djkoelkast 19 oktober 2011 gestart Share 19 oktober 2011 gestart Meer dan 100 onafhankelijke ontwikkelaars hebben samen een bundel gemaakt met in totaal meer dan 300 games. De games zijn allemaal kleinschalig genoeg om mee te dingen naar een prijs in de Independant Games Festival awards van 2012. Deze spellen zijn nu gratis beschikbaar gesteld voor iedereen. De bundel heet de IGF Pirate Kart en is direct te downloaden of via torrents. Veel speelplezier. De link is: http://www.piratekart.com/ Met dank aan Fokgames Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 20 oktober 2011 gepost Share 20 oktober 2011 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 oktober 2011 gepost Share 21 oktober 2011 gepost (aangepast) Kijk, dÃt noem ik nou gaaf 21 oktober 2011 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 23 oktober 2011 gepost Share 23 oktober 2011 gepost Voor het spellenmenu heb je de nieuwste adobe air nodig. Er zitten aardige spelletjes bij. Sommige niet af, andere geven een foutmelding. Het bommetjes gooien op gebouwen is een oude in een nieuw grafisch jasje. Hele mooie effecten. Heeft iemand go west (tekstadventure) al uitgespeeld? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 23 oktober 2011 gepost Share 23 oktober 2011 gepost Ik ga hier binnenkort eens naar kijken. De tekstadventure triggerde m'n interesse. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 oktober 2011 gepost Auteur Share 23 oktober 2011 gepost Het is gratis dus sowieso waarom niet Zit een hoop tussen waar ik niets mee kan, maar volgens mij kom ik nog wel pareltjes tegen. Adobe Air is hier gratis te downloaden: http://get.adobe.com/air/ maar veel mensen zullen Air wel hebben, naast Flash. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 23 oktober 2011 gepost Share 23 oktober 2011 gepost (aangepast) Ik was weer te traag.... 23 oktober 2011 aangepast door Ross Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 24 oktober 2011 gepost Share 24 oktober 2011 gepost Het is gratis dus sowieso waarom niet Zit een hoop tussen waar ik niets mee kan, maar volgens mij kom ik nog wel pareltjes tegen. Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik heb dan ook het idee dat het niet om de spelletjes zelf gaat, maar meer om de verkregen resultaten bij gebruik van de diverse creators, gamemaker bv. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 30 oktober 2011 gepost Share 30 oktober 2011 gepost Ik heb dan ook het idee dat het niet om de spelletjes zelf gaat, maar meer om de verkregen resultaten bij gebruik van de diverse creators, gamemaker bv. Niemand er mee eens of oneens? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 30 oktober 2011 gepost Share 30 oktober 2011 gepost Niemand er mee eens of oneens? Eensch! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.