Ross 12 maart 2011 gestart Share 12 maart 2011 gestart (aangepast) Eigenlijk zat het helemaal niet in de planning om naar een beurs te gaan, tot dat ik de avond er voor een SMSje kreeg van een collega, welke toevallig ook heel erg into de retro computing is. Dus de volgende dag zat ik om een uur of 9 in de auto, met als bestemming Apeldoorn. Ik had er al wat over gelezen, en ja het was een heel stuk groter als de vorige beurs, welke ik samen met Hinse en Konijnmini heb bezocht. Velen van jullie zullen de foto's al hebben gezien in de gallery, maar hier komen ze nog een keer, met eventueel een kleine beschijving er bij. De welbekende philips kleurenmonitor, met een knopje om deze in een groen/zwart scherm te veranderen. Volgens mij aangesloten op een Commdore 16 De overbekende Atari 800XE Een Vectrex en een Commodore 64 On-site hardware reparatie en modificatie Precies zo als vroeger in de winkel, toen deze machine net uitkwam, een stapel bij de kassa Een Gamecube...erm...alleen iets anders Een Sharp MZ-80K [/b]Een computer van Neerlandsche bodem, een Philips P2000T Een Sega Megadrive Een Sega Master System Een Sinclair ZX Spectrum Een Steampunk MSX, de maker van de machine en lid van Darkstone, die mij op deze beurs wees. Er zijn meer foto's maar daarvoor verwijs ik jullie naar de gallery, om deze in alle rust door te kijken 14 maart 2011 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 14 maart 2011 gepost Share 14 maart 2011 gepost Blijkbaar had ik hier nog geen reactie op geplaatst. Deze beurs ziet er inderdaad heel gaaf uit. Volgens mij heb je je wel vermaakt tussen al die mooie vergeten elektronica! Vooral die Steampunk MSX ziet er vintage uit, je vraagt je af hoe lang je zo'n houten apparaat in een goede staat kan bewaren. Ross, heb je zelf nog wat retro elektronica ingeslagen op de beurs? Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 14 maart 2011 gepost Auteur Share 14 maart 2011 gepost Zekers! Een heuse Gamecube (zwart) en een aantal games. En een Amiga 500! Een vervanger voor diegene die ik in Maarsen heb gekocht. Hier direct een echte monitor bij gekocht. Monitor en kabel hebben wel wat TLC nodig, maar het werkt! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 14 maart 2011 gepost Share 14 maart 2011 gepost Mooi verslag ! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 14 maart 2011 gepost Share 14 maart 2011 gepost En een Amiga 500! Een vervanger voor diegene die ik in Maarsen heb gekocht. Was die reeds defect? Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 15 maart 2011 gepost Auteur Share 15 maart 2011 gepost Was die reeds defect? Daar getest, werkte. Mee naar huis genomen, alleen zwart wit. hoogstwaarschijnlijk de Hybrid Chip overleden.... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 15 maart 2011 gepost Share 15 maart 2011 gepost Daar getest, werkte. Mee naar huis genomen, alleen zwart wit. hoogstwaarschijnlijk de Hybrid Chip overleden.... Dan zijn Amiga's toch niet echt trein-proof. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 april 2011 gepost Share 8 april 2011 gepost http://commodore-gg.hobby.nl/ 16 april De meest unieke Retro Game en Computer dag van Nederland! Ik ben helaas verhinderd, maar mochten er users geïnteresseerd zijn... Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 14 mei 2011 gepost Auteur Share 14 mei 2011 gepost En er is weer een nieuwe van Pong tot Playstation geweest in Maarssen. Was er deze keer niet bij...helaas. Gelukkig heeft de commodoreGG er een mooie videoreportage van gemaakt Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_SMZett 22 november 2011 gepost Share 22 november 2011 gepost Wat bouw ik toch te gekke mods. moet ik weer wat meer gaan doen en nog aparter. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 november 2011 gepost Share 22 november 2011 gepost Wat bouw ik toch te gekke mods. moet ik weer wat meer gaan doen en nog aparter. Vertel? Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_SMZett 22 november 2011 gepost Share 22 november 2011 gepost Die steampunk mod hierboven is mijn werk. net als deze KLIK. Let niet op de site nog mee bezig wat moois weer van te maken(tijd trug goed gehacked geweest (:<) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 november 2011 gepost Share 22 november 2011 gepost Echt heel mooi gemaakt Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 22 november 2011 gepost Auteur Share 22 november 2011 gepost Zett Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_SMZett 22 november 2011 gepost Share 22 november 2011 gepost eej ross! man laast nog geprobeerd te bellen. geen gehoor maar jammer man mooie beurs weer gemist!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 22 november 2011 gepost Auteur Share 22 november 2011 gepost Ik weet het, heb het gezien, zag het pas laat, toen had ik zoiets van, naja nu is het te laat. 10 December ga ik naar http://www.retroforum.nl/calendar/1/day-2011-12-10 Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_SMZett 22 november 2011 gepost Share 22 november 2011 gepost nice, nrr brn nog druk met een game en een extreme mod. heb de mobo van een nms8220 al deels aangepast. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 22 november 2011 gepost Auteur Share 22 november 2011 gepost Ben benieuwd We shall see Link naar bericht Delen op andere sites
T42 16 januari 2012 gepost Share 16 januari 2012 gepost op de laaste foto die bol daar heb ik een nog oudere versie van staan Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten