MarsM 20 augustus 2011 gestart Share 20 augustus 2011 gestart .... dat we er zomaar stilletjes aan voorbij gaan dat onze admin het heeft gepresteerd om als eerste de magische grens van 10.000 (!!!) posts te bereiken. En daarmee is hij niet alleen als eerste deze mooie grens gepasseerd, maar dit betekent ook nog eens dat wonderer is gepasseerd in wat destijds een onmogelijk in te halen positie leek. Hierbij in ieder geval mijn felicitaties :-p. Op naar de 100.000! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 augustus 2011 gepost Share 21 augustus 2011 gepost Nog jammerder dat ik het zelf niet eens gemerkt heb. Dank je wonderer, ooit topposter, nu vrijwel alleen boekenpropagandaposter Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 21 augustus 2011 gepost Share 21 augustus 2011 gepost Gefeliciteerd met je mijlpaal ! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 augustus 2011 gepost Share 21 augustus 2011 gepost En MarsM gefeliciteerd met dit topic, het heeft je een nieuwe award opgeleverd: de MarsM-award Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 21 augustus 2011 gepost Auteur Share 21 augustus 2011 gepost Hehe cool . Iedere vergelijking met een specifieke chocoladesnack berust op zuiver toeval? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 augustus 2011 gepost Share 21 augustus 2011 gepost Mooie prestatie, DJ! En goed opgemerkt, MarsM! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 augustus 2011 gepost Share 21 augustus 2011 gepost Hehe cool . Iedere vergelijking met een specifieke chocoladesnack berust op zuiver toeval? Als je 2 marsen naast elkaar legt alleen van de 2e "ars" er af knipt heb je MarsM. En na het patataward-debakel had je nog een award tegoed, dit leek me een mooie Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 augustus 2011 gepost Share 21 augustus 2011 gepost Nog jammerder dat ik het zelf niet eens gemerkt heb. Dank je wonderer, ooit topposter, nu vrijwel alleen boekenpropagandaposter :') Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 augustus 2011 gepost Share 21 augustus 2011 gepost :') Geef me eens ongelijk. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 21 augustus 2011 gepost Share 21 augustus 2011 gepost Weet je wat overigens ook een beetje jammer is... Als je op "Users" klikt en je sorteert alle users op meest geplaatste berichten, dan is djkoelkast nummer 1 en randy_roes nummer 2. Wonderer is in die lijst niet zichtbaar Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 augustus 2011 gepost Share 21 augustus 2011 gepost Apart, geen idee waarom dat is. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 22 augustus 2011 gepost Share 22 augustus 2011 gepost Misschien is die teller gebaseerd op wat er op Retroforum is gepost, niet wat op de forums ervoor is geplaatst? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 augustus 2011 gepost Share 22 augustus 2011 gepost Klik maar op het profiel, daar staan veel meer posts. Volgens mij is deze teller alles wat hier gepost is + alle gecoverte posts. Er is namelijk ook nog een prullenbak met oude verwijderde posts/topics en die tellen volgens mij niet mee in de teller in het miniprofiel bij elke post. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 augustus 2011 gepost Share 22 augustus 2011 gepost dj, proficiat met deze mijlpaal!!! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 augustus 2011 gepost Share 22 augustus 2011 gepost Geef me eens ongelijk. Bij deze. Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 22 augustus 2011 gepost Share 22 augustus 2011 gepost Eigenlijk val ik een beetje uit de toon in dit topic, want ik zal zo ongeveer de enige oudgediende zijn die nog niet eens de 1000 posts is gepasseerd, maar toch: van harte gefeliciteerd met deze historische prestatie! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 augustus 2011 gepost Share 22 augustus 2011 gepost Eigenlijk val ik een beetje uit de toon in dit topic, want ik zal zo ongeveer de enige oudgediende zijn die nog niet eens de 1000 posts is gepasseerd, maar toch: van harte gefeliciteerd met deze historische prestatie! Meer posten dan, dan zit je zo op de 1000. Zat leuke onderwerpen te vinden Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 22 augustus 2011 gepost Auteur Share 22 augustus 2011 gepost Bij deze. *gniffel* ... als niet-partij-trekkende, wil ik het toch even kwijt ... deze post toonde echt even een grijns op mn gezicht . Gewoon een echte wonderer-classic . Wel weer professioneel dat dj er niet op ingaat... ik had zelf een paar jaartjes terug wel tegen het plafond gezeten Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 augustus 2011 gepost Share 22 augustus 2011 gepost Vraag Luidt de formulering die veel in brieven wordt gebruikt, bij deze of bij dezen? Antwoord Correct is: bij dezen. Toelichting In ouder Nederlands volgde op het voorzetsel bij een (voor)naamwoord in een verbogen naamval. Dezen is een oude vorm voor de derde naamval enkelvoud (mannelijk en onzijdig) van het aanwijzend voornaamwoord. De naamvalsuitgang is bewaard gebleven in enkele vaste verbindingen, waaronder de veelvuldig in brieven voorkomende uitdrukking bij dezen ('door deze brief'). Wanneer men de uitdrukking wil vermijden, kan men in plaats daarvan hierbij gebruiken. dussss :') Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 22 augustus 2011 gepost Auteur Share 22 augustus 2011 gepost *Pakt een luie stoel met cola en popcorn* .... zoooo nieuwsgierig naar de volgende laag-bij-de-grondse one-liner Dit kan best nog eens een leuk en interessant topic worden... het bruist nu al van de nostalgie! Maar wel elkaar in de waarde laten natuurlijk Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 augustus 2011 gepost Share 22 augustus 2011 gepost ... ik had zelf een paar jaartjes terug wel tegen het plafond gezeten Jah, toch goed dat we daarvan af zijn, anders had ik het komende half uur bezig geweest een post van jou te lezen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 augustus 2011 gepost Share 22 augustus 2011 gepost Jah, toch goed dat we daarvan af zijn, anders had ik het komende half uur bezig geweest een post van jou te lezen Pakt popcorn... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 22 augustus 2011 gepost Auteur Share 22 augustus 2011 gepost Jah, toch goed dat we daarvan af zijn, anders had ik het komende half uur bezig geweest een post van jou te lezen Als je het niet wilt lezen geef je jezelf toch een ban Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 augustus 2011 gepost Share 22 augustus 2011 gepost Als je het niet wilt lezen geef je jezelf toch een ban Oeh, mooi (ik had écht verwacht dat je nu net een ellelange post ging plaatsen gewoon om me te pesten) Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 22 augustus 2011 gepost Auteur Share 22 augustus 2011 gepost Oeh, mooi (ik had écht verwacht dat je nu net een ellelange post ging plaatsen gewoon om me te pesten) Whehe, ik had dan weer verwacht dat jij zou zeggen "nee dat doe ik niet meer, anders doe jij me weer na" Maar evengoed kan ik je zo ook wel vertellen dat je in die memoires van mij, ondanks de statistisch grotere kans dan bij wonderer's post, géén spel- of taalfaut had gevonden Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 augustus 2011 gepost Share 22 augustus 2011 gepost Maar evengoed kan ik je zo ook wel vertellen dat je in die memoires van mij, ondanks de statistisch grotere kans dan bij wonderer's post, géén spel- of taalfaut had gevonden Gaan we zo beginnen?... (ik denk dat die popcorn nog niet zo'n slecht idee was ) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 augustus 2011 gepost Share 22 augustus 2011 gepost Waar is Frey? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 26 augustus 2011 gepost Share 26 augustus 2011 gepost Hier. Was de laatste weken niet zo actief. Jaarlijkse anime fase. Nog gefeliciteerd met de mijlpaal. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 augustus 2011 gepost Share 26 augustus 2011 gepost Nou dat werd tijd. Om met de woorden van een wijs man te spreken. the day after tomorrow Wat dat ook moge betekenen. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 9 september 2011 gepost Share 9 september 2011 gepost IK BEN PISSIG!! Oh nee, nevermind. Ik ga even spekkoek bakken. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten