samba-boy 24 juli 2011 gestart Share 24 juli 2011 gestart Onder het motto 'Oude zooi in een nieuw zakkie' staan er op YouTube genoeg video's van mensen die de handen uit de mouwen hebben gestoken en van de ribben van retro-appratuur als oude, kapotte gameconsoles gloednieuwe apparaten hebben gebouwd, of hetzelfde in een compacter jasje, ook leuk. Met een kapotte NES kan je bijvoorbeeld al snel een DVD-recorder bouwen. Of van een hoop platenspeler-onderdelen een nieuwe auto in elkaar zetten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 juli 2011 gepost Share 25 juli 2011 gepost Haha echt tof zulke dingen. Ik heb voor dit soort dingen echter twee linker handen, maar gelukkig ken ik Ross, die kan alles op dit gebied Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 juli 2011 gepost Auteur Share 25 juli 2011 gepost (aangepast) Maargoed, zoals ik eerder al zei, je kan ook van een gameconsole met kapotte casing die opzich nog best werkt, een andere versie van maken. Wie had ooit gedacht dat de Dreamcast bijvoorbeeld portable zou worden? Of de N64... Deze zijn gemaakt door middel van hun respectievelijke gameconsoles, een Playstation-monitor... En een kleuter doodle-tekenspeeltje. :') EDIT: Ik vond net pas iets schokkends. :') Ik hoorde een tijdje terug iets over dat er in Japan een public toilet is ontwikkeld door Sega, waar men van het 'zeiken' een spelletje maakte. Zo moest je op een doel richten en 'je ding doen', vooral omdat de wc's in Japan zo vies zijn, me dunkt. Echter, nu kun je plassen OP een videospel. ...Die arme Super Nintendo-games. 25 juli 2011 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 28 juli 2011 gepost Share 28 juli 2011 gepost Haha echt tof zulke dingen. Ik heb voor dit soort dingen echter twee linker handen, maar gelukkig ken ik Ross, die kan alles op dit gebied Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 29 september 2012 gepost Share 29 september 2012 gepost Niet geheel wat nieuws, wel leuk: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 30 september 2012 gepost Auteur Share 30 september 2012 gepost De printer is te langzaam Verder wel heel gaaf! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 september 2013 gepost Auteur Share 7 september 2013 gepost Bij de volgende is het een beetje valsspelen, maar het laat zien dat een kapot apparaat ook iets kan opleveren: een zeer entertainende video. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 8 september 2013 gepost Share 8 september 2013 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T42 20 september 2013 gepost Share 20 september 2013 gepost van dit: wil ik een mini outrun arcade maken allen "dit" moet ik nog vinden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 september 2013 gepost Share 21 september 2013 gepost Toffe dingen zijn het, ik heb ze sinds je jaren '90 ook niet meer in het echt gezien. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 21 september 2013 gepost Share 21 september 2013 gepost Tof, die heb ik vroeger ook eentje gehad! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 15 januari 2015 gepost Share 15 januari 2015 gepost Oh, wat heerlijk flauw . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 17 april 2016 gepost Auteur Share 17 april 2016 gepost (aangepast) Ik zocht een plaatje van de Nintendo zapper... Blijkbaar heeft iemand van enkele exemplaren een kroonluchter gemaakt. Bron: www.themarysue.com 17 april 2016 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jm20101 17 april 2016 gepost Share 17 april 2016 gepost Haha wat een geniaal idee! Dat zal wel voor veel bekijks zorgen daar denk ik. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 17 april 2016 gepost Share 17 april 2016 gepost Ik zocht een plaatje van de Nintendo zapper... Blijkbaar heeft iemand van enkele exemplaren een kroonluchter gemaakt. Zapper-Chandelier-640x425.jpg Bron: www.themarysue.com Hey, ik herken dat bord op de achtergrond van de tweede afbeelding. Ik heb op de laatste gamebeurs in Apeldoorn enkele spellen gekocht en kreeg toen een kaartje mee naar dezelfde website Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.