djkoelkast 12 maart 2011 gestart Share 12 maart 2011 gestart Je kunt nu de patataward kopen voor RP.150 http://www.retroforum.nl/index.php?app=ibEconomy&tab=shop&area=items&cat=1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 maart 2011 gepost Share 13 maart 2011 gepost Meteen gekocht. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 maart 2011 gepost Auteur Share 13 maart 2011 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 13 maart 2011 gepost Share 13 maart 2011 gepost Omdat ik toch een patatbaas ben, ook maar direct gekocht ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 maart 2011 gepost Share 13 maart 2011 gepost Haha, leuke toevoeging! Zeker als je awards staan te verstoffen, dan kunnen ze nu een plekje opschuiven. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 maart 2011 gepost Auteur Share 13 maart 2011 gepost We moeten even nieuwe awards verzinnen voor in de shop Er zijn nog steeds maar een paar mensen met een retropunten bankrekening, dus de meeste willen toch uitgeven aan dit soort heerlijke onzin Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 13 maart 2011 gepost Share 13 maart 2011 gepost Had hem vanochtend ook gekocht. Briljante award Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 maart 2011 gepost Share 13 maart 2011 gepost Ik zal eens kijken naar een "plaat voor de kop"-award, samba-boy wou er al lang zo een Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 maart 2011 gepost Share 14 maart 2011 gepost Met het delen van mijn unieke patat-award ben ik nu met veel dank en trots tenminste 'patatkoning' geworden...! Eindelijk die verschrikkelijke Waluigi-status kwijt, muaha . Muchos bedankios! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 maart 2011 gepost Auteur Share 14 maart 2011 gepost Meer posten had ook gewerkt, maar eerlijk is eerlijk, ik was glad vergeten dat het eigenlijk een award voor jou was. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 maart 2011 gepost Share 14 maart 2011 gepost Het maakt me niet uit hoor . Moet ook geen voorkeursbehandeling hebben, maar 'waluigi' is gewoon een ***personage en daar blijf ik bij... Nr. 1 frustratie bij het spelen van een mario-spelletje "WAAAAALUIGI NUUUUMBER OOOOOONEEEE!!!!" Lekker offtopic dit, maar als je campagne voert moet je eenmaal brutaal zijn Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.