Frey 16 februari 2011 gestart Share 16 februari 2011 gestart (aangepast) Na lange tijd heb ik dan eindelijk weer een Nintendo Contest. Deze keer zowel muziek als plaatjes. Er zijn 11 plaatjes met figuurtjes uit diverse Nintendo spellen. Ik wil de naam van het karakter weten en het spel of de spelreeks waar het vandaan komt. Let op: Bij de nummers 5, 13, 15 en 19 zoek ik een specifiek spel. Dan zijn er ook nog 14 muziekjes. Hier zoek ik de naam van het spel en de console. Dan is er nog een bonus waarmee 3 bonuspunten te verdienen zijn. Een van de muziekjes klopt niet en ik wil weten welke. Vervolgens wil ik ook weten wat er niet klopt. Voor het juiste nummer krijg je 1 bonuspunt en voor de juiste reden nog eens 2. Let op: De bonus telt pas als je het desbetreffende nummer volledig geraden hebt. In totaal zijn er dus (25 x 2 =) 50 + 3 = 53 punten te verdienen. De winnaar krijgt een Bob-omb: De runner-up krijgt een zwart-witte: De contest loopt 3 weken en sluit op woensdag 9 maart. Jullie hebben dan tot en met 23:59 de tijd. NintendoContest.zip Succes! 28 februari 2011 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 februari 2011 gepost Share 16 februari 2011 gepost Deze mag gelijk open! Ik doe uiteraard mee! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 16 februari 2011 gepost Auteur Share 16 februari 2011 gepost Geen hints bij deze, hoogstens wat tips. De grootste kenner en/of beste zoeker zal hier zegevieren. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 februari 2011 gepost Share 16 februari 2011 gepost Poeh, lastige contest Frey! Ik zal een poging wagen, maar verwacht er niet teveel van. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 februari 2011 gepost Share 16 februari 2011 gepost Makkelijk is anders, dus wordt nog flink zoeken... Zojuist een eerste poging gedaan Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 19 februari 2011 gepost Auteur Share 19 februari 2011 gepost Zoals gewoonlijk volgt de eerste tussenstand bij 3 deelnemers. Tot nu toe zijn het er 2. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 20 februari 2011 gepost Auteur Share 20 februari 2011 gepost Waar blijven de inzendingen? Er is toch genoeg bij wat je zo zou moeten herkennen. Er komen geen hints, maar je kan het goed opzoeken. Vooral het forum zelf kan een uitstekende bron zijn, dus kom op. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 27 februari 2011 gepost Share 27 februari 2011 gepost Frey, ik weet dat normaal gesproken de tussenstand pas bij 3 inzendingen komt, maar binnen een paar dagen loopt de contest op z'n einde en misschien toch even een tussenstand tonen en eventueel de contest een week verlengen? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 28 februari 2011 gepost Auteur Share 28 februari 2011 gepost Een week verlengen lijkt me prima, want ik kan de contest moeilijk sluiten met maar 2 deelnemers. Jammer dat er veel mensen afhaken, wanneer er wat zoekwerk wordt gevraagd. De oplettende user zal het trouwens wat makkelijker hebben met zoeken. Tussenstand voor nu: 1. RM 2. randy_roes Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 28 februari 2011 gepost Auteur Share 28 februari 2011 gepost En we draaien het om: 1. randy_roes 2. RM Nu de rest nog. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 1 maart 2011 gepost Share 1 maart 2011 gepost Fijn dat er wordt verlengd. Ik wil ook nog een poging wagen en aangezien ik nauwelijks iets herken zal er even wat tijd voor gereserveerd moeten worden. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 7 maart 2011 gepost Auteur Share 7 maart 2011 gepost Helaas ligt deze helemaal stil. Is iedereen carnaval aan het vieren of dacht iedereen dat hij al afgelopen was? Ik verwacht echt geen monsterscores of zo hoor, maar doe in ieder geval een keer mee. Ik zal mezelf nog een keer quoten: Waar blijven de inzendingen? Er is toch genoeg bij wat je zo zou moeten herkennen. Er komen geen hints, maar je kan het goed opzoeken. Vooral het forum zelf kan een uitstekende bron zijn, dus kom op. