Ga naar inhoud

ID Contest: Nintendo

Aanbevolen berichten

Na lange tijd heb ik dan eindelijk weer een Nintendo Contest. Deze keer zowel muziek als plaatjes.

Er zijn 11 plaatjes met figuurtjes uit diverse Nintendo spellen. Ik wil de naam van het karakter weten en het spel of de spelreeks waar het vandaan komt.

Let op: Bij de nummers 5, 13, 15 en 19 zoek ik een specifiek spel.

Dan zijn er ook nog 14 muziekjes. Hier zoek ik de naam van het spel en de console.

Dan is er nog een bonus waarmee 3 bonuspunten te verdienen zijn. Een van de muziekjes klopt niet en ik wil weten welke. Vervolgens wil ik ook weten wat er niet klopt. Voor het juiste nummer krijg je 1 bonuspunt en voor de juiste reden nog eens 2.

Let op: De bonus telt pas als je het desbetreffende nummer volledig geraden hebt.

In totaal zijn er dus (25 x 2 =) 50 + 3 = 53 punten te verdienen.

De winnaar krijgt een Bob-omb: post-39-0-57155900-1297865599.png

De runner-up krijgt een zwart-witte: post-39-0-44525000-1297865602.png

De contest loopt 3 weken en sluit op woensdag 9 maart. Jullie hebben dan tot en met 23:59 de tijd.

NintendoContest.zip

Succes!

aangepast door Frey
Link naar bericht
Delen op andere sites

Een week verlengen lijkt me prima, want ik kan de contest moeilijk sluiten met maar 2 deelnemers. :P

Jammer dat er veel mensen afhaken, wanneer er wat zoekwerk wordt gevraagd. De oplettende user zal het trouwens wat makkelijker hebben met zoeken. :)

Tussenstand voor nu:

1. RM
2. randy_roes

Link naar bericht
Delen op andere sites

Helaas ligt deze helemaal stil. Is iedereen carnaval aan het vieren of dacht iedereen dat hij al afgelopen was?

Ik verwacht echt geen monsterscores of zo hoor, maar doe in ieder geval een keer mee. :P

Ik zal mezelf nog een keer quoten:

Waar blijven de inzendingen? Er is toch genoeg bij wat je zo zou moeten herkennen. :P

Er komen geen hints, maar je kan het goed opzoeken. Vooral het forum zelf kan een uitstekende bron zijn, dus kom op. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

De uitslag:

1. RM (41 punten) bob-ombaward1.png

2. randy_roes (36 punten) bob-ombaward2.png

3. Hinse (14 punten)

4. dragems (2 punten)

RM en randy gefeliciteerd!

De antwoorden:

1.

2.

3.

4. Starwing (Star Fox) – Super Nintendo

5.

6. Kraid – Metroid

7.

8.

9.

10.

11. RollerCoaster Tycoon – PC

12.

13.

14. Super Mario World – Super Nintendo

15.

16.

17.

18.

19.

20. Pokemon Puzzle League – Nintendo 64

21.

22.

23.

24. Kamek / Magikoopa – Mario

25.

Bonus:

Nummer: 11

Wat klopt niet: Geen Nintendo!

Bedankt nog voor de deelnames op het laatst! Het blijft blijkbaar toch een lastig genre voor velen.

Maar als ik dan de antwoorden van enkele deelnemers zie, dan is het toch wel weer goed te doen.

Misschien dat ik in de toekomst eens een soort newbie versie moet maken. :P

aangepast door Frey
Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik die antwoorden zo zie dan had ik niet veel meer kunnen vinden dan wat ik eruit heb gesleept

ik heb gezocht op Metroid en Zelda Majora's Mask en ik had al mijn vermoedens dat 10 een Zelda spel was.

Ik kon alleen de muziek er niet bij vinden.

Ik ben overigens wel heeeel benieuwd waar dat deuntje van nummer 14 (Mario World) nou zat. Ik heb mij er wezenloos op gezocht, maar heb het niet kunnen vinden :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...