djkoelkast 20 augustus 2014 gepost Share 20 augustus 2014 gepost Ook een leuke Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 augustus 2014 gepost Share 21 augustus 2014 gepost Haha, je weet zal altijd weer te vinden Keetie! Een tijdje geleden was ik in Zeeuw-Vlaanderen en dankzij wegwerkzaamheden en Zeeuwse logica was dit verkeersbord tot stand gekomen: Niet zo raar als de andere borden, maar toch grappig dat iemand dat heeft moeten maken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 augustus 2014 gepost Share 21 augustus 2014 gepost Best een creatieve manier van 'rechtdoor' uitbeelden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 21 augustus 2014 gepost Auteur Share 21 augustus 2014 gepost Ik vind hem ook knalgoed! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 29 augustus 2014 gepost Share 29 augustus 2014 gepost Tot zover de unieke verkeersborden: Sorry Keetie, mijn oom heeft een rare verzamelingsdrang Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 31 augustus 2014 gepost Auteur Share 31 augustus 2014 gepost Mooi bericht. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 26 mei 2015 gepost Auteur Share 26 mei 2015 gepost Het volgende speciale verkeersbord heb ik vaak in de krant zien staan en de vorige week in het echt gezien. Heel Friesland bouwt en verbouwt! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 24 juni 2015 gepost Auteur Share 24 juni 2015 gepost Veel zie je het onderste verkeersbord niet in Nederland, hij is dan ook van Belgische afkomst. Deze kwam ik de vorige week tegen hier in de buurt. Ik vind hem wel duidelijker dan die alleenstaande fiets. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 24 juni 2015 gepost Share 24 juni 2015 gepost Het bord heeft meer details, maar is van grote afstand denk ik juist minder duidelijk te onderscheiden van bijv. een bromfiets. Nederlandse verkeersborden zijn altijd wat simpeler (Dick Bruna-achtig) dan je in het buitenland vaak ziet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 september 2015 gepost Auteur Share 16 september 2015 gepost Een paar maanden geleden had ik een paar paardenborden gevonden. De volgende is zeer speciaal, een paardenstoplicht, waarschijnlijk een paard tegenaan gereden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 september 2015 gepost Share 16 september 2015 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 oktober 2015 gepost Share 26 oktober 2015 gepost Kleine vondst op Facebook. Schijnt bij ons aan de Engelsedijk te staan; ik kom daar nooit. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 26 oktober 2015 gepost Auteur Share 26 oktober 2015 gepost Wat een ontzettend leuke! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T4600C 26 oktober 2015 gepost Share 26 oktober 2015 gepost (aangepast) Zijn sommige van de borden hier wel officieel erkent? Lijkt mij niet. 26 oktober 2015 aangepast door T4600C Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 oktober 2015 gepost Share 27 oktober 2015 gepost Leuk bord inderdaad! Ik weet niet wanneer een verkeersbord wel of niet officieel is, maar je ziet vaak genoeg 'maatwerk'borden voor een bepaalde situatie gecreëerd die er aardig officieel uit zien. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 november 2015 gepost Share 8 november 2015 gepost Dit bord staat bij de dijk in Petten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 november 2015 gepost Share 8 november 2015 gepost Haha, die kende ik nog niet! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 november 2015 gepost Share 8 november 2015 gepost Ik kwam hem vandaag ook voor het eerst tegen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 9 november 2015 gepost Auteur Share 9 november 2015 gepost Dit bord is ook nieuw voor mij. Mooi gevonden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 november 2015 gepost Share 10 november 2015 gepost Kom op jongens, het is 2015. Maak dan gewoon meteen een LCD-bord die 24/7 deze reclame afspeelt zonder geluid: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 1 december 2015 gepost Share 1 december 2015 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 december 2015 gepost Share 1 december 2015 gepost Da's ook een mooie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 2 december 2015 gepost Auteur Share 2 december 2015 gepost Ja, leuke vondst! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 10 maart 2016 gepost Share 10 maart 2016 gepost Hier nog een tweetal grappige die ik recent op het web tegen kwam: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 maart 2016 gepost Share 10 maart 2016 gepost Wat is die bovenste dan? Verboden te knijpen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 10 maart 2016 gepost Share 10 maart 2016 gepost Niemand schijnt te weten wat dat bord betekent Deze was ook nog wel geinig: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 maart 2016 gepost Share 10 maart 2016 gepost U bevindt zich niet hier Sterk! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 april 2016 gepost Share 21 april 2016 gepost ​ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 21 april 2016 gepost Auteur Share 21 april 2016 gepost Zoooo.....wow. Maar inderdaad, sinds ik heb gelezen over een vrouw die in een supermarkt haar behoefte achter een toonbank op de grond had gedaan, kijk ik bijna nergens meer van op. Leuke vondst. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 april 2016 gepost Share 22 april 2016 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 24 april 2016 gepost Share 24 april 2016 gepost Best wel sneu eigenlijk dat ze daar een apart (verkeers)bord voor moeten maken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 april 2016 gepost Share 24 april 2016 gepost Zeker. Ik wacht dus met smart op de "Verboden een selfiestick te gebruiken/selfies te maken (voor eigen veiligheid)"-borden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 april 2016 gepost Share 24 april 2016 gepost Zeker. Ik wacht dus met smart op de "Verboden een selfiestick te gebruiken/selfies te maken (voor eigen veiligheid)"-borden. In Disneyland bij de attractie Big Thunder Mountain Railroad: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 april 2016 gepost Share 24 april 2016 gepost OH COME ON Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 24 april 2016 gepost Share 24 april 2016 gepost Waarom kijk ik er niet meer van op ? Nou kan ik mij bij de Big Thunder Mountain de zin "Please keep your hands and arms inside the train!" nog heel goed voor de geest halen. Het zou natuurlijk te lang worden als ze daar ook nog "and your selfie-stick" aan toe moeten voegen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 28 april 2016 gepost Share 28 april 2016 gepost Geen verkeersbord, maar wel zeer opmerkelijk / ongelooflijk; Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 2 juni 2016 gepost Auteur Share 2 juni 2016 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jm20101 6 juni 2016 gepost Share 6 juni 2016 gepost Weet niet of jullie deze al kennen, kwam 'm tegen op Flickr Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 juni 2016 gepost Share 7 juni 2016 gepost In Santpoort (via RTVNH) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 7 juni 2016 gepost Auteur Share 7 juni 2016 gepost Verboden voor mannen met snorren? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 juni 2016 gepost Share 7 juni 2016 gepost Verboden voor mannen met snorren? Nee voor drones Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 juni 2016 gepost Share 7 juni 2016 gepost Daar had ik echt eeuwen over gedaan Ik dacht aan 'verboden voor zuur kijkende mannen met een gekke neus'. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 juni 2016 gepost Share 7 juni 2016 gepost Het kan ook nog doorgaan voor 'laat geen warme en koude kraan tegelijk langdurig openstaan' Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 juni 2016 gepost Share 7 juni 2016 gepost Het kan ook nog doorgaan voor 'laat geen warme en koude kraan tegelijk langdurig openstaan' Dat zie ik er nog wel in, maar de andere gegeven opties niet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 juni 2016 gepost Share 7 juni 2016 gepost (aangepast) Dat zie ik er nog wel in, maar de andere gegeven opties niet Hoppa! Ophangen die handel bij Schiphol bij alle landingsbanen en alle toiletten 7 juni 2016 aangepast door MarsM Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 juni 2016 gepost Auteur Share 8 juni 2016 gepost Dat zie ik er nog wel in, maar de andere gegeven opties niet Echt niet? Geen chinees manneke met een gekke neus - zoals Samba-boy al omschreef - en een hangsnor? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 juni 2016 gepost Share 8 juni 2016 gepost Nee, ik kom daar niet op uit. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 9 juni 2016 gepost Auteur Share 9 juni 2016 gepost (aangepast) Deze stond ergens tussen man zijn tijdelijke bestanden. Ik heb het mooiere plaatje opgezocht. Daar heb ik gelezen dat er een auto vanaf de rijksweg N65 bij Helvoirt zo de badkamer van deze woning binnen is gereden. Dmv het zelfgemaakte bord hoopt de bewoner eerder toestemming te krijgen zijn woning te mogen verbouwen. 9 juni 2016 aangepast door Keetie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 juni 2016 gepost Share 9 juni 2016 gepost Tussen Schoorl en Bergen (NH) stond ook een huis wat keer op keer ingereden werd. Heb daar nooit een bord gezien, inmiddels staat er nu voor de zoveelste keer een nieuw huis, maar nu een stuk verder uit de bocht (het was vrijstaand) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.