randy_roes 2 februari 2011 gestart Share 2 februari 2011 gestart IDC - Dancecontest De Dancecontest: 1 mp3 met daarin 25 fragmenten uit dancetracks (sommige héél bekend, anderen wat meer obscuur) Per track wil ik uitvoerder en titel van het nummer. Deze contest loopt 2 weken: tot en met 16/02/2011, Veel succes. (post geen antwoorden in dit topic, maar stuur me een pb!) De mp3: Dancecontest.mp3 Het antwoordformulier: Dancecontest-antwoordformulier.txt PS: uiteraard kon ik niet voor iedereen goed doen, ik hoop dat deze contest een mooie middenweg is tussen moeilijk en makkelijk Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 februari 2011 gepost Auteur Share 2 februari 2011 gepost Dit bewust in een andere post: zet je luidsprekers niet té luid, ik heb bewust niets aangepast aan de bron-mp3s waardoor en soms een verschil kan zitten in het volume van sommige fragmenten. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 februari 2011 gepost Share 2 februari 2011 gepost Ik doe mee! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 3 februari 2011 gepost Share 3 februari 2011 gepost Leuk idee, ik ga zeker mee doen Op het oog ken ik zeer weinig nummers (2 weet ik er nu bij naam ) Dus dat gaat flink zoeken worden Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 februari 2011 gepost Auteur Share 4 februari 2011 gepost ... slechts 1 inzending ... Komaan jongens!!! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 februari 2011 gepost Share 4 februari 2011 gepost Ik ben nog bezig, er zitten moeilijke tussen en die op het puntje van mijn tong liggen. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 februari 2011 gepost Share 5 februari 2011 gepost Mijn inzending kun je morgen verwachten. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 februari 2011 gepost Auteur Share 5 februari 2011 gepost Goed, als ik 3 inzendingen binnen heb komt een eerste tussenstand. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 februari 2011 gepost Auteur Share 8 februari 2011 gepost Er zijn al welgeteld 2 verschillende users die een inzending hebben gedaan. Doe gewoon een eerste gok, daarna kan je nog verder zoeken op de nummers waar je problemen mee hebt. (en er komt pas een tussenstand na 3 inzendingen) Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 8 februari 2011 gepost Share 8 februari 2011 gepost Nou vooruit dan maar. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 februari 2011 gepost Auteur Share 8 februari 2011 gepost De eerste tussenstand: 1: CNRArcade 2: TMP 3: RM Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 februari 2011 gepost Share 8 februari 2011 gepost Ik hou 't nog even spannend Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 februari 2011 gepost Auteur Share 8 februari 2011 gepost Wel, nu hoef je het niet meer spannend te maken. (of net wel weer ) Ene Hinse deed een inzending en staat onmiddellijk op nr. 1: 1- Hinse 2- CNRArcade 3- TMP 4- RM Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 februari 2011 gepost Auteur Share 8 februari 2011 gepost En Frey sluit aan in de rij 1- Hinse 2- CNRArcade 3- TMP 4- RM 5- Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 februari 2011 gepost Share 8 februari 2011 gepost Zodat ik kan beginnen met zagen aan de stoelpoten. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 februari 2011 gepost Auteur Share 8 februari 2011 gepost 1 inzending is beter dan géén inzending!!! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 9 februari 2011 gepost Share 9 februari 2011 gepost Zodat ik kan beginnen met zagen aan de stoelpoten. Ik heb al aan 1 stoelpoot gezaagd, de rest volgt in het weekend, want dan ga ik eens flink zoeken! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 februari 2011 gepost Auteur Share 9 februari 2011 gepost Ross komt binnen op een tweede plaats: 1- Hinse 2- Ross 3- CNRArcade 4- TMP 5- RM 6- Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 11 februari 2011 gepost Share 11 februari 2011 gepost Mag ik ook een stoelpoot ? