Mofskie 22 januari 2011 gestart 22 januari 2011 gestart Zoals de titel al zegt. Wat heb jij voor het laatst gekocht? Laat anderen genieten van jouw pracht en paal! Zelf heb ik speakers voor mijn laptop gekocht..alleen nog geen foto's ervan kunnen schieten. Komt misschien nog. Waren niet al te duur. 25 euro. Goede kwaliteit
Frey 22 januari 2011 gepost 22 januari 2011 gepost Laatste wat ik heb gekocht was de 3e GTST box in december: In 6 dagen uitgekeken.
Ross 22 januari 2011 gepost 22 januari 2011 gepost (aangepast) Pff, dat is al weer een tijdje geleden. De laatste grote aankoop was een Blu-Ray speler. Laatst heb ik een aantal electronicaonderdeeltjes en printjes gehaald, met het volgende resultaat http://www.youtube.com/watch?v=rLMGux7keoY 22 januari 2011 aangepast door Ross
samba-boy 23 januari 2011 gepost 23 januari 2011 gepost ...Was er niet al een 'Nieuwste aankoop'-topic? Ben benieuwd waar dat gebleven is. Heb een paar dagen geleden JAG seizoen 1 gekocht. En Frey wil al tijden dat ik GTST seizoen 3 koop.
Mofskie 23 januari 2011 gepost Auteur 23 januari 2011 gepost ...Was er niet al een 'Nieuwste aankoop'-topic? Ben benieuwd waar dat gebleven is. Heb een paar dagen geleden JAG seizoen 1 gekocht. En Frey wil al tijden dat ik GTST seizoen 3 koop. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Maar mocht dat er zijn dan kan dit topic wel met dat topic worden samengevoegd
djkoelkast 23 januari 2011 gepost 23 januari 2011 gepost Oude topic stond in FS en is al sinds 2007 niet geupdate. Ik heb die gesloten en dit is het nieuwe topic, ik zal het centraal en deel 6 maken.
Aanbevolen berichten