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 7 maart 2011 gepost Share 7 maart 2011 gepost Ik doe vanavond een inzending. Goed dat je me er aan herinnert. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 7 maart 2011 gepost Auteur Share 7 maart 2011 gepost 1. randy_roes 2. RM 3. Hinse Hinse komt erbij. Nog een paar deelnemers erbij zou mooi zijn! Nog lang niet alles is geraden, dus ook de bovenste 2 zijn nog lang niet veilig. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 maart 2011 gepost Auteur Share 8 maart 2011 gepost dragems komt er ook bij: 1. randy_roes 2. RM 3. Hinse 4. dragems Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 maart 2011 gepost Auteur Share 8 maart 2011 gepost Jullie hebben nog de hele woensdag. Daarna gaat hij echt dicht. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 maart 2011 gepost Auteur Share 9 maart 2011 gepost Nog een klein anderhalf uur te gaan en RM neemt de leiding: 1. RM 2. randy_roes 3. Hinse 4. dragems Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 maart 2011 gepost Auteur Share 9 maart 2011 gepost (aangepast) De uitslag: 1. RM (41 punten) 2. randy_roes (36 punten) 3. Hinse (14 punten) 4. dragems (2 punten) RM en randy gefeliciteerd! De antwoorden: 1. 2. 3. 4. Starwing (Star Fox) – Super Nintendo 5. 6. Kraid – Metroid 7. 8. 9. 10. 11. RollerCoaster Tycoon – PC 12. 13. 14. Super Mario World – Super Nintendo 15. 16. 17. 18. 19. 20. Pokemon Puzzle League – Nintendo 64 21. 22. 23. 24. Kamek / Magikoopa – Mario 25. Bonus: Nummer: 11 Wat klopt niet: Geen Nintendo! Bedankt nog voor de deelnames op het laatst! Het blijft blijkbaar toch een lastig genre voor velen. Maar als ik dan de antwoorden van enkele deelnemers zie, dan is het toch wel weer goed te doen. Misschien dat ik in de toekomst eens een soort newbie versie moet maken. 9 maart 2011 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
RM 9 maart 2011 gepost Share 9 maart 2011 gepost Als ik die antwoorden zo zie dan had ik niet veel meer kunnen vinden dan wat ik eruit heb gesleept ik heb gezocht op Metroid en Zelda Majora's Mask en ik had al mijn vermoedens dat 10 een Zelda spel was. Ik kon alleen de muziek er niet bij vinden. Ik ben overigens wel heeeel benieuwd waar dat deuntje van nummer 14 (Mario World) nou zat. Ik heb mij er wezenloos op gezocht, maar heb het niet kunnen vinden Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 maart 2011 gepost Auteur Share 9 maart 2011 gepost Ik ben overigens wel heeeel benieuwd waar dat deuntje van nummer 14 (Mario World) nou zat. Ik heb mij er wezenloos op gezocht, maar heb het niet kunnen vinden Die alvast toegevoegd. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 9 maart 2011 gepost Share 9 maart 2011 gepost Die alvast toegevoegd. Special Zone Die had ik dus nooit verwacht en gevonden Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 maart 2011 gepost Share 9 maart 2011 gepost RM, proficiat. Ik zat aan m'n limiet op qua zoekwerk, maar nu ik de antwoorden zie had er inderdaad wel meer ingezeten. Mooie contest, Frey Link naar bericht Delen op andere sites
RM 10 maart 2011 gepost Share 10 maart 2011 gepost RM, proficiat. Ik zat aan m'n limiet op qua zoekwerk, maar nu ik de antwoorden zie had er inderdaad wel meer ingezeten. Mooie contest, Frey Thanks, Jij ook gefeliciteerd Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 10 maart 2011 gepost Share 10 maart 2011 gepost Gefeliciteerd RM en Randy! Ik had er zeker nog een paar moeten hebben, maar jullie had ik nooit bijgehaald. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 maart 2011 gepost Share 20 maart 2011 gepost De awards zijn uitgedeeld, deze contest mag dicht en in het archief. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten