Jelger_de_goochelaar 18 januari 2011 gestart Share 18 januari 2011 gestart Beste allemaal! Op 15 februari om 09:15 uur ('s ochtends!), gaat m'n nieuwste film in première. Jullie zijn allemaal van harte welkom, als je erbij wil zijn, mail me even (Jelger_en_Sebastiaan@hotmail.com) of reageer... Het gebeurt allemaal in theater De Naald, waar B&A hun live shows hebben opgenomen. Overigens is er ook nog gefilmd op een B&A locatie, namelijk bij het kasteel uit De Diamant. Maar goed... Laat maar weten als je erbij wil zijn... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 29 januari 2011 gepost Auteur Share 29 januari 2011 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 januari 2011 gepost Share 29 januari 2011 gepost Toffe poster en het gehele idee van de première vind ik ook héél tof. Alleen is het een beetje moeilijk voor me om te komen (België én werk enzo hé) In ieder geval veel succes met de première Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 30 januari 2011 gepost Auteur Share 30 januari 2011 gepost Toffe poster en het gehele idee van de première vind ik ook héél tof. Alleen is het een beetje moeilijk voor me om te komen (België én werk enzo hé) In ieder geval veel succes met de première Dank je... Ik snap het en als je met de trein moet, kan je helemaal beter thuis blijven. Maar er komt vast wel een keer een tour door België. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 30 januari 2011 gepost Share 30 januari 2011 gepost Dank je... Ik snap het en als je met de trein moet, kan je helemaal beter thuis blijven. Maar er komt vast wel een keer een tour door België. Als dat gebeurt, én je komt naar Gent zal ik er zeker bij zijn!!! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 22 februari 2011 gepost Auteur Share 22 februari 2011 gepost (aangepast) 22 februari 2011 aangepast door Jelger_de_goochelaar Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 februari 2011 gepost Share 23 februari 2011 gepost Wat leuk! En de reactie van het publiek ook, geweldig Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.