Big Marc 16 augustus 2011 gestart Share 16 augustus 2011 gestart Heeft iemand diskettes met Emerald Mines? Ik had er toen tientallen, misschien wel een paar honderd. Dit spel werd door veel spelers zelf ge-edit en kwamen er wekelijks veel nieuwe levels (81 per diskette) uit. Deze mogen onderling gewoon geruild en gekopieerd worden omdat het eigen brouwsels zijn. Heeft iemand deze nog liggen of speelt ze nog en wil ze evt. kopieren. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 augustus 2011 gepost Share 16 augustus 2011 gepost Hoi Big Marc. Welkom op Retroforum! Het zou leuk zijn als je je even voorstelt. Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit van het spel gehoord. Na het te hebben opgezocht (het is een soort BoulderDash) zie ik dat het enkel op de Amiga is uitgekomen. Die bezit ik helaas niet. DJ, Ross? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 16 augustus 2011 gepost Share 16 augustus 2011 gepost Nee helaas heb ik deze ook niet....maar als je wilt wil ik de 20ste best even voor je op de beurs kijken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 augustus 2011 gepost Share 17 augustus 2011 gepost Heeft iemand diskettes met Emerald Mines? Zo te zien zijn er ADF diskimages van te downloaden. Misschien kun je die weer naar schijf zetten. http://www.lemonamiga.com/games/details.php?id=1262 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 maart 2012 gepost Share 21 maart 2012 gepost BoulderDash vond ik altijd wel gaaf (Een Zylomversie helemaal gekgespeeld ) maar Emerald Mines heb ik nog nooit gespeeld... Grappig Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.