Joost 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost het is trouwens wel jammer dat ze de plaaggeest niet pakken en ontmaskeren al weten we allemaal voor 99% cker wie het is Juist leuk, blijft er een mysterie hangen rond deze serie Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost [..]Juist leuk, blijft er een mysterie hangen rond deze serie we zullen het nOOOOit weten Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Het is toch duidelijk dat de plaaggeest Douwe is? Alleen lijkt het soms niet, want als Douwe in de garage is en de kofferbak van de auto van de schandebakker open doet haalt de plaaggeest daarna gelijk een grap uit. Ik neem aan dat Douwe zich dat niet zo snel kan verkleden als De Plaaggeest. Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Het is toch duidelijk dat de plaaggeest Douwe is? Alleen lijkt het soms niet, want als Douwe in de garage is en de kofferbak van de auto van de schandebakker open doet haalt de plaaggeest daarna gelijk een grap uit. Ik neem aan dat Douwe zich dat niet zo snel kan verkleden als De Plaaggeest. ja natuurlijk is het zo duidelijk als 1-1 0 is maar zeker weten doe je het niet want hij is nooit ontmaskerd Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Het is toch duidelijk dat de plaaggeest Douwe is? Alleen lijkt het soms niet, want als Douwe in de garage is en de kofferbak van de auto van de schandebakker open doet haalt de plaaggeest daarna gelijk een grap uit. Ik neem aan dat Douwe zich dat niet zo snel kan verkleden als De Plaaggeest. Omkleden? Een cape, een masker en een narrekap, dat duurt niet zo lang om aan te trekken, me dunkt Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 18 juni 2004 gepost Share 18 juni 2004 gepost Het is toch duidelijk dat de plaaggeest Douwe is? Alleen lijkt het soms niet, want als Douwe in de garage is en de kofferbak van de auto van de schandebakker open doet haalt de plaaggeest daarna gelijk een grap uit. Ik neem aan dat Douwe zich dat niet zo snel kan verkleden als De Plaaggeest. Dat komt omdat er nog een klein scenetje tussenzat, die staat op: 'De avonturen van Bassie en Adriaan'. Maar ik weet niet waarom ze die eruit hebben gehaald. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 18 juni 2004 gepost Share 18 juni 2004 gepost [..]Dat komt omdat er nog een klein scenetje tussenzat, die staat op: 'De avonturen van Bassie en Adriaan'. Maar ik weet niet waarom ze die eruit hebben gehaald. Hoe gaat die scene dan? Zie je dan dat Douwe zich verkleedt als De Plaaggeest? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten