Hinse 4 april 2011 gepost Share 4 april 2011 gepost Was een mooie aflevering. Hansie werd weer heel geïrriteerd, Barry Hughes wist wat mooie anekdotes, Gerard Joling deed nog even mee, Wilfred was ouderwets irritant en Johan zette Hansie op z'n plek. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 april 2011 gepost Auteur Share 4 april 2011 gepost Alleen niks met Manolev. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 april 2011 gepost Share 5 april 2011 gepost Leuke aflevering, had inderdaad wel een shirtje van Manolev verwacht... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 mei 2011 gepost Auteur Share 1 mei 2011 gepost Die oude beelden van Wilfred. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 1 mei 2011 gepost Share 1 mei 2011 gepost Ook mooi was Profiel gisteren op de KRO met Rene van der Gijp. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 mei 2011 gepost Share 1 mei 2011 gepost Ook mooi was Profiel gisteren op de KRO met Rene van der Gijp. Die moet ik nog kijken, ga ik zeker eens doen. Kijk de laatste tijd wegens tijdgebrek wat minder VI, vooral die op vrijdag kijk ik zelden... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mofskie 1 mei 2011 gepost Share 1 mei 2011 gepost Was idd een mooie uitzending. Zoals Gijp is er geeneen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 26 mei 2011 gepost Auteur Share 26 mei 2011 gepost Voetbal International tot 2014 te zien bij RTL _O_ Nog meer VI Oranje dan. Maar Derksen mag daarna natuurlijk absoluut niet met pensioen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 31 mei 2011 gepost Auteur Share 31 mei 2011 gepost Dat was het weer voor dit seizoen. Ik verheug me alweer op volgend seizoen met daarna natuurlijk weer VI Oranje. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 31 mei 2011 gepost Share 31 mei 2011 gepost Dat was het weer voor dit seizoen. Ik verheug me alweer op volgend seizoen met daarna natuurlijk weer VI Oranje. Haha het is wel even een lange zomer afwachten. Uitzending van gisteren was niet echt geweldig, doch degelijk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 31 mei 2011 gepost Share 31 mei 2011 gepost Van Hanegem vind ik echt niks. Komt inhoudelijk echt vrijwel niks uit en is nogal irritant aanwezig. Doe mij maar Schelvis of Boskamp. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 31 mei 2011 gepost Share 31 mei 2011 gepost Van Hanegem vind ik echt niks. Komt inhoudelijk echt vrijwel niks uit en is nogal irritant aanwezig. Doe mij maar Schelvis of Boskamp. Ben het wel eens wat je over Van Hanegem zei, maar bij Sport1 vind ik hem altijd wel vrij goed commentaar leveren. Ook wel eens grappig om te zien hoe erg René in de verdediging/aanval schoot tegen Willem. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 31 mei 2011 gepost Share 31 mei 2011 gepost Ben het wel eens wat je over Van Hanegem zei, maar bij Sport1 vind ik hem altijd wel vrij goed commentaar leveren. Ook wel eens grappig om te zien hoe erg René in de verdediging/aanval schoot tegen Willem. Directe analyse bij een wedstrijd is wel anders dan een voetbal-talkshow. Ik vind het niet zo fijn om naar te kijken bij VI. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 1 juni 2011 gepost Share 1 juni 2011 gepost Haha het is wel even een lange zomer afwachten. Uitzending van gisteren was niet echt geweldig, doch degelijk. Misschien gaat die VI versie van de Tour de France, vanaf de Cauberg nog door, maar ik dacht te hebben gehoord dat dit nog verre van zeker was. De slotaflevering was inderdaad niet hoogstaand, eigenlijk was de compilatie aan het einde leuker dan die hele aflevering bij elkaar, Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 juni 2011 gepost Auteur Share 1 juni 2011 gepost Jammer van Willem, maar hij past gewoon totaal niet meer in VI. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 1 juni 2011 gepost Share 1 juni 2011 gepost Misschien gaat die VI versie van de Tour de France, vanaf de Cauberg nog door, maar ik dacht te hebben gehoord dat dit nog verre van zeker was. De slotaflevering was inderdaad niet hoogstaand, eigenlijk was de compilatie aan het einde leuker dan die hele aflevering bij elkaar, http://sigaarsnor.blogspot.com/2011/06/tour-de-france-variant-vi-oranje-gaat.html Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 3 juni 2011 gepost Auteur Share 3 juni 2011 gepost Ben benieuwd of het iets wordt. Ik zal zeker eens kijken naar de eerste afleveringen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 20 juli 2011 gepost Auteur Share 20 juli 2011 gepost Moet zeggen dat ik Tour du Jour toch wel leuker vind dan ik eerst had gedacht. Maar het is natuurlijk geen VI, dat weer op maandag 1 augustus begint. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 augustus 2011 gepost Auteur Share 30 augustus 2011 gepost Nu al zin in. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 2 september 2011 gepost Auteur Share 2 september 2011 gepost Oververmoeide Van der Gijp moet voorlopig rust nemenRené van der Gijp heeft besloten zijn werkzaamheden voor Voetbal International (RTL7) en Evers staat op (Radio 538) voorlopig op te schorten. Dat meldt zijn management vrijdag via een persbericht. 'René heeft de afgelopen tijd teveel hooi op zijn vork genomen en is oververmoeid', zo zegt zijn zaakwaarnemer. 'Als je zo hard werkt als hij, loop je jezelf wel eens voorbij. Dan is rust de beste remedie'. 'Wij hopen, net als hijzelf, dat hij over enige tijd zijn werkzaamheden weer op kan pakken met het enthousiasme dat we zo goed van hem kennen.' http://www.vi.nl/Nieuws-item/206834/Oververmoeide-Van-der-Gijp-moet-voorlopig-rust-nemen.htm Dat is balen. Ondanks het nieuwe kijkcijferrecord, vond ik de laatste aflevering erg matig zonder Gijp. Hopelijk kan hij er gauw weer tegenaan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 september 2011 gepost Share 2 september 2011 gepost Jammer inderdaad. Maar meer dan wachten kunnen we niet doen. Overigens, vanaf maandag a.s. begint Harry Vermeegen weer met een nieuw programma na VI. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 2 september 2011 gepost Share 2 september 2011 gepost Ik kreeg altijd de indruk dat Rene juist een erg relaxed leventje leidde. Jammer dat hij er een tijdje niet bij is. Ik vond Koert Westerman trouwens reuze meevallen als vervanger. Had erger gekund, die Tijl Beckand was bijvoorbeeld echt vreselijk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 4 september 2011 gepost Share 4 september 2011 gepost Jammer van Gijpie, maar z'n gezondheid gaat natuurlijk voor alles. Hopelijk kunnen Wilfried en Johnny het gemis van René goed opvangen, zal alleen lastig worden. Net trouwens een mooie steunbetuiging van Jack van Gelder naar Gijp. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 september 2011 gepost Share 13 september 2011 gepost Gisteren was het wat beter dan de keren ervoor, met name ook door de aanwezigheid van Barbara Barend. Verder is het gauw hopen op een terugkeer van Gijp, want ook qua kijkcijfers is het behoorlijk aan het instorten. Hoewel dat gisteren deels verklaard kan worden door de Waar is de mol-aflevering over Derksen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 17 september 2011 gepost Share 17 september 2011 gepost Ben toch wel benieuwd of dit programma serieus een finalist voor de Gouden Televizierring gaat worden. Ik zie Johan al tussen de gladjanussen.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 21 oktober 2011 gepost Auteur Share 21 oktober 2011 gepost *O* Terechte winnaar *O* Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 oktober 2011 gepost Auteur Share 23 oktober 2011 gepost Heerlijke aflevering was het ook. _O_ Jammer dat Gijp er niet bij was. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 24 oktober 2011 gepost Share 24 oktober 2011 gepost (aangepast) *O* Terechte winnaar *O* Ik heb gemengde gevoelens over de uitslag. Enerzijds gun ik het VI van harte, maar het blijft jammer dat Wie is de Mol, dat kwalitatief met kop en schouders boven de andere genomineerden uitsteekt opnieuw naast de prijs grijpt. Wat dat betreft begint WIDM wel erg op Het Klokhuis te lijken, die zitten er ook elk jaar naast bij de Gouden Stuiver Maar wat ik al eerder zei: liever VI als winnaar dat TVOH, anders was de finale wel erg voorspelbaar geweest. 24 oktober 2011 aangepast door Joost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 24 oktober 2011 gepost Share 24 oktober 2011 gepost De overwinning van VI was ook wel erg nipt met maar 37%. VI heeft gewoon een grote vaste schare aan fans die gestemd hebben. WIDM heeft pech dat hun programma altijd op een ander tijdstip in het seizoen plaats vindt waardoor je er als fan een beetje 'uit' bent. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 24 oktober 2011 gepost Share 24 oktober 2011 gepost Ik kijk Voice of Holland niet, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het gewoon de zoveelste talentenjacht is, dus daar vind ik sowieso niks aan. Wie is de Mol mag ook wel eens winnnen, dat is gewoon een kwalitatief erg goed programma. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 16 januari 2012 gepost Auteur Share 16 januari 2012 gepost Gijp is terug. Rustig begin, maar vrijdag is Boskamp erbij. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 17 januari 2012 gepost Share 17 januari 2012 gepost Matige herstart helaas. Gijp zelf had wel weer wat geinige uitspraken, maar verder viel het erg tegen. Zeker gezien de hysterie rond de terugkeer van René. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 januari 2012 gepost Auteur Share 17 januari 2012 gepost Ach ja, die hysterie... Natuurlijk begint Gijp wat rustig, anders komt het allemaal zo geforceerd over. Er was verder ook niet zoveel gespeksstof en Van Hanegem is gewoon geen geweldige gast om aan tafel te hebben. Ik heb zin in vrijdag met Gijp en Boskamp weer samen. Ik had toch kippenvel gisteren toen Gijp de hoek om kwam lopen, want het bleef toch wel een beetje spannend. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 18 januari 2012 gepost Share 18 januari 2012 gepost Gijp en Boskamp is in elk geval weer reden voor wat 'koekies uitdelen', al zal Jan waarschijnlijk wel wat rustig 'beginnen' naast Gijp. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 20 januari 2012 gepost Auteur Share 20 januari 2012 gepost Was weer lekker ouderwets vandaag inclusief koek van Boskamp voor Gijp. Maandag met Hansie Hansie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 22 januari 2012 gepost Share 22 januari 2012 gepost Was weer lekker ouderwets vandaag inclusief koek van Boskamp voor Gijp. Het was een 'bescheiden' koekie dit keer, ook Jan bouwt rustig op Verder wel weer een goede aflevering. René begint zich steeds beter op z'n gemak te voelen en de anekdotes beginnen ook weer te komen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 27 januari 2012 gepost Auteur Share 27 januari 2012 gepost Deze week was het echt weer helemaal als vanouds. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 30 januari 2012 gepost Share 30 januari 2012 gepost Vrijdag helaas gemist, hoorde wel dat het inderdaad weer eens een echte topshow was. Benieuwd wat het vanavond gaat worden (ik heb nog geen idee wie de gast is eigenlijk). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 30 januari 2012 gepost Share 30 januari 2012 gepost Terugkijken kan door na iedere show bij Sigaarsnor te kijken. De directe MP4 link is toch wel heel fijn t.o.v. RTL XL. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 19 februari 2012 gepost Auteur Share 19 februari 2012 gepost Van Hanegem zit er de laatste tijd wel heel erg vaak. TE vaak als je het mij vraagt. Die man haalt telkens de vaart uit het programma. Geef mij maar Hansie Hansie, Boskamp, Schelvis en af en toe een andere gast. Gelukkig is Gijp weer in vorm. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 februari 2012 gepost Share 19 februari 2012 gepost Ik kijk liever niet als van Hanegem er zit, voegt niks toe en vermindert de sfeer. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 19 maart 2012 gepost Auteur Share 19 maart 2012 gepost Hansie Hansie met het jasje. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 20 maart 2012 gepost Share 20 maart 2012 gepost Hansie Hansie met het jasje. Dat jasje zal hem wel blijven achtervolgen ben ik bang. Genee is er in elk geval gek op en in dat geval wordt zoiets altijd tot in de treure herhaald, net als de vallende Blatter en Maradona, die ook onophoudelijk terugkomen. Verder wel weer een aardige uitzending gisteren, al is het programma duidelijk over de houdbaarheidsdatum heen. Het begint zo langzamerhand echt tijd te worden voor VI Oranje Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 20 maart 2012 gepost Auteur Share 20 maart 2012 gepost De kijkcijfers zijn echter hoger dan ooit. Net geen miljoen gisteren. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 mei 2012 gepost Auteur Share 9 mei 2012 gepost Vandaag de CD gekocht. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 mei 2012 gepost Share 10 mei 2012 gepost Vandaag de CD gekocht. Daar zou ik dus echt niet naar kunnen luisteren . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 13 mei 2012 gepost Share 13 mei 2012 gepost (aangepast) Daar zou ik dus echt niet naar kunnen luisteren . Helemaal mee eens! Jammer ook dat ze die cd schaamteloos blijven promoten. 13 mei 2012 aangepast door Joost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 19 augustus 2013 gepost Auteur Share 19 augustus 2013 gepost Jammer dat ze geen beelden meer mogen gebruiken van de Eredivisie. Maar ik blijf toch lekker VI kijken, geen Fox. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 augustus 2013 gepost Share 19 augustus 2013 gepost Jammer dat ze geen beelden meer mogen gebruiken van de Eredivisie. Maar ik blijf toch lekker VI kijken, geen Fox. VI kennenden zullen ze het komisch laten naspelen vanaf de komende uitzendingen. Waarna Derksen weer met Genee in discussie gaat dat dit tegen het zere been van de professionaliteit van het programma is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 19 augustus 2013 gepost Share 19 augustus 2013 gepost Jammer dat ze geen beelden meer mogen gebruiken van de Eredivisie. Maar ik blijf toch lekker VI kijken, geen Fox. Mee eens, hoe zit het eigenlijk bij de NOS? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.