Mofskie 23 januari 2011 gestart Share 23 januari 2011 gestart Goedemiddag. Ik wilde even mijn gal spuien over de tumor van Nederlandse TV: De talentenshows. 3 miljoen mensen die John de Mol rijk maken en dan ook nog half uitrgekwauwde nummers horen van eendagsvliegers die na 4 maanden niets meer van zich laten horen. Hoe is het toch mogelijk dat zulke wansmaak nog steeds op de TV is. Zijn we dan nog niet moe? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 januari 2011 gepost Share 23 januari 2011 gepost Twee broers die ieder 1 talentenshow winnen. Hoe is het :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mofskie 23 januari 2011 gepost Auteur Share 23 januari 2011 gepost Je zou bijna denken doorgestoken kaart. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 januari 2011 gepost Share 23 januari 2011 gepost Nooit gekeken gelukkig. Ik stoor me er niet al te zeer aan, je hoeft het niet te kijken natuurlijk. Vind het wel vervelend dat ik er overal over moet lezen, de kranten besteden er wel erg veel aandacht aan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 januari 2011 gepost Share 23 januari 2011 gepost Je zou bijna denken doorgestoken kaart. Bijna? :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mofskie 23 januari 2011 gepost Auteur Share 23 januari 2011 gepost Bijna? :') Ik weet het wel zeker Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 januari 2011 gepost Share 23 januari 2011 gepost Het grappige is dat Dean wordt aangekondigd als "de broer van", overal Win je Popstars ga je door het leven als "de broer van". Royal Sadness :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mofskie 23 januari 2011 gepost Auteur Share 23 januari 2011 gepost En dat terwijl die de oudste is toch? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 januari 2011 gepost Share 23 januari 2011 gepost Ik heb geen idee want ze mogen van mij allebei meteen door het podium zakken en er nooit meer onder vandaan komen want het is allemaal gebaseerd op (vooral bij die Ben) een ongelooflijke kutkop die een redelijke stem heeft. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mofskie 23 januari 2011 gepost Auteur Share 23 januari 2011 gepost Ik heb geen idee want ze mogen van mij allebei meteen door het podium zakken en er nooit meer onder vandaan komen want het is allemaal gebaseerd op (vooral bij die Ben) een ongelooflijke kutkop die een redelijke stem heeft. Zo waar Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 23 maart 2011 gepost Share 23 maart 2011 gepost En nu is dit geneuzel afgelopen, en ja hoor, de volgende komt al weer om het hoekje kijken....The Sing Off.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 29 maart 2011 gepost Share 29 maart 2011 gepost Ik (ik!) (ik...) Word-word..-word! Hieeeeeeeer... Zo moe van. Vooral The Sing-off. 1 keer is zoiets leuk, een koortje dat acapella een nummer verkrachttolkt. Maar dat begint écht te vervelen na een tijdje. Je ziet ook dat het meer aan de presentatie van zoiets ligt dan aan de stemmen. Hoe leuker je het brengt, hoe verder je komt. Het hoeft nergens naar te klinken (Alé, het moet wel aanhoorbaar zijn, maar daar is alles mee gezegd), als je het maar gewoon leuk doet. Alleen blijkbaar heeft de kijker dat trucje door en hebben ze er geen zin in. Na de eerste uitzendingen zijn de kijkcijfers van The sing-off drastisch gedaald. The Sing-off is een Turn-off. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 30 maart 2011 gepost Share 30 maart 2011 gepost Ach ja, Vanochtend op de radio hoorde ik dat de toppers ook al een talentenjacht gaan beginnen voor een nieuwe medewerker.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 1 april 2011 gepost Share 1 april 2011 gepost The Sing Off wordt drastisch ingekort wegens de slechte cijfers. Volgende week al halve finale en week erop finale al. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 april 2011 gepost Share 2 april 2011 gepost Ik heb het nooit gezien Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 maart 2013 gepost Share 9 maart 2013 gepost Al die talentenjachten komen me mijn neus uit. Als de ene afgelopen is, begint de week erna direct de volgende. Vroeger kwamen er nog wel eens leuke series op televisie na GTST, maar de laatste jaren is het steeds hetzelfde. Zolang de kijkcijfers goed blijven, is er helaas weinig aan te doen. Maar dit is een van de redenen waarom ik nog nauwelijks televisie kijk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 11 maart 2013 gepost Share 11 maart 2013 gepost Ben er ook totaal geen fan van maar het leuke vind ik dan nog wel dat SBS het ook iedere keer probeert en er gewoon niks van bakt, eerder met 'Popstars' en nou hebben ze weer zo'n nieuw programma 'The new Poptalent' .... Bij deze SBS, het gaat je niet lukken! :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 maart 2013 gepost Share 11 maart 2013 gepost Als je Glennis :') Grace :') :') in de jury zet neem ik je al niet serieus. Als dan Do :') ___! en Yes-R ofzo het programma presenteren dan ga ik niet eens een seconde kijken. Dat is niet gelukt omdat ik bij de tv draait door stukjes heb gezien, maar ook bloed, zweet en tranen ga ik links laten liggen omdat die lul van Hazes en danny de munk :') :') :') :') :') x heel veel in de jury zit :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 11 maart 2013 gepost Share 11 maart 2013 gepost Geef je groot gelijk, SBS is volgens mij z'n eigen graf aan het graven. Op HVNL na is er geen enkel programma meer met fatsoenlijke kijkcijfers daar Sowieso vind ik SBS6 een slechte televisiezender op 'Wegmisbruikers' na maar dat terzijde :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 11 maart 2013 gepost Share 11 maart 2013 gepost Bij RTL is het de laatste tijd echt Lieke van Lexmond en Jan Kooijemans overkill. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 maart 2013 gepost Share 13 maart 2013 gepost Goed, ik ga het gewoon toegeven. Ik heb me opgegeven voor Bloed Zweet en Tranen maar al na de preselectie lag ik uit het programma. :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 maart 2013 gepost Share 13 maart 2013 gepost Goed, ik ga het gewoon toegeven. Ik heb me opgegeven voor Bloed Zweet en Tranen maar al na de preselectie lag ik uit het programma. :') Doorgestoken kaart! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 30 maart 2013 gepost Share 30 maart 2013 gepost Gerelateerd aan alle zielloze talentenshows mis ik hier vooral een zeiktopic over social media... Tegenwoordig gaat het alleen nog maar over facebook, twitters, download de app en dat soort gezeik... iedereen zit alleen nog maar met zn harses op die schermpjes... doe dat ook allemaal gelijk maar weg. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 maart 2013 gepost Share 30 maart 2013 gepost Ik heb geen facebook en twitter gebruik ik slechts af en toe om mensen die het leuk vinden op de hoogte te houden van mijn hersenspinsels. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 30 maart 2013 gepost Share 30 maart 2013 gepost Tegenwoordig gaat het alleen nog maar over facebook, twitters, download de app en dat soort gezeik... iedereen zit alleen nog maar met zn harses op die schermpjes... Ja en voorheen had je overal die vreselijke sms balken in beeld, ook zo irritant. En wat die talentenshows betreft, er is dus in twee jaar tijd weinig veranderd Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.