B98 10 april 2004 gepost Share 10 april 2004 gepost goede foto's Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 10 april 2004 gepost Share 10 april 2004 gepost Is er iemand die een cap kan maken waarin je de camera weerspiegeld ziet als B&A op het polititebureau op het bankje zitten? (dat komt voor in aflevering 5) Link naar bericht Delen op andere sites
Pinkeltje 13 april 2004 gepost Share 13 april 2004 gepost bassie heeft 2 verschillende pruiken in de plaaggeest Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 13 april 2004 gepost Share 13 april 2004 gepost Sorry dat ik deze opmerking maak maar ik vind het echt zooo slecht geacteerd als B & A op dat voetbalveld hun tent uitkomen en als de scheidsrechter hen dan rood geeft. Die scheids heeft een dikke grijns op z'n gezicht. Echt nep. En pas zei iemand dat je eens op het aantal versprekingen moet letten (Weet niet meer wie dat zei) als je dat doet gaat het idd echt opvallen. Nou lijkt het alsof ik de hele serie afkraak maar juist door de fouten vind ik hem toch leuk. En Bassies pruik Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 13 april 2004 gepost Share 13 april 2004 gepost Sorry dat ik deze opmerking maak maar ik vind het echt zooo slecht geacteerd als B & A op dat voetbalveld hun tent uitkomen en als de scheidsrechter hen dan rood geeft. Die scheids heeft een dikke grijns op z'n gezicht. Echt nep. En pas zei iemand dat je eens op het aantal versprekingen moet letten (Weet niet meer wie dat zei) als je dat doet gaat het idd echt opvallen. Nou lijkt het alsof ik de hele serie afkraak maar juist door de fouten vind ik hem toch leuk. En Bassies pruik Voorbeeld: *bas* He kijk nou eens he, vrije toegang! Dat ga ik eens van mijn ogen bekijken! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 17 april 2004 gepost Share 17 april 2004 gepost [..]Jan Anne Drenth. Voor de rest, check http://info.bassieenadriaan.nl/ eens (series->personages->figuranten) Op jouw site staat toch dat personages die in minder dan 3 aflevering voorkomen figuranten zijn? Nou, dan is De Schandebakker geen figurant, want die komt in 3 afleveringen in De Plaaggeest voor: Aflevering 1, 3 en 5! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 april 2004 gepost Auteur Share 18 april 2004 gepost [..]Op jouw site staat toch dat personages die in minder dan 3 aflevering voorkomen figuranten zijn? Nou, dan is De Schandebakker geen figurant, want die komt in 3 afleveringen in De Plaaggeest voor: Aflevering 1, 3 en 5! Ja ja. Ik zal het veranderen naar "Mensen die minder dan 5 regels tekst hebben" nou goed? Je snapt toch wel wat ik bedoel? Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 19 april 2004 gepost Share 19 april 2004 gepost [..]Ja ja. Ik zal het veranderen naar "Mensen die minder dan 5 regels tekst hebben" nou goed? Je snapt toch wel wat ik bedoel? Nou, de Schandebakker heeft wel meer dan 5 regels tekst, hoor. Link naar bericht Delen op andere sites
japio 19 april 2004 gepost Share 19 april 2004 gepost ik heb deze serie van het weekend op dvd achter elkaar gekeken en ik moet zeggen dat de serie dan een stuk leuker is als 6 aparte afleveringen. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 19 april 2004 gepost Auteur Share 19 april 2004 gepost ik heb deze serie van het weekend op dvd achter elkaar gekeken en ik moet zeggen dat de serie dan een stuk leuker is als 6 aparte afleveringen. Ja hè? Dat viel mij bij die andere series ook al op. Het is als film gewoon veel spannender. Je zit meer in het verhaal. Link naar bericht Delen op andere sites
