Ross 10 juli 2011 gestart Share 10 juli 2011 gestart Zoals sommigen van jullie al weten ben ik een eindeloze verbouwer, Zodoende ben ik al een jaar of !5! bezig. Via dit topic wil ik eigenlijk de laatste in en outs van mijn verbouwing showen De tuin een aantal weken geleden: De materialen: De tuin sinds een week of 2: Direct ook maar de achterkant opnieuw laten bestraten, inclusief nieuwe afwatering... Daarna heb ik mijn houthok aangepast. Aangezien ik alles er voor weg moest pakken, als ik nieuw hout kreeg, om zo een scheiding te houden tussen nat en droog hout. Hiervoor moest eerst even al het hout eruit, en dat viel al niet mee.... Ondertussen: En sinds vanavond..... Het volgende project is begonnen, mijn hobbyhok . Het dak zit er al op, nu is het nog een zooitje, maar daar gaat gauw verandering in komen... To be continued.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 juli 2011 gepost Share 10 juli 2011 gepost Ziet er ongelooflijk puik uit, wanneer kom je hier? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 10 juli 2011 gepost Auteur Share 10 juli 2011 gepost zondag Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 10 juli 2011 gepost Auteur Share 10 juli 2011 gepost Druk....Druk...Druk.... Zoek de verschillen... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 12 juli 2011 gepost Auteur Share 12 juli 2011 gepost Zoow, wat gaat hier gebeuren....Nog niet volledig recht, maar het is ff passen en meten, het gaat er nog weer af, aangezien er nog geschilderd gaat worden... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 juli 2011 gepost Share 12 juli 2011 gepost Dat ziet er weer goed uit, nu de pc's nog Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 4 augustus 2011 gepost Auteur Share 4 augustus 2011 gepost Jaa daar is ie weer! Het was eigenlijk vanavond mijn plan om foto's te maken en deze te posten, maar helaas kwam er een heerlijke regenbui langswandelen .... Naja, in ieder geval een mooie test om te zien of mijn onderlaag van de dakbedekking al een beetje waterdicht is.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 augustus 2011 gepost Share 5 augustus 2011 gepost Ben benieuwd Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 5 augustus 2011 gepost Auteur Share 5 augustus 2011 gepost Niet veel foto's, maar het zegt genoeg De onderlaag voor de dakbedekking zit er op, tering wat een werk zeg... En de binnenkant begint ook ergens op te lijken... En nog een speciale voor DJ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 augustus 2011 gepost Share 5 augustus 2011 gepost Ziet er weer puik uit! Onderste foto is ook een stuk voller dan de vorige Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 5 augustus 2011 gepost Auteur Share 5 augustus 2011 gepost (aangepast) + een paar latjes En voila! Pfoe, dat wordt kaal zonder lamp en zo, het tl-armatuur kwam uit '85 dus die heb ik maar met pensioen gestuurd. Zoo framepje maken En isoleren Morgen nog een paar ondersteuningslatten erin maken, en dan kunnen de platen er tegenaan, hoop morgen een heel eind te komen.... 5 augustus 2011 aangepast door Ross Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 6 augustus 2011 gepost Auteur Share 6 augustus 2011 gepost En op naar het volgende muurtje En het eerste stuk dicht En daarna de rest: En nu is het tijd voor: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 17 augustus 2011 gepost Auteur Share 17 augustus 2011 gepost Jaa het duurde even, maar naar veel gestress gevloek en gekloot toch de isolatie erin gekregen. Wat een werk, en wat een jeuk-werk... Maar na nog wat gezwoeg, mag het resultaat er zijn Nu opruimen, en de kwast erop Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 augustus 2011 gepost Share 17 augustus 2011 gepost steenwol of glaswol? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 17 augustus 2011 gepost Auteur Share 17 augustus 2011 gepost (aangepast) Steenwol, jeukt ook, maar gelukkig niet zo erg als glaswol. Heb steenwol gekozen omdat het brandveilig is, en een goede geluidsdemper is. Ik houd nog wel van een beetje harde muziek. 17 augustus 2011 aangepast door Ross Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 18 augustus 2011 gepost Auteur Share 18 augustus 2011 gepost Mooi wit is niet lelijk Je kunt wel zien dat ik geen schilder ben, ik bevat meer verf dan de rest.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 augustus 2011 gepost Share 19 augustus 2011 gepost Daar gaat je mooie zwarte shirt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 19 augustus 2011 gepost Auteur Share 19 augustus 2011 gepost Ach ja, wat doe je er aan he (behalve een wit shirt aantrekken ) Ik ga maar eens even een lampje hangen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 25 augustus 2011 gepost Auteur Share 25 augustus 2011 gepost Een dezer dagen weer een update. Op het moment even druk @ work... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 3 september 2011 gepost Auteur Share 3 september 2011 gepost (aangepast) Na wat drukte op het werk, en nog steeds een beetje ziekjes, toch een update. Vandaag goed de handen uit de mouwen gestoken ! Isolatie leggen: Frame maken, en nog meer isolatie erin: Natuurlijk met de nodige muziek: Plaatjes erop: En klaar!: Nu kan ik dan eindelijk beginnen met inrichten *O* 3 september 2011 aangepast door Ross Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 september 2011 gepost Share 3 september 2011 gepost Ziet er weer puik uit man! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 3 september 2011 gepost Auteur Share 3 september 2011 gepost Met een beetje geluk vanavond het electrisch erin, dus misschien nog weer een update.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 3 september 2011 gepost Auteur Share 3 september 2011 gepost En nog even de beloofde update Eerst maar eens een voeding regelen... En een paar bakjes aan de muur voor..... 20 wandcontactdozen, zou dat genoeg zijn ? Ik hoop het.... En uiteraard kan een ICT'er niet zonder netwerkoutlets he... Zo dat was het dan voor vandaag, nu eerst een biertje, daarna douchen, en zien wat de rest van deze te korte avond nog brengt... R. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 september 2011 gepost Share 3 september 2011 gepost Kijk eens aan, daar kun je in elk geval genoeg kwijt, beter dan gehannes met stekkerblokken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 9 september 2011 gepost Share 9 september 2011 gepost Als ik nou foto's had gemaakt van waar mijn pa in hemelsnaam mee bezig is... Mijn vader is absoluut de anti-Nico. :') Hij heeft het er al maanden, wat zeg ik, al jaren over mij een grotere kamer te geven in huis. Maar daarvoor moet de 'computerkamer' wijken. Vroeger mijn zus' kamer maar vooral bij mij bekend als computerkamer, door de SNES die daar stond. Een hels karwei, gezien het nu echt een rommelhok is. Enkele spullen die daar nog stonden sinds 1994, de wasdroger (en dus ook de was)... Mijn vader is er inmiddels aan begonnen de kamer leeg te halen. Gisteren heeft hij een grote kast naar buiten gebracht en vandaag was het tweede bureau (Van de twee die er ooit stonden) aan de beurt. De kamer is nu echter een ramp. Het lijkt wel de nasleep van een aardbeving. ...Maar ik laat mijn vader maar rustig doen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 september 2011 gepost Share 9 september 2011 gepost We zijn hier ook aan het "verbouwen" Eigenlijk meer dingetjes herinrichten/opruimen/weggooien en wat nieuwe meubels zoals tv meubel. Ook de server wordt dit weekend verplaatst (6m de andere kant op ) dus dan zitten we even zonder forum Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 11 september 2011 gepost Auteur Share 11 september 2011 gepost Ik heb de eerste kasten in mijn hokkie staan Alleen nu ben ik aan een probleem begonnen, dat de laatste 25 jaar al aan dit huis trekt..water in de kruipruimte.. Gister heb ik een pompbak gemaakt, door een gat te graven in de kruipruimte, daar een emmer in te zetten (met gaten). Hier grind om heen gegooid, en een pomp ingezet, direct op de riolering aangesloten...het gekke is het water blijft maar komen.... waar komt het weg? Ik heb alles lekvrij... http://www.youtube.com/watch?v=K5Vki0EtwZg Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 11 september 2011 gepost Auteur Share 11 september 2011 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 september 2011 gepost Share 11 september 2011 gepost lekker volplaggen die kasten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 17 september 2011 gepost Auteur Share 17 september 2011 gepost M-m-m-m-egaupdate. Zo het blijkt dus wel weer dat ik vandaag niet stil heb gezeten. En vanavond ook nog niet .. Bureautje, alleen hij is een beetje groot (diep) Ondersteunen..... Aftekenen... Zagen.... Et Voila.... En even poetsen...met een bezem... Wat is dat.. een monitor.. wat gaat daar mee gebeuren? Homemade VESA beugel, van hout wel te verstaan... En hangen maar.. Eerst een paar kastjes aan de muur... Waar je soms de meest vreemde bitjes voor nodig hebt... En schermpje nummer 2 aan de muur.. Extra plankje boven het bureau voor de soldeermaterialen en co.. En aan de andere wand nog meer plankjes... Met bakken rasechte floppies.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 september 2011 gepost Share 17 september 2011 gepost Gaaf hok al En ook gewoon een stuk van je bureau rossen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 17 september 2011 gepost Auteur Share 17 september 2011 gepost En nu rust Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 september 2011 gepost Share 17 september 2011 gepost Kijk hem zitten dan met zijn bier Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 18 september 2011 gepost Share 18 september 2011 gepost Goed bezig Ross! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 september 2011 gepost Share 18 september 2011 gepost Mooi gedaan man! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 september 2011 gepost Share 19 september 2011 gepost Een baasch. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 19 september 2011 gepost Auteur Share 19 september 2011 gepost Dank allen! Ben nog niet geheel klaar, er komen nog een paar kleine updatejes denk ik. Met een beetje geluk volgende week het eerste projectje uit mijn nieuwe "hok" : Reparatie van een Commodore monitor, deze heeft last van een onwillige aan/uit schakelaar. Hierbij laat ik in stappen zien hoe dit soort schakelaars te vervangen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 september 2011 gepost Share 19 september 2011 gepost Dat wordt dus weer een interessante topicreeks Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.