Ross 8 oktober 2011 gestart Share 8 oktober 2011 gestart Huh? Wat? Geen 300 Contest? Wasdanou? Ja, ik dacht een keer wat anders is ook wel leuk. Het gaat hier om een "standaard contest" met 25 samples van nummers uit de 70's en 80's. Er zit alleen een smaakje aan, deze contest loopt !8! weken. De contest begint vandaag, en exact na een halve week komt er een bonusvraag, die beantwoord mag worden in mijn PM Box. Het doel is om na 8 weken op 150 punten uit te komen. De contest alleen is goed voor 50 vragen, de vragen die gaan volgen worden dynamisch beloond. Op de avond van woensdag op donderdag komt de eerste bonusvraag. Veel succes! ^O^ Zondag 4 december is het einde van de contest In de bijlage vind u een zipje met de bijhorende contest bestanden, een in de standaard mp3 uitvoering, en een in de FLAC uitvoering voor de muziekkenner onder ons. ID-150-MP3.zip ID-150-FLAC.zip Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 9 oktober 2011 gepost Auteur Share 9 oktober 2011 gepost 1 Inzending is binnen, bij 3 volgt er een tussenstand Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 oktober 2011 gepost Share 10 oktober 2011 gepost Ik heb hem gedownload en voorzichtig beluisterd en wat ohja momentjes gehad, maar duurt nog even voor ik inzend. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 11 oktober 2011 gepost Share 11 oktober 2011 gepost Ik heb hem gedownload en voorzichtig beluisterd en wat ohja momentjes gehad, maar duurt nog even voor ik inzend. Jep ik heb precies hetzelfde (maar wel ingestuurd). Leuke contest! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 11 oktober 2011 gepost Share 11 oktober 2011 gepost Deze muziekkenner doet ook mee. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 13 oktober 2011 gepost Auteur Share 13 oktober 2011 gepost Whoepsie, helemaal de bonusvraag vergeten, deze komt nu vanavond... Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 13 oktober 2011 gepost Auteur Share 13 oktober 2011 gepost Bonusvraag #1: Wat was de geboorteplaats van Bobby Farrell? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 november 2011 gepost Share 2 november 2011 gepost Komen er nog meer vragen? Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 2 november 2011 gepost Auteur Share 2 november 2011 gepost Dat was eigenlijk wel de bedoeling, maar ik vind de opkomst tot nu toe bedroevend laag. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 november 2011 gepost Share 2 november 2011 gepost Wat is je voorstel? Nog even wachten tot de kerstvakantie ofzo bijvoorbeeld? Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 2 november 2011 gepost Auteur Share 2 november 2011 gepost Nou nee, dat ook weer niet. De vragen komen er zo spoedig mogelijk aan. Ik vind het alleen wat jammer dat er niet echt actief mee wordt gedaan. Ik heb tot nu toe 2 inzendingen, naar mijn inziens niet genoeg om een tussenstand te maken. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 2 november 2011 gepost Auteur Share 2 november 2011 gepost Vraag 2: Hoe noemt men de soort muziek zoals Aqua en Toy-Box ? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 18 mei 2012 gepost Share 18 mei 2012 gepost Deze contest staat nog altijd open... Komt hier nog een vervolg op? Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 18 mei 2012 gepost Auteur Share 18 mei 2012 gepost Van mij part mag deze dicht, te weinig respons. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 mei 2012 gepost Share 18 mei 2012 gepost Ja, 2 deelnemers is wat karig. Op slot zonder oplossing en zonder awards, hadden we maar beter ons best moeten doen Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten