Dr.Ommels 17 april 2004 gestart Share 17 april 2004 gestart Ik kwam er gisteren achter dat ik toch wel redelijk vaak B100-achtige acties heb. Ik ben ook een beetje onhandig, slungelig type, maar ik heb vaak van die dingen dat ik denk 'Wat heb ik toch weer een pech!' Heel vaak nét de bus missen, maar vooral op de fiets kan ik er wat van: eenmaal een trambaan ingereden en whoppa, meteen tegen een tram. Was mn eerste tripje Amsterdam op de fiets Ook reed ik n keer over n drempel, een druk kruispunt op. Opeens breekt de stang tussen mn frame en mn voorwiel en knal ik op de grond, het voorwiel rolde half door, en zat alleen aan de remkabeltjes nog vast. Lijkt me ook n echte B100-actie.. En eenmaal vergeten dat ik op n fiets zonder handremmen zat dus ik knal natuurlijk onzacht tegen een schutting. Verder gaan er altijd allerlei dingen mis, met name met technische apparatuur, en dan denk ik 'Ik heb ook al-tijd pech!' Ik ben benieuwd naar jullie, mss kunnen we alvast casten voor de film EDIT: ja dank je wonderer Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 17 april 2004 gepost Share 17 april 2004 gepost Ik ben echt een Handige Harry type. Ik doe wel eens ONhandig, net zoals Handige Harry doet. Ook lijk ik een beetje op B2, want soms versta ik dingen niet en neem ik wel eens dingen letterlijk (zoals B2 doet met de Koffie in het geheim van de sleutel). En ik lijk ook een heel klein beetje op B1. B1 heeft bijna geen humor, en ik ook niet! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 17 april 2004 gepost Share 17 april 2004 gepost Ik hoor vaak Japie in mezelf. Als ik mezelf druk, hysterisch en hyperactief ga maken (zulke rollen speel ik het liefst en het meest) slaat mijn stem heel vaak over waardoor ik ook zo hoog ga praten. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 april 2004 gepost Share 17 april 2004 gepost *aadbaron* Drommels, moet je dat nog vragen? Ik verlies snel mijn zelfbeheersing, ik ben erg ongeduldig en ik ga snel schreeuwen als ik kwaad ben Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 april 2004 gepost Share 18 april 2004 gepost Ik ben geniaal. Nuff said Lichamelijk gezien lijk ik op Adriaan, wantik ben heel sterk en stoer Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 19 april 2004 gepost Share 19 april 2004 gepost Ik ben geniaal en ook redelijk arrogant. Dus ik denk dat de *baron* het best bij mij past Link naar bericht Delen op andere sites
DoKoCo 21 april 2004 gepost Share 21 april 2004 gepost Ik lijk qua stem op de baron, ik heb vandaag de hele dag drommels geroepen. Maar helemaal lijk ik op *harry* . Rustig, en onhandig. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 21 april 2004 gepost Share 21 april 2004 gepost Ik lijk veel op B1, omdat ik erg serieus ben en bijna geen humor heb. En aan de andere kant lijk ik ook veel op Joris, ik ben heel vaak een meeloper. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 21 april 2004 gepost Share 21 april 2004 gepost Ik ben wel een plaaggeest ik ben een vervelend kindje IK heb de wielen van de auto's afgehaalt en de torenklok stilgezet Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 22 april 2004 gepost Share 22 april 2004 gepost Ik ben de kapitein. Ik lijk heel slecht maar eigenlijk ben ik heel aardig > Haha nee ik zou eigenlijk niet weten op wie ik het meest lijk. Link naar bericht Delen op andere sites
Gast 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost B100. zeker weten. 1x bleef het gas van mijn scooter hangen reed ik tegen een hekkie gelukkig bleef het hekkie staan en heb ik de sleutel uit het contact gehaald. Sindsdien ben ik bang voor scooters Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Nou ja, ik speel natuurlijk een goochelaar, maar... lijk ik nu op Andre du Lord? Nee, ik ga toch meer voor Adriaan. Al was het alleen maar om m'n imago te redden! Link naar bericht Delen op andere sites
reinanke 16 mei 2004 gepost Share 16 mei 2004 gepost Ik lijk helemaal op niemand uit B&A. Als ik dan toch iemand moet kiezen dan is het Danny! Ik heb in de loop der jaren heel wat Samson uitspraken overgenomen! Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 18 mei 2004 gepost Auteur Share 18 mei 2004 gepost Overigens was ik met name vroeger ook wel n beetje B2 omdat ik op een gegeven probleem wat oorproblemen kreeg (moest van zwemmen af). Ik hoorde niet zo goed meer dus dat leverde soms nogal aparte dingen op. Deze woordenwisseling heeft echt plaatsgevonden toen ik n jaar of 6 was, en voor t eerst van mn leven naar t strand ging, met mn tante oom en nichtjes en neefje: Tante: "Jorrit (mn naam), pas je wel goed op voor de kwallen? Ikke: "Knallen? Welke knallen? Ik hoor helemaal geen knallen?" Ik herinner me dat in de zee aftuurde op zoek naar vuurwerk en kruitdampen ed, maar die zag ik dus niet Link naar bericht Delen op andere sites
Mr.Boembas 19 mei 2004 gepost Share 19 mei 2004 gepost Ik lijk een beetje op een combinatie tussen Vlugge Japie en B2. Gossy Japie weg wezen en Sjnel Wat zeggie Balgehakt ik zeg Gossy Japie weg wezen en Sjnel Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Als ik deodorant op doe dan denk ik altijd even dat ik Joris ben > Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Als ik deodorant op doe dan denk ik altijd even dat ik Joris ben > HAHAHAHA.Das een goeie. Ik vind mezelf het meest op B1 lijken, soms een beetje slecht > ,maar soms ook een beetje onhandig. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost [..]HAHAHAHA.Das een goeie. Ik vind mezelf het meest op B1 lijken, soms een beetje slecht > ,maar soms ook een beetje onhandig. Ja ik moes er ineens aan denken omdat we vandaag met gym een beetje zaten te klooien met deo en toen spoot ik terwijl ik riep: Ik zal ze de volle lading geven.. Iedereen zal huilen! > Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Ik denk op de baron, de Paul-baron, als ik hem imiteer dan voel ik me ook echt een baron. Verder kan ik ook van die agressieve uitbarstingen hebben en af en toe gedragen zoals hij Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 11 maart 2005 gepost Share 11 maart 2005 gepost Klein schopje... Japie! Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 12 maart 2005 gepost Share 12 maart 2005 gepost Klein schopje...Japie! schrijf er dan gelijk bij waarom, ik lijkt het meest op *harry* . Ik ben wel rustig, maar soms zeeeeer onhandig. ik van m'n hart, lijk ik op adriaan. want die heeft het hard op de rechte plaats > Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 12 maart 2005 gepost Share 12 maart 2005 gepost Mja... een beetje een combi van B1 en Handige Harry denk ik (ja, dat kan! )! B1 omdat ik soms een beetje nors doe en vrij serieus ben. Handige Harry, niet omdat ik boemen in elkaar kan flansen (kan ik HELEMAAL niet! ) maar omdat ik onhandig ben (want dat is Harry toch ook wel hoor ) en ook wel een beetje trekjes heb van hem... zoals een paar van die grijnzen die hij trekt en opmerkingen als "Hallow hey..." En hij is ook vrij rustig ja, dat ben ik ook wel. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 12 maart 2005 gepost Share 12 maart 2005 gepost Nou ben ik nog steeds zo'n Plaaggeest Ik lach veel en heb veel kattenkwaad! Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 13 maart 2005 gepost Share 13 maart 2005 gepost Ik vind mijzelf lijken op Adriaan (ben ook stoer en sterk ) Maar vind mijzelf ook veel op Handige Harry lijken, vaak onhandig en erg rustig... Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 13 maart 2005 gepost Share 13 maart 2005 gepost nou ik vind me eigen een beetje op Bassie of op B2 lijken, aangezien ze me in de klas redelijk om me kunnen lachen. en omdat k redelijk vaak wat zeggie zeg dat was mijn mededeling Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 13 maart 2005 gepost Share 13 maart 2005 gepost nou ik vind me eigen een beetje op Bassie of op B2 lijken, aangezien ze me in de klas redelijk om me kunnen lachen. en omdat k redelijk vaak wat zeggie zegdat was mijn mededeling *bas* een klein lolletje kan nooit kwaad Ik vind Aad-baron, goed schreeuwen Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 13 maart 2005 gepost Share 13 maart 2005 gepost Ik lijk denk ik het meest op de Baron. Dit omdat ik erg zelfingenomen ben. Als ik een bepaald idee voor me zie dan geloof ik daar ook in dat ik dat waar kan maken. Ik ben best arrogant (zeggen ze)... Als ik weer eens na moet komen op school of ik heb weer eens wat uitgevreten verzin ik altijd weer een geweldig plan om er onderuit te komen. Dus ja, dat lijkt me wel reden genoeg... Link naar bericht Delen op andere sites
Willem 14 maart 2005 gepost Share 14 maart 2005 gepost Ik lijk het meest op B1. Omdat ik vaak erg serieus met werk bezig kan zijn. Ook ben ik nogal rustig,en laat ik mij door niemand afleiden. Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost nou ik vind me eigen een beetje op Bassie of op B2 lijken, aangezien ze me in de klas redelijk om me kunnen lachen. en omdat k redelijk vaak wat zeggie zegdat was mijn mededeling Dat wou ik ook net over mezelf zeggen!! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten