Jelger_de_goochelaar 23 augustus 2011 gestart Share 23 augustus 2011 gestart Op het moment begeef ik mij in de Ome Willem flow en ben dus ook naarstig op zoek naar Ome Willem afleveringen. Hebben jullie misschien iets liggen? Niet de officiele dvd's natuurlijk, die heb ik al. Goeds! Jelger Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 maart 2012 gepost Share 21 maart 2012 gepost (aangepast) Afleveringen komen af en toe nog langs op Zappelin (Of Zappelin 24, het digitale kanaal van de PO)... Overigens wel allemaal post-1977, gezien alles van daarvoor zo goed als gewist is in de archieven. Niet dat ik weet of je nog in je Ome Willem-flow zit 21 maart 2012 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 16 augustus 2012 gepost Share 16 augustus 2012 gepost Beetje een kick voor dit topic. Maar nu met mijn neefje en nichtje zie ik elke dag wel om 12:00 volgens mij een aflevering voorbij komen. Of je moet ondertussen al de collectie compleet hebben. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 augustus 2012 gepost Share 17 augustus 2012 gepost Ik heb ook een paar afleveringen gezien, deze week. Het wordt op Nederland 3 uitgezonden, omstreeks 12 uur 's morgens. Zo leuk door de reacties van de kinderen, die geen partij kiezen... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jeugdtelevisie 24 augustus 2012 gepost Share 24 augustus 2012 gepost Op mijn Youtube account staan afleveringen van de Film van ome Willem. www.youtube.com/Jeugdtelevisie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 augustus 2012 gepost Share 24 augustus 2012 gepost Verkapte "Check mijn account"-post Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jeugdtelevisie 24 augustus 2012 gepost Share 24 augustus 2012 gepost Verkapte "Check mijn account"-post Hihi Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 augustus 2012 gepost Share 24 augustus 2012 gepost Verkapte "Check mijn account"-post Och, daar is TS zelf ook niet vies van. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jeugdtelevisie 24 augustus 2012 gepost Share 24 augustus 2012 gepost Maar mag dat niet? Ben namelijk net nieuw. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 augustus 2012 gepost Share 24 augustus 2012 gepost Maar mag dat niet? Ben namelijk net nieuw. Zolang je het niet overdrijft is het voor mij geen probleem. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jeugdtelevisie 24 augustus 2012 gepost Share 24 augustus 2012 gepost Zolang je het niet overdrijft is het voor mij geen probleem. Ok, en wat is een voorbeeld van overdrijven? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 augustus 2012 gepost Share 24 augustus 2012 gepost Ok, en wat is een voorbeeld van overdrijven? Elke post je site/kanaal plaatsen of het in een heleboel topics doen zonder iets toe te voegen. Als je er zelf een beetje bij nadenkt dan zou het allemaal wel goed moeten komen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jeugdtelevisie 24 augustus 2012 gepost Share 24 augustus 2012 gepost Oh zoveel reclame heb ik nodig Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 augustus 2012 gepost Share 24 augustus 2012 gepost Oh zoveel reclame heb ik nodig ...Wel of niet nodig? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jeugdtelevisie 24 augustus 2012 gepost Share 24 augustus 2012 gepost ...Wel of niet nodig? Typfout.. Niet nodig Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.