'Robin' 12 april 2004 gestart Share 12 april 2004 gestart Ik luisterde het afgelopen weekend toevallig naar een oude plaat van rapper Extince. In het nummer "Zoete Inval", waarin Extince rapt met enkele andere rappers, zingt rapper Brainpower: Brainpower is de naam;'hallo' en aangenaam. Zie de muziek als Bassie & Adriaan, want de beat zit vol met kattenkwaad en de tekst is de acrobaat. Ik vond dit wel even leuk om te melden ...er wordt zelfs over B&A gerapt . Het nummer "Zoete Inval" is overigens uitgebracht in 1999. Link naar bericht Delen op andere sites
'Robin' 14 april 2004 gepost Auteur Share 14 april 2004 gepost Weten jullie nog meer liedjes (uitgezonderd de liedjes van B&A zelf) waarin hun namen voorkomen? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 april 2004 gepost Share 14 april 2004 gepost Weten jullie nog meer liedjes (uitgezonderd de liedjes van B&A zelf) waarin hun namen voorkomen? Geen liedje, maar een gedicht van Kees Torn. Ik zal straks het boekje even opzoeken, het is maar een kort stukje. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 april 2004 gepost Share 14 april 2004 gepost [..]Geen liedje, maar een gedicht van Kees Torn. Ik zal straks het boekje even opzoeken, het is maar een kort stukje. Kees Torn Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 april 2004 gepost Share 14 april 2004 gepost Clowns worden speurneuzen! Bassie en Adriaan Zagen van verdere Optredens af Maken nu kleurrijke Dramatiseringen Over problemen als Misdaad en straf © 1996 Kees Torn Blijkbaar was meneer Torn niet geheel op de hoogte van de handel en wandel van onze helden. Maar het klinkt verder wel positief Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 april 2004 gepost Share 14 april 2004 gepost Arie en Sylvester hebben ook zoiets gemaakt, maar dat ga ik maar niet opzoeken nogal degraderend en errug grof Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 14 april 2004 gepost Share 14 april 2004 gepost Arie en Sylvester hebben ook zoiets gemaakt, maar dat ga ik maar niet opzoeken nogal degraderend en errug grof Als we het toch over parodieën hebben: zo'n tien jaar geleden deden Arjan Ederveen en Tosca Niterink in 'Kreatief met Kurk' persiflages op films en tv series. Daar kwam ook 'Passie en Adriaan' voorbij. Helaas ben ik even vergeten wat er in dat stukje gebeurde (gezien de naam misschien maar goed ook ) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 april 2004 gepost Share 15 april 2004 gepost Bij Ome Henk had je nog Arie en Bastiaan en bij Jiskefet ging het nog eens over Bassieworst Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 15 april 2004 gepost Share 15 april 2004 gepost En in het lied "Stelletje Halleve Zole" van Ome Henk wordt de begintune van Bassie en Adriaan een paar sec. gezongen. Link naar bericht Delen op andere sites
adri&bastiaan 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost Bij Ome Henk had je nog Arie en Bastiaanen bij Jiskefet ging het nog eens over Bassieworst hey dit gaat over mij inderdaad ome henk, bekend van "op de camping" , had een grappig liedje over het gabber duo Arie en Bastiaan.......... "arie die ziet superstrak in zijn acrobatenpak" Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten