Johnny B2 Good 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost Told ya Nou nog aan je accent werken, vraag maar aan Frey hoe dat moet Drammels, drammels en nog eens drammels! Ik heb een Australisch accent, hoewel je dat beter hoort wanneer ik Engels spreek dan bij m'n Nederlands. Telt dat? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost [..]Ik heb een Australisch accent, hoewel je dat beter hoort wanneer ik Engels spreek dan bij m'n Nederlands. Telt dat? Heb jij de Baron wel eens Australisch horen praten? Nee dus En nu weer ontopic Link naar bericht Delen op andere sites
rpc123nl 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost Geinig... Hier komt ie: Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? NEE Vraag 2: Lach jij bijna altijd? NEE Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? NEE Vraag 4: Ben jij serieus? JA Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? JA Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? NEE Vraag 7: Ben je een mee-loper? (Voorbeeld: Als de bel gaat en je moet naar het lokaal, dat je dan achter iemand aanloopt uit je klas die naar het lokaal gaat) NEE Vraag 8: Huil je vaak? NEE Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? NEE Vraag 10: Ben je niet zo snel? NEE Vraag 11: Ben je scheel? NEE Vraag 12: Wordt je snel kwaad? JA Vraag 13: Schreeuw je vaak? NEE Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? NEE Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? NEE Vraag 16: Ga je elke dag sporten? NEE Vraag 17: Ben jij heel lenig? JA Vraag 18: Heb je wel eens pech? NEE Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? NEE Vraag 20: Ben je soms onhandig? NEE Vraag 21: Ben jij heel technisch? JA Ben beniewd tot welk karakter ik word verdoemd... Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 4 mei 2004 gepost Auteur Share 4 mei 2004 gepost rpc123nl, jij kan B1/B2/Baron/BB/Adriaan/HH zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost rpc123nl, jij kan B1/B2/Baron/BB/Adriaan/HH zijn. Hallo hee... Als je het over gespleten persoonlijkheden hebt! Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost Leuk zo'n testje: Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? NEE Vraag 2: Lach jij bijna altijd? JA Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? JA Vraag 4: Ben jij serieus? JA Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? JA Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? JA Vraag 7: Ben je een mee-loper? (Voorbeeld: Als de bel gaat en je moet naar het lokaal, dat je dan achter iemand aanloopt uit je klas die naar het lokaal gaat) NEE Vraag 8: Huil je vaak? NEE Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? JA Vraag 10: Ben je niet zo snel? NEE Vraag 11: Ben je scheel? NEE Vraag 12: Wordt je snel kwaad? NEE Vraag 13: Schreeuw je vaak? NEE Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? NEE Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? NEE Vraag 16: Ga je elke dag sporten? NEE Vraag 17: Ben jij heel lenig? NEE Vraag 18: Heb je wel eens pech? JA Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? NEE Vraag 20: Ben je soms onhandig? NEE Vraag 21: Ben jij heel technisch? NEE Ook ik ben benieuwd Link naar bericht Delen op andere sites
rpc123nl 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost [..]Hallo hee... Als je het over gespleten persoonlijkheden hebt! Hum... DJ Koelkast, hoeveel moeite zou het je kosten om ervoor te zorgen dat ik 4 avatars tegelijk kan showen? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost [..]Hum... DJ Koelkast, hoeveel moeite zou het je kosten om ervoor te zorgen dat ik 4 avatars tegelijk kan showen? Kan best, alleen hele kleine plaatjes Maar B100 zit er niet eens tussen... arme jij Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost rpc123nl, jij kan B1/B2/Baron/BB/Adriaan/HH zijn. Hum... DJ Koelkast, hoeveel moeite zou het je kosten om ervoor te zorgen dat ik 4 avatars tegelijk kan showen? Is dit misschien wat voor je? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 5 mei 2004 gepost Auteur Share 5 mei 2004 gepost Maikotjuh, jij kan B1 of B2 zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 5 mei 2004 gepost Share 5 mei 2004 gepost Nou, rpc123nl, kan je (of pardon, kunt u) er wat mee? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 5 mei 2004 gepost Share 5 mei 2004 gepost Ik denk dat ik wel wat heb van bassie, maar dan iets serieuzer Link naar bericht Delen op andere sites
rpc123nl 5 mei 2004 gepost Share 5 mei 2004 gepost [..]Nou, rpc123nl, kan je (of pardon, kunt u) er wat mee? Jaja, niet zo ongeduldig, we moesten het allemaal er eerst over eens worden en r zitten een paar egootjes tussen (de stemmen in mijn hoofd, niet de leden van dit forum). Drie lopen er tegen elkaar te brullen, één hoort niets, de ander verknalt alles onder het uiten van verontschuldigen en dan is er nog die irritante acrobaat! Wel leuk zo'n avatar met een verhaal erachter... Dank! Link naar bericht Delen op andere sites
'Robin' 7 mei 2004 gepost Share 7 mei 2004 gepost Je komt in de buurt. Robin kan B1, B2 of Adriaan zijn. Moet ik dit opvatten als een belediging? Ik voel mij het meeste B100! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 7 mei 2004 gepost Auteur Share 7 mei 2004 gepost [..]Moet ik dit opvatten als een belediging? Ik voel mij het meeste B100! Nee, dit moet je niet al belediging opvatten. Deze test laat je gewoon weten op welk B&A Karakter je het meeste lijkt. Link naar bericht Delen op andere sites
Aphrodite 7 mei 2004 gepost Share 7 mei 2004 gepost Vraag 1: JA Vraag 2: NEE Vraag 3: JA Vraag 4: JA Vraag 5: JA Vraag 6: NEE Vraag 7: NEE Vraag 8: NEE Vraag 9: JA Vraag 10: NEE Vraag 11: NEE Vraag 12: NEE Vraag 13: NEE Vraag 14: JA Vraag 15: NEE Vraag 16: NEE Vraag 17: NEE Vraag 18: JA Vraag 19: NEE Vraag 20: NEE Vraag 21: NEE Welk karakte ben ik ??? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 8 mei 2004 gepost Auteur Share 8 mei 2004 gepost Welk karakte ben ik ??? Jij bent B1. *b1* Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 8 mei 2004 gepost Share 8 mei 2004 gepost Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? JA Vraag 2: Lach jij bijna altijd? JA Vraag 3: Ben je altijd rustig in de klas op school? NEE Vraag 4: Ben jij serieus? JA Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? JA Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? JA Vraag 7: Ben je een mee-loper? (Voorbeeld: Als de bel gaat en je moet naar het lokaal, dat je dan achter iemand aanloopt uit je klas die naar het lokaal gaat) NEE Vraag 8: Huil je vaak? NEE Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? JA Vraag 10: Ben je niet zo snel? NEE Vraag 11: Ben je scheel? NEE Vraag 12: Wordt je snel kwaad? NEE Vraag 13: Schreeuw je vaak? NEE Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? JA Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? NEE Vraag 16: Ga je elke dag sporten? NEE Vraag 17: Ben jij heel lenig? NEE Vraag 18: Heb je wel eens pech? JA Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? NEE Vraag 20: Ben je soms onhandig? NEE Vraag 21: Ben jij heel technisch? JA Wie zou ik dan zijn? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 8 mei 2004 gepost Auteur Share 8 mei 2004 gepost Wie zou ik dan zijn? De Plaaggeest OF B2. *plaag* HAHAHAHAHA! *b2* Wazeggie? Link naar bericht Delen op andere sites
Gast 9 mei 2004 gepost Share 9 mei 2004 gepost Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? JA Vraag 2: Lach jij bijna altijd? JA Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? JA Vraag 4: Ben jij serieus? JA Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? NEE Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? JA Vraag 7: Ben je een mee-loper? (Voorbeeld: Als de bel gaat en je moet naar het lokaal, dat je dan achter iemand aanloopt uit je klas die naar het lokaal gaat) NEE Vraag 8: Huil je vaak? NEE Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? NEE Vraag 10: Ben je niet zo snel? NEE Vraag 11: Ben je scheel? NEE Vraag 12: Wordt je snel kwaad? NEE Vraag 13: Schreeuw je vaak? NEE Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? JA Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? NEE Vraag 16: Ga je elke dag sporten? NEE Vraag 17: Ben jij heel lenig? NEE Vraag 18: Heb je wel eens pech? JA Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? NEE Vraag 20: Ben je soms onhandig? NEE Vraag 21: Ben jij heel technisch? JA nou, op wie zal ik lijken..... Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 9 mei 2004 gepost Auteur Share 9 mei 2004 gepost nou, op wie zal ik lijken..... Je lijkt op de plaaggeest of B1. *b1* Mag ik uw naam nog even weten? *plaag* HAHAHAHAHAHAHA! Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 11 mei 2004 gepost Share 11 mei 2004 gepost Nou, daar gaan we dan. Ik ben benieuwd... Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? Antwoord: Nee. Vraag 2: Lach jij bijna altijd? Antwoord: Nee. Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? Antwoord: Pfff... Dat wisselt zo.... Toch maar ja. Vraag 4: Ben jij serieus? Antwoord: Ja. (wat niet wil zeggen dat je niet grappig kan zijn, want degenen die humor serieus nemen zijn het grappigst!) Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? Antwoord: Niet zo vaak, dus: nee. Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? Antwoord: Ja soms, om ze figuurlijk te begrijpen. Vraag 7: Ben je een mee-loper? (Voorbeeld: Als de bel gaat en je moet naar het lokaal, dat je dan achter iemand aanloopt uit je klas die naar het lokaal gaat) Antwoord: Nee, nee en nog eens nee! Vraag 8: Huil je vaak? Antwoord: Nee. Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? Antwoord: Nou, pas daarna, maar of dat nou is omdat het huilen zelf zo bevrijdend werkt of juist het idee dat het voorbij is, dat weet ik niet. Vraag 10: Ben je niet zo snel? Antwoord: Aangezien ik niet zo groot ben (1.76/1.77 meter) en niet veel weeg, kan ik heel snel zijn. Vraag 11: Ben je scheel? Antwoord: Nee. Vraag 12: Wordt je snel kwaad? Antwoord: Nee. Vraag 13: Schreeuw je vaak? Antwoord: Nee. Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? Antwoord: Nooit. Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? Antwoord: Nee. Vraag 16: Ga je elke dag sporten? Antwoord: Nee, een aantal dagen in de week. Vraag 17: Ben jij heel lenig? Antwoord: Nee. Vraag 18: Heb je wel eens pech? Antwoord: Wel eens, maar niet vaak. Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? Antwoord: Nee. Vraag 20: Ben je soms onhandig? Antwoord: Ja. Vraag 21: Ben jij heel technisch? Antwoord: Nee. Nou, laat maar horen! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 12 mei 2004 gepost Auteur Share 12 mei 2004 gepost Jelger De Goochelaar is de derde die het meest op B1 lijkt! Link naar bericht Delen op andere sites
Mevrouw_Harry 13 mei 2004 gepost Share 13 mei 2004 gepost Dit zijn mijn antwoorden.....ben benieuwd wat eruit komt: Vraag 1: Ja Vraag 2: Ja Vraag 3: Ja Vraag 4: Ja Vraag 5: Nee Vraag 6: Nee Vraag 7: Nee Vraag 8: Nee Vraag 9: Nee Vraag 10: Nee Vraag 11: Nee Vraag 12: Nee Vraag 13: Nee Vraag 14: Ja Vraag 15: Nee Vraag 16: Nee Vraag 17: Ja Vraag 18: Ja Vraag 19: Nee Vraag 20: Ja Vraag 21: Nee Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 13 mei 2004 gepost Share 13 mei 2004 gepost Dit zijn mijn antwoorden.....ben benieuwd wat eruit komt: U bent Handige Harry! *harry* Hehe, nee daar kan ik geen uitspraak over doen. MaartenF is hier de enige echte karaktoloog. Link naar bericht Delen op andere sites
Mevrouw_Harry 13 mei 2004 gepost Share 13 mei 2004 gepost [..] U bent Handige Harry! *harry* Hehe, nee daar kan ik geen uitspraak over doen. MaartenF is hier de enige echte karaktoloog. Haha, maar misschien vind ik jouw antwoord wel leuker! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 13 mei 2004 gepost Auteur Share 13 mei 2004 gepost U bent Handige Harry! *harry*Hehe, nee daar kan ik geen uitspraak over doen. MaartenF is hier de enige echte karaktoloog. *adriaan* Als jij wist hoe mijn handen jeuken...! *baron* ALS IK JE HIER HAD, DAN ZAL IK JE!! Maar mevrouw Harry, de uitslag is: De Plaaggeest of B1. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 26 juni 2004 gepost Share 26 juni 2004 gepost Beantwoord de volgende vragen met JA of NEE. Dan ga ik zeggen welk B&A karakter jij bent.Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? ja Vraag 2: Lach jij bijna altijd? ja Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? nee Vraag 4: Ben jij serieus? nee Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? ja Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? ja Vraag 7: Ben je een mee-loper? (Voorbeeld: Als de bel gaat en je moet naar het lokaal, dat je dan achter iemand aanloopt uit je klas die naar het lokaal gaat) ja Vraag 8: Huil je vaak? nee Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? nee Vraag 10: Ben je niet zo snel? ja Vraag 11: Ben je scheel? nee Vraag 12: Wordt je snel kwaad? nee Vraag 13: Schreeuw je vaak? nee Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? ja Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? nee Vraag 16: Ga je elke dag sporten? nee Vraag 17: Ben jij heel lenig?nee Vraag 18: Heb je wel eens pech? ja Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? nee Vraag 20: Ben je soms onhandig? ja Vraag 21: Ben jij heel technisch? nee P.S. het kan zijn dat je een dubbele uitslag krijgt. Een dubbele uitslag is bijvoorbeeld dat je op Bassie lijkt, maar ook op Robin. nou hier mijn antwoorden Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? ja Vraag 2: Lach jij bijna altijd? ja Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? nee Vraag 4: Ben jij serieus? nee Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? ja Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? ja Vraag 7: Ben je een mee-loper? (Voorbeeld: Als de bel gaat en je moet naar het lokaal, dat je dan achter iemand aanloopt uit je klas die naar het lokaal gaat) ja Vraag 8: Huil je vaak? nee Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? nee Vraag 10: Ben je niet zo snel? ja Vraag 11: Ben je scheel? nee Vraag 12: Wordt je snel kwaad? nee Vraag 13: Schreeuw je vaak? nee Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? ja Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? nee Vraag 16: Ga je elke dag sporten? nee Vraag 17: Ben jij heel lenig?nee Vraag 18: Heb je wel eens pech? ja Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? nee Vraag 20: Ben je soms onhandig? ja Vraag 21: Ben jij heel technisch? nee Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 26 juni 2004 gepost Auteur Share 26 juni 2004 gepost benafan = De Plaaggeest of B2. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 26 juni 2004 gepost Share 26 juni 2004 gepost Het is me opgevallen dat er niemand op Vlugge Japie lijkt. Link naar bericht Delen op andere sites
morton 26 juni 2004 gepost Share 26 juni 2004 gepost Beantwoord de volgende vragen met JA of NEE. Dan ga ik zeggen welk B&A karakter jij bent.Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? nee Vraag 2: Lach jij bijna altijd? nee Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? ja Vraag 4: Ben jij serieus? nee Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? ja Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? ja Vraag 7: Ben je een mee-loper? (Voorbeeld: Als de bel gaat en je moet naar het lokaal, dat je dan achter iemand aanloopt uit je klas die naar het lokaal gaat) ja Vraag 8: Huil je vaak? nee Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? nee Vraag 10: Ben je niet zo snel? nee Vraag 11: Ben je scheel? nee Vraag 12: Wordt je snel kwaad? nee Vraag 13: Schreeuw je vaak? nee Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? ja Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? nee Vraag 16: Ga je elke dag sporten? nee Vraag 17: Ben jij heel lenig? nee Vraag 18: Heb je wel eens pech? ja Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? nee Vraag 20: Ben je soms onhandig? ja Vraag 21: Ben jij heel technisch? nee P.S. het kan zijn dat je een dubbele uitslag krijgt. Een dubbele uitslag is bijvoorbeeld dat je op Bassie lijkt, maar ook op Robin. nou ben benieuwd! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 26 juni 2004 gepost Auteur Share 26 juni 2004 gepost morton, je lijkt het meeste op B2. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 26 juni 2004 gepost Share 26 juni 2004 gepost benafan = De Plaaggeest of B2. hahahah B2 das eg me favoriet hoor en bedankt he Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost Beantwoord de volgende vragen met JA of NEE. Dan ga ik zeggen welk B&A karakter jij bent. Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? nee Vraag 2: Lach jij bijna altijd? ja Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? nee Vraag 4: Ben jij serieus? nee Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? nee Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? nee Vraag 7: Ben je een mee-loper? (Voorbeeld: Als de bel gaat en je moet naar het lokaal, dat je dan achter iemand aanloopt uit je klas die naar het lokaal gaat) nee Vraag 8: Huil je vaak? nee Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? nee Vraag 10: Ben je niet zo snel? nee Vraag 11: Ben je scheel? nee Vraag 12: Wordt je snel kwaad? nee Vraag 13: Schreeuw je vaak? nee Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? ja Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? nee Vraag 16: Ga je elke dag sporten? nee Vraag 17: Ben jij heel lenig? nee Vraag 18: Heb je wel eens pech? ja Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? nee Vraag 20: Ben je soms onhandig? nee Vraag 21: Ben jij heel technisch? nee Nou MaartenF....wie ben ik Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 27 juni 2004 gepost Auteur Share 27 juni 2004 gepost The Master = B100, Bassie of de Plaaggeest. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost Dank je MaartenF Ik ben toch het liefste de *plaag* *bas* is niets voor mij en *B100* heeft altijd pech Link naar bericht Delen op andere sites
Marijke 8 juli 2004 gepost Share 8 juli 2004 gepost Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? Nee Vraag 2: Lach jij bijna altijd? Nee Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? Nee.Ik zit niet meer op school. Vraag 4: Ben jij serieus? Nee Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? Ja Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? Ja Vraag 7: Ben je een mee-loper? (Voorbeeld: Als de bel gaat en je moet naar het lokaal, dat je dan achter iemand aanloopt uit je klas die naar het lokaal gaat) Ja Vraag 8: Huil je vaak? Nee Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? Ja Vraag 10: Ben je niet zo snel? Nee Vraag 11: Ben je scheel? Nee Vraag 12: Wordt je snel kwaad? Nee Vraag 13: Schreeuw je vaak? Nee Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? Ja Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? Nee Vraag 16: Ga je elke dag sporten? Nee Vraag 17: Ben jij heel lenig? Nee Vraag 18: Heb je wel eens pech? Ja Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? Nee Vraag 20: Ben je soms onhandig? Ja Vraag 21: Ben jij heel technisch? Nee Wat ben ik? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 juli 2004 gepost Share 8 juli 2004 gepost hehe ik zal um ook ns doen Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? Nee Vraag 2: Lach jij bijna altijd? Nee Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? Ja Vraag 4: Ben jij serieus? Ja Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? Ja Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? Ja Vraag 7: Ben je een mee-loper? (Voorbeeld: Als de bel gaat en je moet naar het lokaal, dat je dan achter iemand aanloopt uit je klas die naar het lokaal gaat) Nee Vraag 8: Huil je vaak? Nee Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? lol Nee Vraag 10: Ben je niet zo snel? Ja Vraag 11: Ben je scheel? Nee, mn tante wel Vraag 12: Wordt je snel kwaad? Ik word niet snel kwaad, MAAR ALS DR NOG EEN ZON VRAAG KOMT...!!! (niet dus) Vraag 13: Schreeuw je vaak? ja Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? ja Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? neuh Vraag 16: Ga je elke dag sporten? nee (damn, daar gaat mn kans om Adriaan te worden) Vraag 17: Ben jij heel lenig? zie vraag 16 Vraag 18: Heb je wel eens pech? ja, altijd Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? hehe problemen is n erg groot woord, dus nee Vraag 20: Ben je soms onhandig? ja Vraag 21: Ben jij heel technisch? mwa niet heel, maar doe maar ja Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 8 juli 2004 gepost Auteur Share 8 juli 2004 gepost Cold45 = B1, B2 of HH. Marijke = B2 of Joris. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost nee ja ja nee ja soms nee nee ja nee nee ja nop nee o zo vaak dat ik het niet op me handen of tenen kan tellen nee best wel nee *bas* echt niet *adriaan* echt wel *bas* oja dat was ik even vergeten ja dus Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 4 augustus 2004 gepost Auteur Share 4 augustus 2004 gepost neeja ja nee ja soms nee nee ja nee nee ja nop nee o zo vaak dat ik het niet op me handen of tenen kan tellen nee best wel nee *bas* echt niet *adriaan* echt wel *bas* oja dat was ik even vergeten ja dus Zou je even de vraagnummer erbij willen zetten (of nog beter: DE VRAAG HERHALEN)? Want zo is het wel erg moeilijk om jouw uitslag te weten Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 7 augustus 2004 gepost Share 7 augustus 2004 gepost Vroeger toen ik een jaar of 8 was was ik samen met een vriendje altijd de Baron. Het was toen cool om slecht te zijn. En dan met een leeg plakbandrolletje met een touwetje eraan als monocle en dan maar drommels roepen! Link naar bericht Delen op andere sites
MissMouse 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? Nee Vraag 2: Lach jij bijna altijd? nee Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? ja Vraag 4: Ben jij serieus? ja Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? nee Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? ja Vraag 7: Ben je een mee-loper? (Voorbeeld: Als de bel gaat en je moet naar het lokaal, dat je dan achter iemand aanloopt uit je klas die naar het lokaal gaat) nee Vraag 8: Huil je vaak? ja (niet in bijzijn van anderen) Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? ja Vraag 10: Ben je niet zo snel? ja Vraag 11: Ben je scheel? nee Vraag 12: Wordt je snel kwaad? ja Vraag 13: Schreeuw je vaak? nee Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? nee (kan ze nooit onthouden) Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? no way Vraag 16: Ga je elke dag sporten? neee Vraag 17: Ben jij heel lenig? nee Vraag 18: Heb je wel eens pech? nee (tuurlijk, iedereen heeft wel eens pech, maar ik heb niet vaak pecht Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? nee Vraag 20: Ben je soms onhandig? ja Vraag 21: Ben jij heel technisch? nee So tell me! Op wie lijk ik het meest???? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 8 augustus 2004 gepost Auteur Share 8 augustus 2004 gepost Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? NeeVraag 2: Lach jij bijna altijd? nee Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? ja Vraag 4: Ben jij serieus? ja Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? nee Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? ja Vraag 7: Ben je een mee-loper? (Voorbeeld: Als de bel gaat en je moet naar het lokaal, dat je dan achter iemand aanloopt uit je klas die naar het lokaal gaat) nee Vraag 8: Huil je vaak? ja (niet in bijzijn van anderen) Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? ja Vraag 10: Ben je niet zo snel? ja Vraag 11: Ben je scheel? nee Vraag 12: Wordt je snel kwaad? ja Vraag 13: Schreeuw je vaak? nee Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? nee (kan ze nooit onthouden) Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? no way Vraag 16: Ga je elke dag sporten? neee Vraag 17: Ben jij heel lenig? nee Vraag 18: Heb je wel eens pech? nee (tuurlijk, iedereen heeft wel eens pech, maar ik heb niet vaak pecht Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? nee Vraag 20: Ben je soms onhandig? ja Vraag 21: Ben jij heel technisch? nee So tell me! Op wie lijk ik het meest???? Joris of B1. Link naar bericht Delen op andere sites
MissMouse 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost [..]Joris of B1. Ow dat is snel zeg! Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Ik kan natuurlijk niet achter blijven, dus hierbij mijn lijstjuh (ik ben benieuwd ) Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? Antwoord: Nopez Vraag 2: Lach jij bijna altijd? Antwoord: Nopez Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? Antwoord: Japz Vraag 4: Ben jij serieus? Antwoord: Japz Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? Antwoord: Japz Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? Antwoord: Japz Vraag 7: Ben je een mee-loper? Antwoord: Nopez Vraag 8: Huil je vaak? Antwoord: Nopez Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? Antwoord: Nopez Vraag 10: Ben je niet zo snel? Antwoord: Nopez Vraag 11: Ben je scheel? Antwoord: Nopez Vraag 12: Wordt je snel kwaad? Antwoord: Nopez Vraag 13: Schreeuw je vaak? Antwoord: Nopez Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? Antwoord: Nopez Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? Antwoord: Nopez Vraag 16: Ga je elke dag sporten? Antwoord: Japz Vraag 17: Ben jij heel lenig? Antwoord: Nopez (wat is echt lenig hé ) Vraag 18: Heb je wel eens pech? Antwoord: Japz Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? Antwoord: Nopez Vraag 20: Ben je soms onhandig? Antwoord: Nopez Vraag 21: Ben jij heel technisch? Antwoord: Nopez Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 8 augustus 2004 gepost Auteur Share 8 augustus 2004 gepost Ik kan natuurlijk niet achter blijven, dus hierbij mijn lijstjuh (ik ben benieuwd ) Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? Antwoord: Nopez Vraag 2: Lach jij bijna altijd? Antwoord: Nopez Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? Antwoord: Japz Vraag 4: Ben jij serieus? Antwoord: Japz Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? Antwoord: Japz Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? Antwoord: Japz Vraag 7: Ben je een mee-loper? Antwoord: Nopez Vraag 8: Huil je vaak? Antwoord: Nopez Vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? Antwoord: Nopez Vraag 10: Ben je niet zo snel? Antwoord: Nopez Vraag 11: Ben je scheel? Antwoord: Nopez Vraag 12: Wordt je snel kwaad? Antwoord: Nopez Vraag 13: Schreeuw je vaak? Antwoord: Nopez Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? Antwoord: Nopez Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? Antwoord: Nopez Vraag 16: Ga je elke dag sporten? Antwoord: Japz Vraag 17: Ben jij heel lenig? Antwoord: Nopez (wat is echt lenig hé ) Vraag 18: Heb je wel eens pech? Antwoord: Japz Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? Antwoord: Nopez Vraag 20: Ben je soms onhandig? Antwoord: Nopez Vraag 21: Ben jij heel technisch? Antwoord: Nopez B1 of B2. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost [..]B1 of B2. haha... lollig (wat zeggie?! ) Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Antwoorden: 1. Nee, niet echt veel. 2. Ja, best wel veel. 3. Ja 4. Vaak wel ja. 5. Ja 6. Ja 7. Ja 8. Nee 9. Misschien heel soms ja... soms wel als je je echt klote voelt. Maar over het algemeen dus niet. 10. Ja, meestal traag ja 11. Nee, heb wel een bril, maar zo erg is het ook weer niet. 12. Nee, ligt er eigenlijk aan op wie. 13. Nee 14. Ja 15. Nee 16. Nee 17. Nee 18. Nee, over het algemeen meer geluk dan pech, ik mag niet klagen. 19. Nee 20. Ja 21. Nee. Enne, wie ben ik? Ben benieuwd... Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Vraag 1: Haal jij altijd flauwe geintjes uit? nee Vraag 2: Lach jij bijna altijd? ja Vraag 3: Ben je rustig in de klas op school? ja Vraag 4: Ben jij serieus? nee Vraag 5: Versta je sommige dingen wel eens niet? ja Vraag 6: Neem je sommige dingen wel eens letterlijk? soms Vraag 7: Ben je een mee-loper? (Voorbeeld: Als de bel gaat en je moet naar het lokaal, dat je dan achter iemand aanloopt uit je klas die naar het lokaal gaat) nee vraag 8: Huil je vaak? nee vraag 9: Vind je dat huilen je soms een lekker gevoel geeft? nee Vraag 10: Ben je niet zo snel? ja Vraag 11: Ben je scheel? nee Vraag 12: Wordt je snel kwaad? nee Vraag 13: Schreeuw je vaak? nee Vraag 14: Vertel je wel eens moppen door? ja Vraag 15: Wil je later clown worden in het circus? nee Vraag 16: Ga je elke dag sporten? nee Vraag 17: Ben jij heel lenig? nee Vraag 18: Heb je wel eens pech? o zo vaak dat ik het niet op me handen of tenen kan tellen Vraag 19: Zit je vaak in de problemen? nee Vraag 20: Ben je soms onhandig? best wel Vraag 21: Ben jij heel technisch? nee *robin* ik-hoop-dat-ik-adriaan-ben-bliep-bliep Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten