Hinse 24 november 2011 gepost 24 november 2011 gepost Ik ga de volgende keuze even onderbouwen, zodat niemand denkt: wat een domme gok. Er MOET nog een klinker in zitten, en er is nog slechts keuze tussen de U en Y. Als er al een Y in zit zal er ook nog een andere klinker in moeten zitten (een woord met 2 Y's is niet echt voor de hand liggend). Oftewel, ik ga voor de U.
djkoelkast 24 november 2011 gepost Auteur 24 november 2011 gepost En dan vanaf nu heel voorzichtig zijn Goede onderbouwing
Keetie 24 november 2011 gepost 24 november 2011 gepost Ik ga de volgende keuze even onderbouwen, zodat niemand denkt: wat een domme gok. Er MOET nog een klinker in zitten, en er is nog slechts keuze tussen de U en Y. Als er al een Y in zit zal er ook nog een andere klinker in moeten zitten (een woord met 2 Y's is niet echt voor de hand liggend). Oftewel, ik ga voor de U. _ U _ _ E _ S T U _ _ E
Keetie 25 november 2011 gepost 25 november 2011 gepost Ha! Ik dacht eerst dat het pascal zou zijn, maar toen kwam de S op een andere plaats terecht ... Denkende.
Aanbevolen berichten