djkoelkast 16 oktober 2011 gestart 16 oktober 2011 gestart Gewoon omdat het leuk is. Ik plaats een plaatje van iets en zet er onder wat het is. De volgende plaatst een plaatje waarvan de eerste letter hetzelfde is als de laatste letter van het vorige plaatje. Voorbeeld: Iemand plaatst: Bloem De volgende plaatst: Molen De volgende plaatst: Nasi De volgende plaatst: Inktvis Denk om de forumpolicy en plaats geen aanstootgevende plaatjes. Het is natuurlijk wèl leuk om creatief te zijn met de plaatjes, dus als je een Baron wil plaatsen kun je natuurlijk ook kiezen voor een plaatje van Sacha Baron Als je niet weet hoe je plaatjes post kijk dan hier: Ik zal beginnen met: Cupcake Quote
Ross 22 oktober 2011 gepost 22 oktober 2011 gepost (aangepast) Oksel 22 oktober 2011 aangepast door Ross Quote
samba-boy 30 oktober 2011 gepost 30 oktober 2011 gepost (aangepast) Money 30 oktober 2011 aangepast door samba-boy Quote
Ross 30 oktober 2011 gepost 30 oktober 2011 gepost Money Ik neem toch aan dat je bedoelt "no-money" :') Yttrium Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.