Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

gestart

Hallo,

Zag net op de http://www.adriaan-homepage.nl

dat er bij de vragen 2 leuke en mooie foto's staan van Adriaan die te gast is op de filmset bij Flikken! Wat leuk joh! Toen Baantjer op de filmset te gast was, stond het overal in de pers! Maar waarom nu niet??

Zou het dan zo in het geheim gebeurt zijn?

gepost

Wow. Als die foto's vorige maand zijn genomen, ziet ie er behoorlijk goed uit!

gepost

Ja, ik vind dat Aad er goed uitziet.....Maar ik vind het toch nog steeds heel apart he waarom Bas met z'n 68 er jonger uitziet als Aad.....Iemand verklaring zonder het gegeven dat Adriaan ziek is geweest? Of ja verklaring:S :P ....Gewoon iemand een lachwekkend ideetje ...Let your brains do the work ^O^

gepost
er zijn 2 leuke vragen bij

eum er is maar 1 nieuwe vraag bij ...[/b]

gepost

hij ziet er inderdaad goed uit. we hadden via zijn brieven al gehoord dat hij zich steeds beter voelt, maar het is toch een heel goed teken dat je het nu ook kunt zien ^O^

gepost
Ja, ik vind dat Aad er goed uitziet.....Maar ik vind het toch nog steeds heel apart he waarom Bas met z'n 68 er jonger uitziet als Aad.....Iemand verklaring zonder het gegeven dat Adriaan ziek is geweest? Of ja verklaring:S :P ....Gewoon iemand een lachwekkend ideetje ...Let your brains do the work ^O^

Dat kan aan veel verschillende dingen liggen. Type huid, de mate waarin stress je uiterlijk beinvloed, en mensen met overgewicht zien er vaak jonger (wel, minder rimpels) uit, en Bassie is nu niet precies een slanke den ;)

gepost

Of zoals ze zeggen: één foto zegt meer dan duizend woorden :)

Leuk dat hij zich weer vaker laat zien. Misschien maakt-ie nog wel n comeback a la Navratilova :9~;)

• Nieuwe aanmaken...