gabber 17 april 2004 gestart Share 17 april 2004 gestart Ik zag toevallig dat mijn zusje een oude ARCADE videoband aan het kijken was. Daar stond B en A reclame op. Die luidde: B en A in het wilde westen nu op video en video cd. B en A op vcd? Ik wist niet dat dat bestond. Weet iemand hier misschien iets van? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 april 2004 gepost Share 17 april 2004 gepost Ik zag toevallig dat mijn zusje een oude ARCADE videoband aan het kijken was. Daar stond B en A reclame op. Die luidde: B en A in het wilde westen nu op video en video cd. B en A op vcd? Ik wist niet dat dat bestond. Weet iemand hier misschien iets van? welke band is dat? ik heb er nog nooit van gehoord! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 april 2004 gepost Share 17 april 2004 gepost Ik zag toevallig dat mijn zusje een oude ARCADE videoband aan het kijken was. Daar stond B en A reclame op. Die luidde: B en A in het wilde westen nu op video en video cd. B en A op vcd? Ik wist niet dat dat bestond. Weet iemand hier misschien iets van? De reis door Europa is ook (gedeelteijk) op vcd (laser sics werd dat ook wel genoemd) uitgebracht Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 17 april 2004 gepost Share 17 april 2004 gepost Ik zag toevallig dat mijn zusje een oude ARCADE videoband aan het kijken was. Daar stond B en A reclame op. Die luidde: B en A in het wilde westen nu op video en video cd. B en A op vcd? Ik wist niet dat dat bestond. Weet iemand hier misschien iets van? Bijna de hele serie van De reis vol verassingen is op VCD verschenen, behalve het deel "B&A op zoek in Amerika" en zoals Hinse al zei, ook deel 1 van Europa is op VCD verschenen (allemaal oude versies trouwens..). Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 18 april 2004 gepost Share 18 april 2004 gepost [..]De reis door Europa is ook (gedeelteijk) op vcd (laser sics werd dat ook wel genoemd) uitgebracht Offtopic: Sorry, maar VCD en Laserdisc is echt niet hetzelfde. Een VCD is een CD met een film in mpeg 1 formaat er op. En een laserdisc is een soort van LP die met een laser te lezen is (dus stukken groter dan een CD). Verder is een Laserdisk analoog en een VCD digitaal. Ontopic: Ik heb nooit geweten dat er VCD's van Bassie en Adriaan te koop geweest zijn. Zouden ze nu nog ergens in aanbiedingsbakken liggen? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 18 april 2004 gepost Share 18 april 2004 gepost [..]Bijna de hele serie van De reis vol verassingen is op VCD verschenen, behalve het deel "B&A op zoek in Amerika" en zoals Hinse al zei, ook deel 1 van Europa is op VCD verschenen (allemaal oude versies trouwens..). En jij gaat me zeker nu vertellen dat je die allemaal hebt /me inbraakplan voorbereidt Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 18 april 2004 gepost Share 18 april 2004 gepost [..]En jij gaat me zeker nu vertellen dat je die allemaal hebt * Hinse inbraakplan voorbereidt Ik zeg niks : Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 april 2004 gepost Share 18 april 2004 gepost OH MIJN GOD DIE MOET IK HEBBEN! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 18 april 2004 gepost Share 18 april 2004 gepost Die van de Reis door Europa heb ik ooit door ''puur toeval'' gekocht. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 19 april 2004 gepost Share 19 april 2004 gepost Maar wat is nu het unieke aan een VideoCD? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 19 april 2004 gepost Share 19 april 2004 gepost Wanneer verschenen die video-CD's eigenlijk? En hoe speelden ze die af? Via de computer? Link naar bericht Delen op andere sites
gabber 19 april 2004 gepost Auteur Share 19 april 2004 gepost Inderdaad, ik had ze ook nog nooit gezien. Ik wist niet eens dat die dingen al bestonden in 1995. En zo'n speler heb ik ooknog nooit gezien. vroeger. Alleen de dvd spelers van nu spelen ze wel weer af. Maar ja, zoals jullie weten wilde Adriaan altijd met alles modern zijn! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 april 2004 gepost Share 19 april 2004 gepost Je had vroeger aparte VideoCD spelers waarmee je VCD's kon afspelen, maar de meeste mensen hadden een gecombineerde CD-i speler. Daarmee kon je ook VCD's afspelen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 april 2004 gepost Share 19 april 2004 gepost Het kon ook op deze spelers: Laserdisc speler CD-I speler met FMV (Full Motion Video) cartridge Commodore Amiga CD32 met FMV cartridge en op de pc en idd op video-cd spelers... Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 20 april 2004 gepost Share 20 april 2004 gepost Je had vroeger aparte VideoCD spelers waarmee je VCD's kon afspelen, maar de meeste mensen hadden een gecombineerde CD-i speler. Daarmee kon je ook VCD's afspelen. Kan dat tegenwoordig ook op een DVD speler? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 april 2004 gepost Share 20 april 2004 gepost [..]Kan dat tegenwoordig ook op een DVD speler? De meeste DVD spelers spelen nu ook VCD en SVCD SVCD iets minder vaak, VCD eigenlijk wel bijna alle, alleen de kwaliteit is natuurlijk een heel stuk minder dan DVD. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 20 april 2004 gepost Share 20 april 2004 gepost [..]De meeste DVD spelers spelen nu ook VCD en SVCD SVCD iets minder vaak, VCD eigenlijk wel bijna alle, alleen de kwaliteit is natuurlijk een heel stuk minder dan DVD. Hé, leuk is dat; zeg! Ik kijk effe naar mijn DVD-speler, devolgende dingen kan hij afspelen : DVD VIDEO-CD CD PLAYER Dus ik kan ook video-cd's bekijken, ook al heb ik er geen Zijn die nog bestelbaar/te koop ?! Ben es benieuwd. En wat is het verschil tussen een DVD en een VIDEOCD ?! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 20 april 2004 gepost Share 20 april 2004 gepost Dus ik kan ook video-cd's bekijken, ook al heb ik er geen Zijn die nog bestelbaar/te koop ?! Ben es benieuwd. En wat is het verschil tussen een DVD en een VIDEOCD ?! Zoals DJ als zegt, de kwaliteit is een stuk minder, er zitten geen extra's noch menu's op, MAAR ze zijn ook niet geremasterd, dus de oude muziek is te horen! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 april 2004 gepost Share 20 april 2004 gepost Video CD: Video: 1150 kbit/sec MPEG-1 352 x 288 pixels 25 frames/second Audio: 44100 Hz 224 kbit/sec MPEG-1 Layer2 Size: 10 MB/min DVD: 3000~9000 kbit/s MPEG-2 720 x 480 pixels 25 frames/second Audio: MP1, MP2, AC3, DTS, PCM, 192-448 kbit/s Size: 30 - 70 MB/min Link naar bericht Delen op andere sites
gabber 2 mei 2004 gepost Auteur Share 2 mei 2004 gepost Waarom zijn de laatste twee dubbel-vcd's en die andere niet? Ze duren toch allemaal even lang? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Waarom zijn de laatste twee dubbel-vcd's en die andere niet? Ze duren toch allemaal even lang? ja,hoe komt dat? heidbuurt jij weet er meer van! Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost [..]ja,hoe komt dat? heidbuurt jij weet er meer van! Hhm.. Ik heb eigenlijk geen idee. Misschien hebben ze de laatste twee VCD's wel anders bewerkt, dat het meer mb in beslag nam. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost [..]Hhm.. Ik heb eigenlijk geen idee. Misschien hebben ze de laatste twee VCD's wel anders bewerkt, dat het meer mb in beslag nam. ik denk dat de eerste videocd 1.0 zijn en de laatste het betere videocd 2.0 formaat, zit ook weer kwaliteitsverschil in, kwam erg op in die tijd, maar heeft het nooit gehaald Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Kun je nog aan die dingen komen? Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Kun je nog aan die dingen komen? Ze zijn niet meer gewoon in de winkels te koop, maar op internet zie ik ze zo nu en dan wel aangeboden. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost [..]Ze zijn niet meer gewoon in de winkels te koop, maar op internet zie ik ze zo nu en dan wel aangeboden. en als jij ze ziet dan waarschuw je mij direct! Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Ik kan op mijn discman VCD's afspelen, dus zo'n optie bestaat ook nog. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost [..]en als jij ze ziet dan waarschuw je mij direct! haha oke, is goed Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost [..]haha oke, is goed Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost [..] he, je mag niet aleen smileys in een bericht plaatsen!! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost he, je mag niet aleen smileys in een bericht plaatsen!! PAS OP! Je hebt het hier wel tegen DE BAAS van dit forum! En die mag doen wat hij wil. De regels komen tenslotte van hemzelf. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Dat zei ik ook eens, maar in de FAQ staat dat nergens "We zijn geen Fok!" zei DJkoelkast destijds Niet slijmen Uncle Ar Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Niet slijmen Uncle Ar Oh, je had me euh ...... al door zie ik. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost [..]he, je mag niet aleen smileys in een bericht plaatsen!! ik mag ALLES hier > Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost [..]ik mag ALLES hier > ... even over de VCD, ik heb die reclame ook gezien maaar op de video-band pico en het geheim van de gouden tempel. die is van CNR uit 1995. hele leuke film . Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 27 mei 2004 gepost Share 27 mei 2004 gepost [..]ik mag ALLES hier > Maar als jij je niet aan je eigen regels houdt, waarom zouden wij dat dan wél doen? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 mei 2004 gepost Share 27 mei 2004 gepost [..]Maar als jij je niet aan je eigen regels houdt, waarom zouden wij dat dan wél doen? omdat ik jullie ban als jullie je er niet aan houden whahahahahahaha > ik ben GENIAAL nee onzin, als we gaan zeuren om 1 post met louter smilies (die wel degelijk nut hebben in dit geval)... zou ik ook niet doen... Wel als iemand steeds alleen maar antwoord met smilies en het geen enkel doel heeft... Bovendien staat er niets specifiek over in de FAQ, we zijn geen Fok!. Zolang het een keertje gebeurt is er niets aan de hand en het moet wel ergens op slaan... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost DJ, ik heb vcds gevonden: http://www.marktplaats.nl/ cool he? p.s. je kan ze los kopen!! zoek op bassie. edit: stom, die was juist op ZOEK naar de vcds Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost DJ, ik heb vcds gevonden:http://www.marktplaats.nl/ cool he? p.s. je kan ze los kopen!! zoek op bassie. edit: stom, die was juist op ZOEK naar de vcds ha, ja, ik weet ervan... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost [..]ha, ja, ik weet ervan... dat betekent dat.....jij...... die oproep hebt geplaatst *schaamt zich dood*..... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost De advertentie over B&A vcd's die ik zag is zeker weten NIET van djkoelkast, alleen al door het simpele feit dat er taalfouten in staan. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost [..]dat betekent dat.....jij...... die oproep hebt geplaatst *schaamt zich dood*..... nee, ik zie die advertenties ook elke keer en dan denk ik: wauw en dan is de teleurstelling weer daar Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten