Keetie 27 september 2011 gestart Share 27 september 2011 gestart Speciale verkeersborden. Een paar dagen geleden heb ik een bijzonder speciaal verkeersbord kunnen toevoegen aan mijn kleine verzameling bijzondere verkeersborden: Wat begon met een kip werd uitgebreid met een egelbord, waarvan dit oude blauwe al gauw door de gemeente vervangen werd door een nieuwe rode. Soms zijn er aardige verkeersborden te zien, maar krijg je niet de kans even te stoppen om een kiekje te maken, het gaat in een flits langs je heen. Andere keren lukt dat weer wel en kun je rustig je gang gaan... Toch zijn er zo af en toe lopend ook wel enige te bewonderen: Het leukste bijzondere verkeersbord vind ik die van vrijdag de 13e. Als het regent en de zon schijnt op vrijdag de 13e dan bakken de heksen pannenkoeken! Jammer dat het bord zo bevuild is, ik kan me echt niet meer herinneren waar de foto genomen is. Het was ergens in Drenthe. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 september 2011 gepost Share 27 september 2011 gepost Haha wat leuk! Ik ga eens beter opletten voortaan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 28 september 2011 gepost Share 28 september 2011 gepost Dat hebben wij tegenwoordig op de weg staan, op de achterafweggetjes. Het betekent: alles voorrang geven van links of rechts Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 28 september 2011 gepost Share 28 september 2011 gepost Haha, mooi die borden! Je komt ook leuke tegen als je even op internet zoekt. Bijvoorbeeld een waarschuwing wegens prostitutie (in Italië) en een verbod voor vrachtverkeer, met een wit "uitgezonderd verkeer" bord eronder . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 29 september 2011 gepost Auteur Share 29 september 2011 gepost Dat hebben wij tegenwoordig op de weg staan, op de achterafweggetjes. Het betekent: alles voorrang geven van links of rechts Deze heb ik inderdaad ook wel eens gezien, zonder dat ik echt wist wat het betekende. Dus dank voor je verklaring. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 30 september 2011 gepost Share 30 september 2011 gepost Het schijnt dat het hier in de omgeving wel eens voorkomt, of kom je uit de buurt ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 1 oktober 2011 gepost Auteur Share 1 oktober 2011 gepost Nee, niet uit de buurt, wel langs geweest ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 2 november 2011 gepost Auteur Share 2 november 2011 gepost Enige maanden geleden waakte hier nog een hond (helaas geen gelegenheid gehad voor een fotootje), nu moeten wij voor Lotje de kat waken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 november 2011 gepost Share 2 november 2011 gepost Whehe in welk boerengehucht staat dit bord dan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 november 2011 gepost Share 2 november 2011 gepost Mooi bord! Is alleen wel aan vervanging toe, zo te zien. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 2 november 2011 gepost Auteur Share 2 november 2011 gepost Whehe in welk boerengehucht staat dit bord dan Het is een plekje met een stuk of 5 woonboten aan de Vecht tussen Abcoude en Weesp. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 2 november 2011 gepost Auteur Share 2 november 2011 gepost Mooi bord! Is alleen wel aan vervanging toe, zo te zien. Het bord is vuil. Ik heb hier nog eentje van dichtbij uit de grote foto geknipt. Nu kun je ook 'Let op Lotje' lezen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 2 november 2011 gepost Share 2 november 2011 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 november 2011 gepost Share 2 november 2011 gepost Het is een plekje met een stuk of 5 woonboten aan de Vecht tussen Abcoude en Weesp. Gehucht Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 2 november 2011 gepost Auteur Share 2 november 2011 gepost Gehucht Nee hoor, dat staat er niet. Er staat woongebied - 30km. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 3 november 2011 gepost Auteur Share 3 november 2011 gepost Mooie foto's, Ross. Zelf 'geschoten'? Het vraagteken vind ik wel heel erg mooi ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 3 november 2011 gepost Share 3 november 2011 gepost Nee dat niet, dit is een willekeurige selectie van het Internet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 25 november 2011 gepost Auteur Share 25 november 2011 gepost Nog eentje van Nederlandse bodem. Ik wist dat ik 'm gemaakt had, maar verder niet meer. Van de week vele foto's bekeken en deze bleek met de Nokia mobiel gemaakt te zijn, vandaar niet zo'n beste kwaliteit. Deze hoort er echt wel bij ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 november 2011 gepost Share 25 november 2011 gepost Haha, bizar bord! Vooral vreemd dat het een vierkant rood bord is met een streep er doorheen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 26 november 2011 gepost Auteur Share 26 november 2011 gepost (Door Ross zijn muizen had ik deze verkeerd geplaatst)! Alsnog hier. Over muizen gesproken, Ross: ik had gisteravond verder 'gebladerd' door de nokia mobiel foto's en vond er nog eentje uit 2010 gemaakt in Duitsland. Was ik helemaal vergeten. Geen echt verkeersbord, wel anders. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 november 2011 gepost Share 26 november 2011 gepost Dat is zo'n muis uit de Duitse reclames toch, wat bij ons Loeke de Leeuw was hadden zij die muizen voor als ik het me goed herinner. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 26 november 2011 gepost Auteur Share 26 november 2011 gepost Dat is zo'n muis uit de Duitse reclames toch, wat bij ons Loeke de Leeuw was hadden zij die muizen voor als ik het me goed herinner. Als je Duitse reclame noemt, denk ik aan de Mainzelmänchen; deze muis is uit een kinderprogramma: Sendung mit der Maus - Lach- und Sachgeschichten (en heel vaak een olifantje). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 november 2011 gepost Share 26 november 2011 gepost Als je Duitse reclame noemt, denk ik aan de Mainzelmänchen; deze muis is uit een kinderprogramma: Sendung mit der Maus - Lach- und Sachgeschichten (en heel vaak een olifantje). Ik denk dat ik dan inderdaad 2 dingen door elkaar haal. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 26 november 2011 gepost Share 26 november 2011 gepost http://www.youtube.com/watch?v=MBgiiNiEnJY Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 november 2011 gepost Share 26 november 2011 gepost http://www.youtube.com/watch?v=MBgiiNiEnJY Daar heb ik nog een artikel over moeten lezen in mijn VMBO-schooltijd, toen ik nog Duits kreeg in de derde Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 3 januari 2012 gepost Auteur Share 3 januari 2012 gepost Nog een apart verkeersbord, vond ik. Toen ik deze in een flits voor het eerst zag, dacht ik dat het verkeer moest oppassen voor tractoren van rechts, dus net zoals de waarschuwingen voor werkverkeer van rechts of links. Alleen, de tractor stond daarvoor verkeerd om .... Het bord blijkt een niet algemeen bord te zijn voor een passeerhaven, een plek waar de langzamere tractor even aan de kant kan gaan zodat het snellere verkeer hem kan passeren. Er zijn er meer. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 14 januari 2012 gepost Share 14 januari 2012 gepost :+ :+ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 15 januari 2012 gepost Share 15 januari 2012 gepost Jongejonge :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 15 januari 2012 gepost Auteur Share 15 januari 2012 gepost Amerika??? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 15 januari 2012 gepost Share 15 januari 2012 gepost (aangepast) Amerika??? Dat kan niet anders.... Nog eentje dan 15 januari 2012 aangepast door Ross Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 januari 2012 gepost Share 15 januari 2012 gepost Zo ken ik ze ook nog wel Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 15 januari 2012 gepost Share 15 januari 2012 gepost (aangepast) Ahahaha! 15 januari 2012 aangepast door Melki Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 januari 2012 gepost Auteur Share 16 januari 2012 gepost Vandaag weer een echte toegevoegd aan de verzameling. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 13 mei 2012 gepost Auteur Share 13 mei 2012 gepost Toen we deze voorbij reden, bedacht ik dat ie anders was. Maar dat drong niet meteen door ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 15 mei 2012 gepost Auteur Share 15 mei 2012 gepost Eindelijk het paddenbord in het echt gezien, dus kunnen toevoegen aan de verzameling. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 30 mei 2012 gepost Share 30 mei 2012 gepost Geen bord, maar ik moest ineens denken aan een opvallend versleten afbeelding, die ik ooit op een fietspad zag in New York. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 1 juni 2012 gepost Auteur Share 1 juni 2012 gepost Goeie. Die skater doet het daar boven ook wel aardig Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 26 juni 2012 gepost Share 26 juni 2012 gepost Geen bord, maar ik moest ineens denken aan een opvallend versleten afbeelding, die ik ooit op een fietspad zag in New York. Het lijkt net alsof die man op die fiets een stijve ehmm.. laat maar. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 26 juni 2012 gepost Share 26 juni 2012 gepost (aangepast) Dan heb ik er ook nog wel één, volgens mij is dit in belgie.. EDIT: Afbeelding aangepast, stond via mijn twitter gelinkt & aangezien die geblokt staat voor iedereen behalve volgers hebben jullie er hier weinig aan, bij deze dus opnieuw geupload! 26 juni 2012 aangepast door Logitech Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 26 juni 2012 gepost Share 26 juni 2012 gepost Helaas zie ik een kruisje. Kan het zijn dat de URL van de afbeelding niet klopt? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 26 juni 2012 gepost Share 26 juni 2012 gepost Helaas zie ik een kruisje. Kan het zijn dat de URL van de afbeelding niet klopt? Hopelijk doet die nu, heb reden al bij de andere post ingezet haha, niet erg slim! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 juni 2012 gepost Share 27 juni 2012 gepost Als je klikt op Gebruik volledige editor kun je plaatjes op dit forum uploaden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 28 juni 2012 gepost Auteur Share 28 juni 2012 gepost Op dit bord lopen de eendjes netjes achter mama eend. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 7 mei 2014 gepost Auteur Share 7 mei 2014 gepost Je ziet wat je verwacht te zien en daardoor zag ik hem niet op deze plek. Mijn man wel.    Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 mei 2014 gepost Share 7 mei 2014 gepost Loslopende bisons? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 7 mei 2014 gepost Share 7 mei 2014 gepost Wilde zwijnen toch? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 mei 2014 gepost Share 7 mei 2014 gepost Oh verrek ik zag die snuit niet eens  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 mei 2014 gepost Auteur Share 19 mei 2014 gepost Nog een paar gevonden. Beetje bewerkte borden. Â Â Â Â Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 augustus 2014 gepost Auteur Share 8 augustus 2014 gepost Het bord met de slak is weg en vervangen door de originele. Ben ik mooi op tijd geweest, je ziet nu een uniek exemplaar. ,) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 20 augustus 2014 gepost Auteur Share 20 augustus 2014 gepost Nog steeds vind ik nieuwe borden: Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.