japio 19 april 2004 gepost Share 19 april 2004 gepost [..]Ja hè? Dat viel mij bij die andere series ook al op. Het is als film gewoon veel spannender. Je zit meer in het verhaal. helemaal met je eens. ik kijk de series ook alleen nog maar op dvd. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 19 april 2004 gepost Share 19 april 2004 gepost [..]Ja hè? Dat viel mij bij die andere series ook al op. Het is als film gewoon veel spannender. Je zit meer in het verhaal. Inderdaad, in de Sleutel zijn sommige afleveringen bijvoorbeeld te kort omdat er zoveel droomwerelden en liedjes in voorkomen. Ik vind de plaaggeest een zeer leuke serie, ik heb hem nu ook op DVD. Ik vind vooral de Kikkerbilletjes-scene briljant! En natuurlijk die klant bij de bakker! Maar wat is er eigenlijk geremasterd aan het beeld? Ik zie weinig verschil met de TV.... Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 20 april 2004 gepost Share 20 april 2004 gepost Hier wat info over Bassie & Adriaan en de Plaaggeest' die ik gevonden heb op een engelstalige website : Directed by Guus Verstraete Writing credits (in alphabetical order) Aad van Toor writer Bas van Toor writer Cast (in credits order) Bas van Toor .... Bassie Aad van Toor .... Adriaan Jaap Stobbe .... De Plaaggeest/Douwe Johan Sirag .... De Schandebakker Jan Anne Drenth .... Het Hoofd v.d. school Wil Sibbelee .... Hoofdagent Paul Meyer .... Circusdirecteur rest of cast listed alphabetically Aad Boogaard .... Piet van der Kooi/garagedirecteur Erika de Baan .... Vrouw op terras Mark de Baan Rob Hein Lidia Oosthoek .... Klant bij de bakker Daniël van Toor .... Jongetje met plaaggeest-kleding Liesbeth van Toor .... Kassamedewerkster circus Roland Wagner Jr. .... Restauranteigenaar/vader Produced by Jaap Stobbe .... associate producer Joop van den Ende .... executive producer Joop van den Ende .... producer Original Music by Rinus van Galen Bert Smorenburg (additional music: new version) Aad van Toor Cinematography by Ruud van Buren Film Editing by Rob Klein. En ook stond er info over Aad van Toor bij : Was diagnosed in 2003 with salivary gland cancer, but is recovering. Misschien ben je er wat mee. *robin* Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 20 april 2004 gepost Share 20 april 2004 gepost Hier wat info over Bassie & Adriaan en de Plaaggeest' die ik gevonden heb op een engelstalige website: ... Dit is dus gewoon van IMDB.com Zie: http://www.imdb.com/title/tt0319948/ Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 20 april 2004 gepost Share 20 april 2004 gepost ik heb deze serie van het weekend op dvd achter elkaar gekeken en ik moet zeggen dat de serie dan een stuk leuker is als 6 aparte afleveringen. Als je de serie achter elkaar kunt doorkijken zal hij idd een stuk leuker zijn. In de tv serie lijkt het of je naar afgeronde verhalen zit te kijken. Het idee van 'achter elkaar geplakte shorty's' zal dan ook een stuk minder zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 april 2004 gepost Share 20 april 2004 gepost en dat komt hier vandaan: http://forum.fok.nl/topic/379377/1/1000 Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 21 april 2004 gepost Share 21 april 2004 gepost en dat komt hier vandaan: http://forum.fok.nl/topic/379377/1/1000 Wel vervelend dat ze alle berichten op één pagina hebben geplaatst. Ik dacht laat ik eens één pagina bekijken, krijg ik ze meteen allemaal achter elkaar. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 april 2004 gepost Share 21 april 2004 gepost [..]Wel vervelend dat ze alle berichten op één pagina hebben geplaatst. Ik dacht laat ik eens één pagina bekijken, krijg ik ze meteen allemaal achter elkaar. dan verander je 1/1000/ gewoon in 1/100/ of 1/50/ ... /1 = paginanummer /1000/ = aantal posts p pagina Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 21 april 2004 gepost Share 21 april 2004 gepost [..]dan verander je 1/1000/ gewoon in 1/100/ of 1/50/ ... /1 = paginanummer /1000/ = aantal posts p pagina Okee. Dankjewel voor het melden. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 23 april 2004 gepost Share 23 april 2004 gepost Maar wat is er eigenlijk geremasterd aan het beeld? Ik zie weinig verschil met de TV.... Ik wil graag antwoord op deze vraag... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 april 2004 gepost Auteur Share 23 april 2004 gepost [..]Ik wil graag antwoord op deze vraag... Volgens mij is het enige verschil dat ze de beelden gedigitaliseerd hebben, zodat de kwaliteit niet verder achteruit gaat. Ik zie zelf ook weinig verschil, dus... Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 23 april 2004 gepost Share 23 april 2004 gepost [..]Volgens mij is het enige verschil dat ze de beelden gedigitaliseerd hebben, zodat de kwaliteit niet verder achteruit gaat. Ik zie zelf ook weinig verschil, dus... Eerst dacht ik dat ze De Schatkaart niet geremasterd hadden voor DVD. Toen vergelijk ik het beeld met het beeld op TV. Bleek het dat het er op DVD stukken mooier uitzag. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost Wellicht dat iemand dit weet: die inbreker die door B&A als politieagenten gevangen wordt genomen tijdens het liedje 'Zijn wij bij de politie', is dat ook Guus Verstraete? Hij heeft er wel wat van weg maar ik weet het niet 100% zeker! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 mei 2004 gepost Auteur Share 4 mei 2004 gepost Wellicht dat iemand dit weet: die inbreker die door B&A als politieagenten gevangen wordt genomen tijdens het liedje 'Zijn wij bij de politie', is dat ook Guus Verstraete? Hij heeft er wel wat van weg maar ik weet het niet 100% zeker! Lijkt ie op de eigenaar van die dozen waar Bassie blij opspringt? In dat geval, ja. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost Lijkt ie op de eigenaar van die dozen waar Bassie blij opspringt? In dat geval, ja. Ik moest bij het zien van die inbreker meteen denken aan de straatinterviewer uit de Huilende professor, vandaar mijn vermoedens dat het om Guus ging. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 mei 2004 gepost Auteur Share 4 mei 2004 gepost [..]Ik moest bij het zien van die inbreker meteen denken aan de straatinterviewer uit de Huilende professor, vandaar mijn vermoedens dat het om Guus ging. Ik ben te lui om het op te zoeken, maar Warboel zegt van ja, dus het is zo *bij figuranten zet* Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost Ik ben te lui om het op te zoeken, maar Warboel zegt van ja, dus het is zo *bij figuranten zet* Kijk, eindelijk antwoord op mijn vraag dankzij het illustere duo W & W (Wonderer & Warboel) Dus toch Guus! Mijn vermoeden was dus juist. Link naar bericht Delen op andere sites
Pieter 5 mei 2004 gepost Share 5 mei 2004 gepost Wonderer, bij figuranten moet je ook deze neerzetten uit de plaaggeest: Man met baard in haven = Mar De Baan Die staat al bij Trivia, maar nog niet bij figuranten. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 mei 2004 gepost Share 5 mei 2004 gepost [..]Ik wil graag antwoord op deze vraag... Op TV zie je ook de geremasterde versie. Vergelijk het eens met het beeld op de oude video's er is veel minder ruis en er zijn van die zwarte spikkeltjes verwijderd (ik vind dat juist wel wat hebben) ook is het geluid onder handen genomen. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 mei 2004 gepost Share 13 mei 2004 gepost Plaatjes van de plaaggeest Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 13 mei 2004 gepost Share 13 mei 2004 gepost Plaatjes van de plaaggeest Afbeelding Leuk !!! ik ben benieuwt op plaatje's van Joris Link naar bericht Delen op andere sites
Argibalt Sagarijn 13 mei 2004 gepost Share 13 mei 2004 gepost dag Alle mensuhh Klopt het dat er scenes uit de plaaggeest zijn gehaald ?dat hoorde ik namelijk van een vriend/ medefan Heel onvriendelijke groeten Argibalt SAGARIJN ! *professor* Huilen Huilen Huilen Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 13 mei 2004 gepost Share 13 mei 2004 gepost dag Alle mensuhhKlopt het dat er scenes uit de serie plaaggeest zijn uit gehaald ?dat hoorde ik namelijk van een vriend/medefan Heel onvriendelijke groeten Argibalt Sagrijn ! *professor* Huilen huilen huilen Ik denk van niet . Dat het zo is hoor ik het graag even ook een toepasing aan je post gedaan Link naar bericht Delen op andere sites