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 11 februari 2011 gepost Share 11 februari 2011 gepost Mag ik ook een stoelpoot ? Nee Jij bent begonnen aan het zitvlak Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 februari 2011 gepost Auteur Share 11 februari 2011 gepost djkoelkast komt binnen op een derde plaats: 1- Hinse 2- Ross 3- djkoelkast 4- CNRArcade 5- TMP 6- RM 7- Frey Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 februari 2011 gepost Auteur Share 13 februari 2011 gepost Tijd voor hints: Fluitje Ik heb het niet graag stil Kletsnat Platoon Niet It's my life Tommeke, tommeke, tommeke, wat doe je nu? Deze heb je als je slaapt Hete vrouwen met power tools Niet gracies Geen echte discosoundtrack Toekomstig windje Niet liegen of je neus groeit Let's get ready to .... Daar komen de Duitse flikken Koningskasteel Bevroren jump 21.00 Zweedse een Christopher Walken in Deer Hunter Dit klein kindje moet bewegen De druk valt weg Hopelijk vallen er geen doden deze keer 3 componisten delen hun naam met deze uitvoerder Een liedje, geen boek van Tolkien Dj MiniDisk? Geloof me, deze hints zijn soms héééél duidelijk Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 februari 2011 gepost Auteur Share 15 februari 2011 gepost Morgenavond eindigt deze contest, ik had graag nog een paar inzendingen gehad. Er is wel een nieuwe tussenstand: 1- Hinse 2- Ross 3- djkoelkast 4- RM 5- CNRArcade 6- TMP 7- Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 15 februari 2011 gepost Share 15 februari 2011 gepost Ondanks dat gezaag staat mijn stoel nog immer overeind. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 15 februari 2011 gepost Share 15 februari 2011 gepost Ondanks dat gezaag staat mijn stoel nog immer overeind. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 februari 2011 gepost Auteur Share 15 februari 2011 gepost 1- Ross 2- Hinse 3- djkoelkast 4- RM 5- CNRArcade 6- TMP 7- Frey Nu zal Hinse moeten zagen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 februari 2011 gepost Auteur Share 15 februari 2011 gepost Mooie poging, maar je blijft op plaats 2 Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 februari 2011 gepost Auteur Share 15 februari 2011 gepost Hinse slaat terug: 1- Hinse 2- Ross 3- djkoelkast 4- RM 5- CNRArcade 6- TMP 7- Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 15 februari 2011 gepost Share 15 februari 2011 gepost (aangepast) Hinse slaat zaagt terug... Had toch een betere zaag moeten kopen, die prut van de Aldi is niet alles Cadeautje voor Hinse: 15 februari 2011 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 februari 2011 gepost Auteur Share 15 februari 2011 gepost ... dit wordt hier bijna "geleuter en slowchat" Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 februari 2011 gepost Auteur Share 16 februari 2011 gepost stoot iemand Hinse nog van z'n troon? Doe nog zeker voor vanavond jouw ultieme inzending! Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 16 februari 2011 gepost Share 16 februari 2011 gepost Helaas. Die hints helpen mij niet echt. Kom ook doordat ze niet op volgorde staan dan kan ik me niet helemaal erop oriënteren. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 februari 2011 gepost Auteur Share 16 februari 2011 gepost Dat is uiteraard de bedoeling, maar bij vele hints kan je gewoon de zin google-en of vertalen en dan google gebruiken en meestal vind je wel iets in de richting Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 februari 2011 gepost Auteur Share 16 februari 2011 gepost Dit waren de antwoorden (deel 1/5) 1 - Wamdue Project - King Of My Castle (hint: Koningskasteel) 2 - Out Of Grace - Anglia (hint: Niet gracieus) 3 - Samantha Fu - Theme From Discotheca (hint: Geen echte discosoundtrack) 4 - Future Breeze - Why Don't You Dance With Me (hint: Toekomstig windje) 5 - Dj Aligator Project - The Whistle Song (hint: Fluitje) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 februari 2011 gepost Auteur Share 16 februari 2011 gepost Antwoorden deel 2/5 6 - Tone Selector - Russian Roulette (hint: Christopher Walken in Deer Hunter -> speelt op het einde van de film Russian Roulette) 7 - DJ MD - Rio (hint: Dj MiniDisk?) 8 - Marc Acardipane feat Dick Rules / Marshall Masters - I Like It Loud (hier moest je een van deze 2 namen van artiesten OF wat op wikipedia te vinden is als artiest opgeven) (hint: Ik heb het niet graag stil) 9 - NRGY - Dripping Wet (hint: Kletsnat) 10 - 2 Brothers On The 4th Floor - Dreams (hint: Deze heb je als je slaapt) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 februari 2011 gepost Auteur Share 16 februari 2011 gepost antwoorden deel 3/5 11 - Dj Antoine - Move On Baby (hint: Dit klein kindje moet bewegen) 12 - Carlos - The Silmarillia hint: Een liedje, geen boek van Tolkien -> The Silmarillion is een boek van JRR Tolkien) 13 - Sash! - Adelante (hint: Niet It's my life -> een ander liedje van Sash!) 14 - Pin-occhio - Pinocchio (hint: Niet liegen of je neus groeit) http://www.youtube.com/watch?v=jHrcb0BclLA 15 - Da Rick - Rumble (hint: Let's get ready to ....) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 februari 2011 gepost Auteur Share 16 februari 2011 gepost Antwoorden deel 4/5 16 - Mylo - Drop The Pressure (hint: De druk valt weg) 17 - Jeckyll & Hyde - Frozen Flame (hint: Bevroren jump) http://www.youtube.com/watch?v=ChpGe63QbGk 18 - Swedish House Maffia - One (Your Name) (hint: Zweedse een) 19 - Da Hool - Meet Her At The Love parade (hint: Hopelijk vallen er geen doden deze keer) 20 - Fiocco - Afflito (hint: 3 componisten delen hun naam met deze uitvoerder) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 februari 2011 gepost Auteur Share 16 februari 2011 gepost Antwoorden deel 5/5 21 - Virtual Zone - Virtual Zone (hint: Tommeke, tommeke, tommeke, wat doe je nu? -> vrij gekende remix van dit nummer is met deze tekst toen Tom Boonen wereldkampioen werd) http://www.youtube.com/watch?v=CZaVjWKoXDE 22 - Modo - Eins zwe polizei (hint: Daar komen de Duitse flikken -> Polizei) 23 - ATB - 9pm (Till I Come) (hint: 21.00) 24 - Benny Benassi - Satisfaction (hint: Hete vrouwen met power tools -> kijk maar naar de clip ) 25 - Dj Tiesto - Adagio For Strings (hint: Platoon -> bekendste deel van de sountrack is adagio for strings) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 februari 2011 gepost Auteur Share 16 februari 2011 gepost De eindscore: 1- Hinse (44 punten) 2- Ross (38 punten) 3- djkoelkast (29 punten) 4- RM (23 punten) 5- CNRArcade (18 punten) 6- TMP (11,5 punten) 7- Frey (2 punten) -morgen maak ik de awards en deel ik ze uit- Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 16 februari 2011 gepost Share 16 februari 2011 gepost Ondanks mijn goed onderhouden zaag toch nog laatste. Gefeliciteerd Hinse en Ross. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 februari 2011 gepost Share 17 februari 2011 gepost Ik had trouwens een puntje minder moeten krijgen, want bij 10 had ik de titel Never Alone ipv Dreams. Dus bij dezen zaag ik wel aan m'n eigen stoelpoten. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 februari 2011 gepost Share 17 februari 2011 gepost Leuke contest, had er echter niet veel meer uit kunnen halen... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 18 februari 2011 gepost Share 18 februari 2011 gepost (aangepast) Ondanks mijn goed onderhouden zaag toch nog laatste. Gefeliciteerd Hinse en Ross. Ik had nog net iets harder moeten zagen, maar helaas kwam ik niet veel verder Het hout was van een te goede kwaliteit Gefeliciteerd met jullie awards Hinse en Ross 18 februari 2011 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 februari 2011 gepost Auteur Share 19 februari 2011 gepost Awards zijn uitgedeeld: slotje en naar het archief Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten