djkoelkast 16 juli 2016 gepost Share 16 juli 2016 gepost Haha die had eigenlijk rond moeten zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 juli 2016 gepost Share 16 juli 2016 gepost Hoezo rond? Het is een PAS OP bord; De wandelaars van de Nijmeesgse vierdaagse moeten opletten voor Pokemon jagers (en niet andersom...ahum) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 juli 2016 gepost Auteur Share 16 juli 2016 gepost Inderdaad een speciale. Ik had het in de krant gelezen en gedacht om naar Nijmegen te gaan om dit bord te bekijken. Alleen bij de gedachte aan zoveel vierdaagse bezoekers... Dus bedankt voor het plaatsen. Â En ik had een vierkant bord verwacht. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 juli 2016 gepost Share 16 juli 2016 gepost Hoezo rond? Het is een PAS OP bord; De wandelaars van de Nijmeesgse vierdaagse moeten opletten voor Pokemon jagers (en niet andersom...ahum)  Omdat ik er liever een verbod op zie  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 juli 2016 gepost Auteur Share 19 juli 2016 gepost Alle 40 speciale Pokémon-verkeersborden zijn gestolen! Er worden er 30 bijbesteld en daarna niets meer, dan weet men onderhand wel, dat Pokémon vangen tijdens de Nijmeegse vierdaagse niet op prijs wordt gesteld. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 20 juli 2016 gepost Share 20 juli 2016 gepost Ja, 30 bijbestellen, terwijl de vierdaagse al bezig is. Tegen de tijd dat de borden geleverd worden is het plaatsen niet meer nodig... Best zielig en best wel geldverspilling Quote Link naar bericht Delen op andere sites
perre.vl 27 juli 2016 gepost Share 27 juli 2016 gepost (aangepast) staat op de e40 in bertem aan de wegenwerken kwam het net in het nieuws tegenindien bronvermelding nodig is: gva.be & polcon edit: bronaanpassing naar correcte bron 27 juli 2016 aangepast door perre.vl Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 3 augustus 2016 gepost Auteur Share 3 augustus 2016 gepost Deze stond vandaag op de voorpagina van de Telegraaf:   De rolkoffers maken ontzettend veel lawaai op de kinderkopjes in deze amsterdamse straat, daarom Verboden voor rolkoffers.  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 9 september 2016 gepost Auteur Share 9 september 2016 gepost In Terneuzen is onlangs dit bord geplaatst op een camperplaats: Â Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 september 2016 gepost Share 9 september 2016 gepost  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 september 2016 gepost Share 10 september 2016 gepost In Terneuzen is onlangs dit bord geplaatst op een camperplaats: Het is 2016. Binnen een paar maanden hangt deze bij tokkiefamilies thuis aan de deur van het toilet, die verder niet de betekenis van dit bord snappen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 10 september 2016 gepost Share 10 september 2016 gepost In Terneuzen is onlangs dit bord geplaatst op een camperplaats: Â nietpoepen.jpg Stond alleen dit bord er?Of mag je er wel wildplassen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 10 september 2016 gepost Auteur Share 10 september 2016 gepost Stond alleen dit bord er? Of mag je er wel wildplassen  He, he, campers hebben een chemisch toilet aan boord. Het gaat hier om een camperplaats zonder sanitaire voorzieningen.  Het anti-poepbord hangt onder het bord parkeerplaats voor campers, met pijl die kant op. Hart van Nederland had er een reportage over. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 september 2016 gepost Share 15 september 2016 gepost Mogen honden dan wel kakken op die camperplaats? Daar zijn weer andere borden voor toch... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 3 oktober 2016 gepost Share 3 oktober 2016 gepost Deze vond ik erg leuk, omdat dat vogeltje er zo lekker demonstratief bovenop was geland Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 4 oktober 2016 gepost Auteur Share 4 oktober 2016 gepost Vanwege het donkere overkomen hier van de foto zag ik de vogel eerst niet zitten. Wel toen ik hem lichter had gezet. Â Zeker leuk! Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 4 oktober 2016 gepost Share 4 oktober 2016 gepost Haha, ja de foto is genomen op Curacao, enkele dagen geleden. Op het moment van de foto zaten wij onder een luifel en regende het nogal hard, wat de donkerheid van de foto verklaart. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 1 april 2017 gepost Auteur Share 1 april 2017 gepost Het is vandaag zaterdag, 1 april 2017. Â Een paar dagen geleden werd dit speciale verkeersbord onthuld: Â Â Ik vind hem wel aardig, maar zou hij blijven staan? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 28 mei 2017 gepost Share 28 mei 2017 gepost Is ie uiteindelijk blijven staan? Â Gisteren tijden een fietstochtje langs het Amsterdam-Rijnkanaal dit gele (tijdelijke) bord: Â Â Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 29 mei 2017 gepost Auteur Share 29 mei 2017 gepost Geen flauw idee of dat Rijssen bord er nog staat. Â Een tijdje geleden heb ik ook gelezen over waarschuwingsborden vanwege uilen en zwanen. Ik vind dat wel iets hebben, maar zelf heb ik ze nog niet gezien. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 30 mei 2017 gepost Share 30 mei 2017 gepost Ik begrijp ook niet helemaal wat je nou met zo'n bord aan moet. Het enige dat ik kan verzinnen is dat je omkeert als je in de verte een zwerm (agressieve) kraaien ziet zitten. Hoogstwaarschijnlijk overkomt je een aanval van kraaien waarschijnlijk zodat dat bord weinig zin heeft. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 30 mei 2017 gepost Auteur Share 30 mei 2017 gepost Maar als je door wil/moet rijden, dan kun je je wapenen met een paraplu of een fietshelm opzetten. De vogels schijnen echt aan te vallen, alleen in het broedseizoen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 juli 2017 gepost Share 4 juli 2017 gepost Op 10-3-2016 at 10:44, djkoelkast zei: Wat is die bovenste dan? Verboden te knijpen?  Tijd geleden ... maar deze bovenste kwam ik laatst tegen maar 'uitgebreider', met een bloemetje naast de hand afgebeeld. Het moet dus zoiets betekenen als 'verboden te plukken'. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 juli 2017 gepost Share 4 juli 2017 gepost Op 10-3-2016 at 08:58, Hinse zei: Hier nog een tweetal grappige die ik recent op het web tegen kwam: Â Â Â Â Â Deze bovenste dus ... zie vorig bericht. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 4 juli 2017 gepost Auteur Share 4 juli 2017 gepost Het lijkt me meer 'verboden vissen te vangen' , zo met de hand. Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 oktober 2017 gepost Share 15 oktober 2017 gepost In het kader van pas op borden, hieronder nog 2 nieuwe; - Overstekende ezels en overstekende duikers . Beide borden zijn gefotografeerd op Bonaire.  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 15 oktober 2017 gepost Auteur Share 15 oktober 2017 gepost Mooi gevonden, RM. Ik zoek, maar vind niet altijd. Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 oktober 2017 gepost Share 15 oktober 2017 gepost Ik vind die overstekende duikers wel erg gedetailleerd voor een verkeersbord, meestal zijn de tekeningen een stuk eenvoudiger. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 oktober 2017 gepost Share 15 oktober 2017 gepost 13 minutes ago, djkoelkast said: Ik vind die overstekende duikers wel erg gedetailleerd voor een verkeersbord, meestal zijn de tekeningen een stuk eenvoudiger. Ja haha dat klopt. Maar ja, Bonaire is een duikoord, dus het kan niet duidelijk genoeg zijn . Â Van die duikersborden had je deze stenen borden en ook borden met rode randen overigens . Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 oktober 2017 gepost Share 15 oktober 2017 gepost Ben ik de enige die ziet dat de flippers en de duikuitrusting erop getekend zijn? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 oktober 2017 gepost Share 15 oktober 2017 gepost 1 hour ago, samba-boy said: Ben ik de enige die ziet dat de flippers en de duikuitrusting erop getekend zijn? Wtf?! Nu zie ik het ook Verdorie, ik had beter moeten kijken op die borden met rode rand of dat het daar ook op getekend is... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 oktober 2017 gepost Share 15 oktober 2017 gepost Daarom zei ik al, te gedetailleerd, maar niet verder gekeken dan mijn neus lang was  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 december 2017 gepost Share 14 december 2017 gepost Het moment dat je bij een nieuwsbericht aan dit topic moet denken. Â https://112vdg.nl/2017/12/13/verkeersbord-kinderen-aangelijnd-geplaatst-speeltuin-bosch/ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 15 december 2017 gepost Auteur Share 15 december 2017 gepost Bijzonder! Vandaag stond hij in de krant. Inmiddels is het bord verwijderd. Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 december 2017 gepost Share 15 december 2017 gepost  Ik vind het wel een goeie, mag van mij overal worden ingevoerd (alleen dan een blauw bord en geen verbodsbord) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 december 2017 gepost Share 15 december 2017 gepost Ik vind het wel zielig voor de kinderen als ze daadwerkelijk het touw om hun nek krijgen, zoals op het bord is afgebeeld Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 december 2017 gepost Share 15 december 2017 gepost Je wil niet weten hoe kut tegenwoordig kinderen kunnen zijn. Aanlijnen die hap. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 december 2017 gepost Share 15 december 2017 gepost 43 minuten geleden, RM zei: Ik vind het wel zielig voor de kinderen als ze daadwerkelijk het touw om hun nek krijgen, zoals op het bord is afgebeeld Meestal zitten ze in een tuigje, met het touw net achter de nek, dus dat klopt wel ongeveer. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 26 januari 2018 gepost Auteur Share 26 januari 2018 gepost De hele middag (nou ja...) aan het prutsen geweest om van 2 plaatjes uit een stukje ONS filmdoc over de opbouw na de 2e wo met zwaaiende camera van boven naar beneden 1 geheel te maken. Â Â Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 januari 2018 gepost Share 27 januari 2018 gepost Tof gedaan Een 'verkeersbord' gemaakt op stof (een laken?) zo te zien? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 januari 2018 gepost Share 27 januari 2018 gepost 20 uur geleden, Keetie zei: De hele middag (nou ja...) aan het prutsen geweest om van 2 plaatjes uit een stukje ONS filmdoc over de opbouw na de 2e wo met zwaaiende camera van boven naar beneden 1 geheel te maken. Â Â Â Mooi resultaat! Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 mei 2018 gepost Share 6 mei 2018 gepost  Ik moest even stoppen om deze foto te nemen. Prettig om te weten dat de gemeente snapt welke bereikbaarheid écht belangrijk is en om dat duidelijk te laten weten.  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 6 mei 2018 gepost Share 6 mei 2018 gepost Het ziet er ook niet naar uit dat er verder überhaupt sprake is van werkzaamheden / versperring of iets dergelijks, dus eigenlijk is het gewoon verkapte reclame Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 6 mei 2018 gepost Auteur Share 6 mei 2018 gepost Je leest wel eens vaker over wel bereikbare winkels bij afsluitingen, maar deze vind ik ook wel heel speciaal. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 6 mei 2018 gepost Share 6 mei 2018 gepost 23 minuten geleden, Keetie zei: Je leest wel eens vaker over wel bereikbare winkels bij afsluitingen, maar deze vind ik ook wel heel speciaal. Frikandel speciaal... die kan je daar dus nog steeds halen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 10 mei 2018 gepost Share 10 mei 2018 gepost  Hier in Lausanne vind je ook leuke verkeersborden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 mei 2018 gepost Share 18 mei 2018 gepost En in contrast met Hinses post waar alleen nog een snackbar bereikbaar was is bij ons gewoon ALLES bereikbaar: Â Â Â Dank aan samba-boy om te foto te maken vanmiddag. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 18 mei 2018 gepost Share 18 mei 2018 gepost Hahaha ik vermaak me ook kostelijk met die debiele namen  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.