djkoelkast 7 juni 2011 gestart Share 7 juni 2011 gestart De Gizmondo. Bedoeld als concurrent voor de PSP en NDS. Helaas is dat niet gelukt. Maar dat hij wel degelijk iets kon kun je alvast zien in deze teaser. Binnenkort een volledige videobespreking! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 7 juni 2011 gepost Share 7 juni 2011 gepost Ik ben benieuwd... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 juni 2011 gepost Share 8 juni 2011 gepost Dit zal interessant worden! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 juni 2011 gepost Share 8 juni 2011 gepost Kom maar op! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 juni 2011 gepost Auteur Share 24 juni 2011 gepost Ik moest eerst zorgen dat ik het geluid ook goed kon opnemen en dat is me nu gelukt, dus een muziekdemotje van de Gizmondo: http://www.retroforum.nl/Gizmondo_Rally.mp3 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 24 juni 2011 gepost Share 24 juni 2011 gepost Ik moest eerst zorgen dat ik het geluid ook goed kon opnemen en dat is me nu gelukt, dus een muziekdemotje van de Gizmondo: http://www.retroforum.nl/Gizmondo_Rally.mp3 Goed geluid Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 24 juni 2011 gepost Share 24 juni 2011 gepost Klinkt echt gaaf Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 juni 2011 gepost Share 25 juni 2011 gepost Prima geluid! Al het het natuurlijk wel zo dat handhelds al tijden prima geluid kunnen afleveren als je het maar maar uit goede speakers laat komen. Ben benieuwd naar je bespreking, dj! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 juni 2011 gepost Auteur Share 25 juni 2011 gepost Er is geen emulator voor de Giz, dus ik moet de handheld filmen. Voor een zo stabiel mogelijk beeld moet ik dan eerst een soort van beugel bouwen waar de Giz in hangt, dit filmen met een camera op statief en ik moet zelf het beeld ook kunnen zien, anders kan ik niet spelen. Wordt nog een hele toer, maar heb er zin in Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.