Argibalt Sagarijn 13 mei 2004 gepost Share 13 mei 2004 gepost Thanks man maare al dat gas is niet goed voor je Hoor :D:D:D Gr. PROFESOR ARGIBALT Sagrijn *professor* Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 mei 2004 gepost Auteur Share 13 mei 2004 gepost [..]Ik denk van niet . Dat het zo is hoor ik het graag even ook een toepasing aan je post gedaan De officiele spelling is chagrijn. Het is trouwens erg grappig dat uitgerekend JIJ iemands spelling aan het verbeteren bent... Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost dag Alle mensuhhKlopt het dat er scenes uit de plaaggeest zijn gehaald ?dat hoorde ik namelijk van een vriend/ medefan Heel onvriendelijke groeten Argibalt SAGARIJN ! *professor* Huilen Huilen Huilen Het klopt wel, geen hele scenes, maar wel kleine stukjes, als je goed kijkt als Adriaan eind goed al goed zegt zie je dat Bassie nog iets wil zeggen. En er zat ook nog een stuk tussen de scene waarin de schandebakker zijn auto komt halen, en dat Bassie in de kofferbak ligt. Want daarna komt de plaaggeest en die haalt de auto omhoog, maar eigenlijk zou daarna de scene nog een aantal minuten doorgaan. Ook in de eerste aflevering zijn er dingetjes uitgeknipt...Als je het wil zien, moet je naar de Videotheek in (ik geloof..) Noordwijk gaan, en dan zoeken naar De avonturen van Bassie en Adriaan. Link naar bericht Delen op andere sites
Argibalt Sagarijn 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost idd en ikke geloof dat er op het eind bekent werdt wie de plaaggeest zou zijn maar of dat zo is weet ik niet zeker Heel onvriendelijke groeten ARGIBALT SAGRIJN *professor* Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost bij de aftiteling van de tv-serie op nick van de plaaggeest dan zie je *bas* en *adriaan* een trucje doen in de garage en dan rolt *adriaan* uit de garage. ik heb dit niet gezien in de serie, dus misschien is dit ook weggehaald. HE,nick!! laat de orginele serie met rust!!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost bij de aftiteling van de tv-serie op nick van de plaaggeest dan zie je *bas* en *adriaan* een trucje doen in de garage en dan rolt *adriaan* uit de garage. ik heb dit niet gezien in de serie, dus misschien is dit ook weggehaald. HE,nick!! laat de orginele serie met rust!!!!! Nickelodeon zendt het alleen maar uit hoor, de verandert er niets aan. Het is Adrina die het zo aanlevert. Wil je niet zo overdreven veel smilies gebruiken? dank je. Link naar bericht Delen op andere sites
bartje518 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost Mensen die de Plaaggeest niet waarderen zijn cultuurbarbaren Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost Het is een goed verhaal, wel jammer dat ze zo kort in Spanje zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost Mensen die de Plaaggeest niet waarderen zijn cultuurbarbaren Ik heb in de topic 'Welke serie is het minste' gezegd dat ik De plaaggeest het minste vond. Ik wil (dan voel ik me beter) duidelijk maken dat ik hem wel waardeer, maar van alle series is deze het minste, naar mijn mening. Dat wou ik even zeggen! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost Het is een goed verhaal, wel jammer dat ze zo kort in Spanje zijn. In de plaaggeest zijn ze in Spanje? Mis ik iets? Link naar bericht Delen op andere sites
stan laurel 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost Ik denk dat Lennert de sleutel bedoeld. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost Ik denk dat Lennert de sleutel bedoeld. Dat denk ik ook. Maar ik vond dat B&A toch behoorlijk lang in Spanje waren. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost [..]In de plaaggeest zijn ze in Spanje? Mis ik iets? Zo kort was het dus... Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost [..]In de plaaggeest zijn ze in Spanje? Mis ik iets? ja gepost in verkeerde topic, had er te veel open staan. *harry* foutje moet kunnen *baron* een foutje kan niet *lennert* ok baas Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Ik kan me ook een uitgeknipte scene herinneren: ergens in dat restaurant, weet het niet zeker maar het zou kunnen. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost ik weet misschien waarom ze stukjes eruit knippen. misschien omdat de kwaliteit te slecht is om sommige stukjes uit te zenden en die hebben ze moeten verwijderen Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten