TMP 23 juli 2011 gestart Share 23 juli 2011 gestart The Office is an American comedy television series broadcast by NBC. An adaptation of the previous BBC series of the same name, it depicts the everyday lives of office employees in the Scranton, Pennsylvania, branch of the fictional Dunder Mifflin Paper Company. To simulate the look of an actual documentary, it is filmed in a single-camera setup, without a studio audience or a laugh track.The series has completed its seventh season, which was lead actor Steve Carell's final season on the series. Despite this, NBC renewed the series for an eighth season on March 17, 2011. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 juli 2011 gepost Auteur Share 23 juli 2011 gepost Geweldige humor en veel goede personages. Voor mij steken vooral Kevin en Dwight er bovenuit. Jammer dat Michael Scott weg is, benieuwd wie volgens seizoen de nieuwe 'boss' wordt... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 21 mei 2013 gepost Auteur Share 21 mei 2013 gepost Afgelopen week was de laatste aflevering. De laatste seizoenen waren kwalitatief wel een stukje minder, maar ze hebben wel voor een goed einde gezorgd. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 14 januari 2015 gepost Share 14 januari 2015 gepost Leuke serie, ik heb helaas niet alle afleveringen gezien, maar ik vond het wel een sterke serie! Ik vind trouwens deze leuker dan Engelse versie.. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.