neen Vraag 9: neen Vraag 10: ja, niet zo snel Vraag 11: neen Vraag 12: ja, maar steeds van korte duur Vraag 13: niet echt Vraag 14: bwa ja Vraag 15: neen Vraag 16: neen Vraag 17: neen Vraag 18: ja Vraag 19: neen Vraag 20: zeer dikwijls Vraag 21: toch wel ja En nu maar wachten op het resultaat Link naar bericht Delen op andere sites
sjors 23 september 2004 gepost Share 23 september 2004 gepost Beantwoord de volgende vragen met JA of NEE. Dan ga ik zeggen welk B&A karakter jij bent.Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? Vraag 2: Lach jij bijna altijd? Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? Vraag 4: Ben jij serieus? Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? Vraag 7: Ben je een mee-loper? (Voorbeeld: Als de bel gaat en je moet naar het lokaal, dat je dan achter iemand aanloopt uit je klas die naar het lokaal gaat) Vraag 8: Huil je vaak? Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? Vraag 10: Ben je niet zo snel? Vraag 11: Ben je scheel? Vraag 12: Wordt je snel kwaad? Vraag 13: Schreeuw je vaak? Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? Vraag 16: Ga je elke dag sporten? Vraag 17: Ben jij heel lenig? Vraag 18: Heb je wel eens pech? Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? Vraag 20: Ben je soms onhandig? Vraag 21: Ben jij heel technisch? P.S. het kan zijn dat je een dubbele uitslag krijgt. Een dubbele uitslag is bijvoorbeeld dat je op Bassie lijkt, maar ook op Robin. Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? Nee Vraag 2: Lach jij bijna altijd? Ja Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? Ja Vraag 4: Ben jij serieus? Ja Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? Ja Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? Nee Vraag 7: Ben je een mee-loper? (Voorbeeld: Als de bel gaat en je moet naar het lokaal, dat je dan achter iemand aanloopt uit je klas die naar het lokaal gaat) Nee Vraag 8: Huil je vaak? Nee Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? Nee Vraag 10: Ben je niet zo snel? Ja Vraag 11: Ben je scheel? Nee Vraag 12: Wordt je snel kwaad? Ja Vraag 13: Schreeuw je vaak? Nee Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? Ja Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? Nee Vraag 16: Ga je elke dag sporten? Nee Vraag 17: Ben jij heel lenig? Nee Vraag 18: Heb je wel eens pech? Ja Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? Nee Vraag 20: Ben je soms onhandig? Nee Vraag 21: Ben jij heel technisch? Ja Ik ben benieuwd welk karakter ik heb! Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 23 september 2004 gepost Share 23 september 2004 gepost Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? NEE Vraag 2: Lach jij bijna altijd? JA Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? JA Vraag 4: Ben jij serieus? JA Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? NEE Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? NEE Vraag 7: Ben je een mee-loper? (Voorbeeld: Als de bel gaat en je moet naar het lokaal, dat je dan achter iemand aanloopt uit je klas die naar het lokaal gaat) NEE Vraag 8: Huil je vaak? NEEEE Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? NEEEE Vraag 10: Ben je niet zo snel? NEE Vraag 11: Ben je scheel? NEE Vraag 12: Wordt je snel kwaad? NEE Vraag 13: Schreeuw je vaak? NEE Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? JA Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? NEE Vraag 16: Ga je elke dag sporten? JA Vraag 17: Ben jij heel lenig? JA Vraag 18: Heb je wel eens pech? NEE Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? NEE Vraag 20: Ben je soms onhandig? JA Vraag 21: Ben jij heel technisch? NEE maare, hoe reken je dat eigenlijk uit? of kijk je gewoon een beetje Link naar bericht Delen op andere sites
Wazeggie 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? NEE Vraag 2: Lach jij bijna altijd? JA Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? JA Vraag 4: Ben jij serieus? NEE Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? JA Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? JA Vraag 7: Ben je een mee-loper? (Voorbeeld: Als de bel gaat en je moet naar het lokaal, dat je dan achter iemand aanloopt uit je klas die naar het lokaal gaat) NEE Vraag 8: Huil je vaak? NEE Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? NEE Vraag 10: Ben je niet zo snel? JA Vraag 11: Ben je scheel? NEE Vraag 12: Wordt je snel kwaad? NEE Vraag 13: Schreeuw je vaak? NEE Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? JA Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? NEE Vraag 16: Ga je elke dag sporten? NEE Vraag 17: Ben jij heel lenig? NEE Vraag 18: Heb je wel eens pech? JA Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? NEE Vraag 20: Ben je soms onhandig? JA Vraag 21: Ben jij heel technisch? JA Link naar bericht Delen op andere sites
'Robin' 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost Ik considereer mezelf B100. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost Ik heb hem ook nog niet gemaakt. Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? NEE Vraag 2: Lach jij bijna altijd? JA Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? JA Vraag 4: Ben jij serieus? NEE Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? JA Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? JA Vraag 7: Ben je een mee-loper? (Voorbeeld: Als de bel gaat en je moet naar het lokaal, dat je dan achter iemand aanloopt uit je klas die naar het lokaal gaat) SOMS Vraag 8: Huil je vaak? NEE Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? JA Vraag 10: Ben je niet zo snel? NEE Vraag 11: Ben je scheel? NEE Vraag 12: Wordt je snel kwaad? NEE Vraag 13: Schreeuw je vaak? NEE Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? JA Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? NEE Vraag 16: Ga je elke dag sporten? JA Vraag 17: Ben jij heel lenig? EEN BEETJE Vraag 18: Heb je wel eens pech? JA Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? JA Vraag 20: Ben je soms onhandig? JA TEVEEL Vraag 21: Ben jij heel technisch? GAAT WEL. Ben benieuwd. Link naar bericht Delen op andere sites
sjors 30 september 2004 gepost Share 30 september 2004 gepost Krijg ik nog een keer de uitslag? Link naar bericht Delen op andere sites
'Robin' 2 oktober 2004 gepost Share 2 oktober 2004 gepost Krijg ik nog een keer de uitslag? Jij bent overduidelijk Clowntje B. Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 2 oktober 2004 gepost Share 2 oktober 2004 gepost Hier is die van mij: 1.Nee 2.Ja 3.Ja 4.Nee 5.Ja 6.Nee 7.Ja 8.Nee 9.Nee 10.Nee 11.Nee 12.Nee 13.Nee 14.Ja 15.Nee 16.Nee 17.Nee 18.Ja 19.Ja 20.Ja 21.Nee Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 2 oktober 2004 gepost Auteur Share 2 oktober 2004 gepost randy-roes: Plaaggeest/Handige Harry sjors: B1 GB3: B1/Adriaan Wazeggie: B2/Handige Harry rancho: B2/B100 B&afan4-life: B100 Gooi hier trouwens maar een slotje op. Ik vind deze test neit zo geslaagd en ik heb er bovendien niet zo'n zin meer in. Vandaar dat de uitslagen zo laat kwamen. Sorry voor het ongemak. Slotje dus. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 oktober 2004 gepost Share 2 oktober 2004 gepost randy-roes: Plaaggeest/Handige Harrysjors: B1 GB3: B1/Adriaan Wazeggie: B2/Handige Harry rancho: B2/B100 B&afan4-life: B100 Gooi hier trouwens maar een slotje op. Ik vind deze test neit zo geslaagd en ik heb er bovendien niet zo'n zin meer in. Vandaar dat de uitslagen zo laat kwamen. Sorry voor het ongemak. Slotje dus. okidoki. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten