Mofskie 22 januari 2011 gestart Share 22 januari 2011 gestart Zoals de titel al zegt. Wat heb jij voor het laatst gekocht? Laat anderen genieten van jouw pracht en paal! Zelf heb ik speakers voor mijn laptop gekocht..alleen nog geen foto's ervan kunnen schieten. Komt misschien nog. Waren niet al te duur. 25 euro. Goede kwaliteit Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 22 januari 2011 gepost Share 22 januari 2011 gepost Laatste wat ik heb gekocht was de 3e GTST box in december: In 6 dagen uitgekeken. Link naar bericht Delen op andere sites
Mofskie 22 januari 2011 gepost Auteur Share 22 januari 2011 gepost Je hebt meteen een marathon gehouden? Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 22 januari 2011 gepost Share 22 januari 2011 gepost (aangepast) Pff, dat is al weer een tijdje geleden. De laatste grote aankoop was een Blu-Ray speler. Laatst heb ik een aantal electronicaonderdeeltjes en printjes gehaald, met het volgende resultaat http://www.youtube.com/watch?v=rLMGux7keoY 22 januari 2011 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 januari 2011 gepost Share 23 januari 2011 gepost ...Was er niet al een 'Nieuwste aankoop'-topic? Ben benieuwd waar dat gebleven is. Heb een paar dagen geleden JAG seizoen 1 gekocht. En Frey wil al tijden dat ik GTST seizoen 3 koop. Link naar bericht Delen op andere sites
Mofskie 23 januari 2011 gepost Auteur Share 23 januari 2011 gepost ...Was er niet al een 'Nieuwste aankoop'-topic? Ben benieuwd waar dat gebleven is. Heb een paar dagen geleden JAG seizoen 1 gekocht. En Frey wil al tijden dat ik GTST seizoen 3 koop. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Maar mocht dat er zijn dan kan dit topic wel met dat topic worden samengevoegd Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 januari 2011 gepost Share 23 januari 2011 gepost Oude topic stond in FS en is al sinds 2007 niet geupdate. Ik heb die gesloten en dit is het nieuwe topic, ik zal het centraal en deel 6 maken. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten