rancho 6 april 2004 gepost Share 6 april 2004 gepost Dat is ook bij de matra simca Het heeft steeds een andere kenteken Ja klopt, 53-TA-98 en 33-XP-86 bij de huilende professor hadden ze ook 2 Rancho's. Kentekens: HJ-85-LJ & HT-16-RS Link naar bericht Delen op andere sites
Danny 6 april 2004 gepost Share 6 april 2004 gepost En in de Diamant hebben ze er een met het kenteken DY-19-LN. Dat betekent dat ze in 3 avonturen minstens 5 Ranchos hebben gebruikt! Link naar bericht Delen op andere sites
koelkast 6 april 2004 gepost Share 6 april 2004 gepost Het zou natuurlijk kunnen dat die Matra alleen werd gebruikt voor de opnamen, en de rest van het jaar geen kenteken heeft gehad. Hebben ze dus weer een nieuwe moeten aanvragen bij de volgende opname. Hoeven dus geen 3/4 verschillende auto's te kopen. Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 7 april 2004 gepost Share 7 april 2004 gepost Wat is er eigenlijk precies herzien aan deze versie? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 7 april 2004 gepost Share 7 april 2004 gepost [..]Wat is er eigenlijk precies herzien aan deze versie? waarschijnlijk zijn daar stukjes uitgeknipt. Link naar bericht Delen op andere sites
DarkShine 7 april 2004 gepost Share 7 april 2004 gepost [..]waarschijnlijk zijn daar stukjes uitgeknipt. Dat is zo'n ingekorte versie van 90 minuten. Link naar bericht Delen op andere sites
SpinDoctor 14 april 2004 gepost Share 14 april 2004 gepost Waar ik net pas achter kwam, is dat Adriaan zen middelvinger uitsteekt als hij naar zijn oor wijst in het vliegtuig en tegen Bassie zegt dat de snoepjes zijn voor de druk in je oren als het vliegtuig opstijgt, ik heb wel meer gezien dat Adriaan dat doet maar dit is de enige scene waarvan ik het nog weet Link naar bericht Delen op andere sites
rpc123nl 20 april 2004 gepost Share 20 april 2004 gepost Dit fotootje is vandaag op de B&A site geplaatst. Hadden jullie al gezien welke naam er op het bovenste houten kratje staat...? Juist ja.... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 20 april 2004 gepost Auteur Share 20 april 2004 gepost Dit fotootje is vandaag op de B&A site geplaatst. Hadden jullie al gezien welke naam er op het bovenste houten kratje staat...? Juist ja.... Hehe! Het zal wel een frequente naam zijn in die contreien... maar inderdaad leuk opgemerkt En leuk om te zien dat je nog leeft, ook Link naar bericht Delen op andere sites
japio 20 april 2004 gepost Share 20 april 2004 gepost misschien van familie van bas en aad. ik heb geen idee hoe groot dat gezin was. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 april 2004 gepost Auteur Share 22 april 2004 gepost Bassie: "Als die indianen nou in de gaten hebben, dat wij in de gaten hebben, dat zij ons in de gaten hebben...?" Klinkt bekend? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 22 april 2004 gepost Share 22 april 2004 gepost Bassie: "Als die indianen nou in de gaten hebben, dat wij in de gaten hebben, dat zij ons in de gaten hebben...?"Klinkt bekend? Viel me ook al op idd. Weer zo'n uitspraak die later nog een keer gebruikt is. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 april 2004 gepost Share 24 april 2004 gepost die uitspraak is later gebruikt in de verzonken stad maar dan door de baron geloof ik. *baron* *japie* *b2* *bas* *adriaan* *robin* rules!! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 24 april 2004 gepost Share 24 april 2004 gepost die uitspraak is later gebruikt in de verzonken stad maar dan door de baron geloof ik. Klopt helemaal, tijdens de wie-achtervolgt-wie-scène als de boefjes de bank willen gaan leegstelen en in de gaten krijgen dat B&A achter ze aanzitten. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 april 2004 gepost Share 24 april 2004 gepost eigenlijk hoort dit in de verzonken stad topic dus we gaan verder met Het geheim van de sleutel. *bas* *adriaan* *b1* *b2oud* *bb* Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 1 mei 2004 gepost Share 1 mei 2004 gepost Op de video 'Bassie & Adriaan 10 jaar' staat de droom 'Bassie & Adriaan als pelsjagers/bij de indianen'. Op de aftiteling staat bij 'Met dank aan:' een opvallend feitje: 'Indianenclub Neuss'. Daarnaast worden bij 'met medewerking van' een aantal namen genoemd die nog niet in het figuranten overzicht staan vermeld. Zoals Pepe Garcia die volgens mij de rol van het opperhoofd speelt. Heeft iemand een idee hoe dit zit? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 mei 2004 gepost Auteur Share 1 mei 2004 gepost Op de video 'Bassie & Adriaan 10 jaar' staat de droom 'Bassie & Adriaan als pelsjagers/bij de indianen'. Op de aftiteling staat bij 'Met dank aan:' een opvallend feitje: 'Indianenclub Neuss'. Daarnaast worden bij 'met medewerking van' een aantal namen genoemd die nog niet in het figuranten overzicht staan vermeld. Zoals Pepe Garcia die volgens mij de rol van het opperhoofd speelt. Heeft iemand een idee hoe dit zit? Geen idee, maar kun je voor mij alle namen uit het mmv overzichtje halen, dan kunnen die bij de figuranten Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 2 mei 2004 gepost Share 2 mei 2004 gepost Ik las net op jullie site dat de indiaan waar *adriaan* moest tegen vechten bij de huilende professor een soldaat speelt. Volgens mij is het de soldaat die de cilinder naar de raket moest brengen. Misschien had ik dit beter bij de huilende professor moeten zetten, maar ik zet m toch even hier neer. Link naar bericht Delen op andere sites
JB 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost Kijk es wat Adriaantje nou heeft gepost: info over verloren gegane afleveringen van de Sleutel": http://www.adriaan-homepage.nl/pages/26 ... l2en7.html Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost Kijk es wat Adriaantje nou heeft gepost: info over verloren gegane afleveringen van de Sleutel":http://www.adriaan-homepage.nl/pages/26 ... l2en7.html idd echt cool, leken mij erg leuke afleveringen, erg spannend. Link naar bericht Delen op andere sites
Matthijs 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost Hallo, ik las op de site dat ze 2 afleveringen kwijt zijn.... Heeft heel misschien iemand de versie die vroger op TV werd uitgezonden in 1979 ook op video staan, ik ben wel benieuwd naar dei aflveringen als Aad op het balkon klimt en die nieuwe act in het circus. Ik weet dat je of http://www.beeldengeluid.nl kan zien welke aflveringen dat waren en wanneer ze zijn uitgezonden bij de TROS. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 mei 2004 gepost Auteur Share 4 mei 2004 gepost Hallo, ik las op de site dat ze 2 afleveringen kwijt zijn....Heeft heel misschien iemand de versie die vroger op TV werd uitgezonden in 1979 ook op video staan, ik ben wel benieuwd naar dei aflveringen als Aad op het balkon klimt en die nieuwe act in het circus. Ik weet dat je of http://www.beeldengeluid.nl kan zien welke aflveringen dat waren en wanneer ze zijn uitgezonden bij de TROS. Waren die niet al kwijt VOOR het werd uitgezonden? Anders konden ze die toch gewoon gebruiken om de rest van de serie te herstellen? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 5 mei 2004 gepost Share 5 mei 2004 gepost [..]Waren die niet al kwijt VOOR het werd uitgezonden? Anders konden ze die toch gewoon gebruiken om de rest van de serie te herstellen? Idd, alles wat vroeger uitgezonden is, staat in archieven dus dat avontuur ook. Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 6 mei 2004 gepost Share 6 mei 2004 gepost De verdwenen afleveringen heb ik wel degelijk gezien bij de TROS, deze zijn echt uitgezonden ik kan me namenlijk de scenes herinneren, Kennelijk zijn ze uit het TROS archief zoekgeraakt Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 6 mei 2004 gepost Share 6 mei 2004 gepost De verdwenen afleveringen heb ik wel degelijk gezien bij de TROS, deze zijn echt uitgezonden ik kan me namenlijk de scenes herinneren, Kennelijk zijn ze uit het TROS archief zoekgeraakt Anders stuur je ff een mailtje naar *adriaan* die weet dat wel. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 6 mei 2004 gepost Share 6 mei 2004 gepost Mij leek de scene dat Adriaan het hotel op ging klimmen een leuke scene. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 6 mei 2004 gepost Share 6 mei 2004 gepost Mij leek de scene dat Adriaan het hotel op ging klimmen een leuke scene. Of dat *adriaan* met zijn vinger doet of het pistolen zijn, en *bas* het verraad. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 6 mei 2004 gepost Share 6 mei 2004 gepost Ben heel erg benieuwd hoe hij dat heeft gedaan! Link naar bericht Delen op andere sites
Kasjper 6 mei 2004 gepost Share 6 mei 2004 gepost De verdwenen afleveringen heb ik wel degelijk gezien bij de TROS, deze zijn echt uitgezonden ik kan me namenlijk de scenes herinneren, Kennelijk zijn ze uit het TROS archief zoekgeraakt Ik meen me zelfs te herinneren dat ik deze afleveringen een aantal jaar geleden (ik denk rond 1995) op de nog toenmalige BRT 1 heb gezien Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 6 mei 2004 gepost Share 6 mei 2004 gepost [..] Ik meen me zelfs te herinneren dat ik deze afleveringen een aantal jaar geleden (ik denk rond 1995) op de nog toenmalige BRT 1 heb gezien Ik heb ook het idee dat ik een aantal van de verdwenen scenes gezien heb. Dat ene stuk met Sweety die wegvliegt komt me bijvoorbeeld erg bekend voor. En ik heb de eerste uitzending nooit gezien. Link naar bericht Delen op andere sites
Kasjper 6 mei 2004 gepost Share 6 mei 2004 gepost [..]Ik heb ook het idee dat ik een aantal van de verdwenen scenes gezien heb. Dat ene stuk met Sweety die wegvliegt komt me bijvoorbeeld erg bekend voor. En ik heb de eerste uitzending nooit gezien. Ik kan me toch zeker de scenes herrineren als de boeven bij het circus bassie willen pakken en als adriaan met zijn vinger de boeven in het hotel in bedwang probeerd te houden Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 6 mei 2004 gepost Share 6 mei 2004 gepost [..] Ik kan me toch zeker de scenes herrineren als de boeven bij het circus bassie willen pakken en als adriaan met zijn vinger de boeven in het hotel in bedwang probeerd te houden Dat van die vingers bij mij ook. Wel erg raar Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 6 mei 2004 gepost Share 6 mei 2004 gepost Dat van die vingers bij mij ook. Wel erg raar Misschien hebben ze dit later ook nog wel eens ergens gedaan, want ook mij komt het niet onbekend voor, terwijl die verdwenen afleveringen mij verder weinig zeggen. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 mei 2004 gepost Auteur Share 6 mei 2004 gepost [..]Misschien hebben ze dit later ook nog wel eens ergens gedaan, want ook mij komt het niet onbekend voor, terwijl die verdwenen afleveringen mij verder weinig zeggen. In de Diamant komt ook zoiets voor, als B&A zich verkleed hebben als boeven, steekt Bassie zijn vinger bij Adriaan in de rug. "Ik ben linke Bassie en als je niet uitkijkt schiet ik een gat in je jassie". Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 7 mei 2004 gepost Share 7 mei 2004 gepost [..]In de Diamant komt ook zoiets voor, als B&A zich verkleed hebben als boeven, steekt Bassie zijn vinger bij Adriaan in de rug. "Ik ben linke Bassie en als je niet uitkijkt schiet ik een gat in je jassie". Correctie, Bassie deed zijn vinger in de rug van adriaan en zei: Handen omhoog je geld of je leven! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 7 mei 2004 gepost Share 7 mei 2004 gepost Correctie, Bassie deed zijn vinger in de rug van adriaan en zei: Handen omhoog je geld of je leven! Klopt idd, de opmerking over Linke Bassie maakte *bas* toen hij de valse baard voordeed. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 mei 2004 gepost Share 7 mei 2004 gepost op de geheim van de sleutel-band uit 1996 van arcade zie je bij het beginliedje en stukje van de voorstelling waar b1 en b2 bij waren,ik weet het zeker. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 7 mei 2004 gepost Share 7 mei 2004 gepost Op het begin stukje bij mij op de videoband zie je adriaan al die planken en die bekers op tillen ik zal er een foto bij doen! Deze dus.. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 mei 2004 gepost Share 7 mei 2004 gepost Op het begin stukje bij mij op de videoband zie je adriaan al die planken en die bekers op tillen ik zal er een foto bij doen! http://www.adriaan-homepage.nl/foto_nie ... fl2_gr.jpg Deze dus.. Welke band heb jij? (maatschappij, jaar, hoes)? Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 7 mei 2004 gepost Share 7 mei 2004 gepost CNR Video 1992, Speel duur 1 uur en 28 minuten!! Deze dus.. En op de videoband van de diamant die ik heb zie je op begintune bassie en adriaan rijden bij een rotonde, maar dat zie ik ook op de begintune van de sleutel op tv!! Let maar is op als de titellied net begint! Link naar bericht Delen op andere sites
speedo 7 mei 2004 gepost Share 7 mei 2004 gepost ik heb me gisteren KAPOT gelachen om sommige stukken. ''BASSIE, DE REMMEN DOEN HET NIET MEER'' ''Ach Adriaan, wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen'' ''BASSIE, DE REMMEN ZIJN KAPOT !!'' ''De remmen kapot.. DE REMMEN KAPOT??!? Adriaan help !!!'' Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 7 mei 2004 gepost Share 7 mei 2004 gepost ik heb me gisteren KAPOT gelachen om sommige stukken. ''BASSIE, DE REMMEN DOEN HET NIET MEER'' ''Ach Adriaan, wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen'' ''BASSIE, DE REMMEN ZIJN KAPOT !!'' ''De remmen kapot.. DE REMMEN KAPOT??!? Adriaan help !!!'' Of *bas* : als jij nou aan dat wiel draait. dan roer ik wel ff de olie. *adriaan* : nee, afblijven dat is de versnelling hendel. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 7 mei 2004 gepost Share 7 mei 2004 gepost [..]bij de huilende professor hadden ze ook 2 Rancho's. Kentekens: HJ-85-LJ & HT-16-RS Wel raar, moet je 3 iddentieke auto hebben, allemaal met die bolletjes erop ze hebben ook 3 buggies gebruikt Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 7 mei 2004 gepost Share 7 mei 2004 gepost CNR Video 1992, Speel duur 1 uur en 28 minuten!! Deze dus.. En op de videoband van de diamant die ik heb zie je op begintune bassie en adriaan rijden bij een rotonde, maar dat zie ik ook op de begintune van de sleutel op tv!! Let maar is op als de titellied net begint! Vind het ook vreemd dat ze op de tv meer scenes laten zien dan op de videoband! Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 7 mei 2004 gepost Share 7 mei 2004 gepost Ow dat stukje met Adriaan en die glazen is echt waar ik zie het hier net ook Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 7 mei 2004 gepost Share 7 mei 2004 gepost Even een vraag, klopt het dat in de eindscene de stem van de hoofdagent nagesynchroniseerd is (ofzo)? De stem klinkt niet echt realistisch, vind ik. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 7 mei 2004 gepost Share 7 mei 2004 gepost Bedoel je dat stukje wat hij zegt: maar ik moet jullie beiden hartelijk danken.. blablabla voor de hele zin kijk hieronder maar! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 7 mei 2004 gepost Share 7 mei 2004 gepost Bedoel je dat stukje wat hij zegt:maar ik moet jullie beiden hartelijk danken.. blablabla voor de hele zin kijk hieronder maar! Juist, dat stukje bedoel ik. Is dat nou nagesynchroniseerd (ofzo)? Link naar bericht Delen op andere sites
stan laurel 7 mei 2004 gepost Share 7 mei 2004 gepost [..]Juist, dat stukje bedoel ik. Is dat nou nagesynchroniseerd (ofzo)? Ja dat vraag ik me ook af Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 mei 2004 gepost Share 8 mei 2004 gepost Nu eens wat plaatjes uit een oude serie. Ik begin met de boevenbaas Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten