RM 9 januari 2011 gestart Share 9 januari 2011 gestart Het is alweer bijna Carnaval en dat betekent weer een hoop bier en vrolijke muziek... Om alvast in de stemming te komen, hierbij De ID Carnaval Contest In deze contest zitten 26 opgaven. Van deze opgaven wil ik graag weten wie de artiest is en wat de titel van het nummer is. Let op; In deze contest zitten 4 opgaven, waarbij ik twee artiesten en twee titels van een nummer wil weten. Het betreft daarbij om een uitvoering met dezelfde muziek, maar met een andere tekst. Dit zijn opgave 6, 12, 18 en 24. In het antwoord formulier staat bij deze opgaven ook een "A" en een "B" om beide antwoorden te geven. Het totaal aantal punten wat kan worden behaald is dus (26 x 2) + (4 x 2) = 60 punten De duur van de contest bedraagt 2 weken na opening. De deadline van de contest is dus zondag 27 februari. De winnaar van deze contest ontvangt een aantal gekleurde ballonnen als award: De runner-up van deze contest ontvangt een aantal grijze ballonen als award: Hieronder kunnen de opgaven worden gedownload; ID Contest Carnaval.zip Veel Succes! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 februari 2011 gepost Share 13 februari 2011 gepost En dit topic mag open! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 13 februari 2011 gepost Auteur Share 13 februari 2011 gepost De topic titel mag nog worden aangepast Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 februari 2011 gepost Share 13 februari 2011 gepost was ik even vergeten, zo het in aangepast. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 13 februari 2011 gepost Share 13 februari 2011 gepost Deze Limburger doet mee Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 februari 2011 gepost Share 13 februari 2011 gepost Ik vrees dat ik hier niet aan zal deelnemen. Ik herken welgeteld 1 nummer 100% zeker en ik herken de tune van 2 andere. Nederlandse carnavalsnummers zijn een beetje buiten mijn bereik... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 13 februari 2011 gepost Auteur Share 13 februari 2011 gepost (aangepast) Ik vrees dat ik hier niet aan zal deelnemen. Ik herken welgeteld 1 nummer 100% zeker en ik herken de tune van 2 andere. Nederlandse carnavalsnummers zijn een beetje buiten mijn bereik... Dan ben ik wel benieuwd welke je herkent en 100% zeker weet Nummer 4 denk ik...? 14 februari 2011 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 februari 2011 gepost Share 13 februari 2011 gepost Heb dan maar m'n "inzending" gedaan Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 13 februari 2011 gepost Share 13 februari 2011 gepost Valt niet mee zeg, niet het soort muziek dat je hier hoort met carnaval... Link naar bericht Delen op andere sites
konijnmini 13 februari 2011 gepost Share 13 februari 2011 gepost deze twentenaar is ook van de partij Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 13 februari 2011 gepost Share 13 februari 2011 gepost Ik ga proberen mee te doen, maar ik kan nu al beloven dat er niet al te veel uit zal komen want: Ik verafschuw carnaval Om het maar even zacht uit te drukken Vind het wel een leuk idee, dat wel Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 februari 2011 gepost Share 14 februari 2011 gepost Deze Limburger vindt carnaval vreselijk. Maar ik zal nog kijken/luisteren. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 14 februari 2011 gepost Share 14 februari 2011 gepost Ik doe ook wel mee, ondanks dat ik carnaval ook vreselijk vind Ik ben dan ook van boven de rivieren. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 februari 2011 gepost Auteur Share 14 februari 2011 gepost 3 inzendingen binnen, dus een eeste tussenstand kan worden gegeven; 1. konijnmini 2. randy_roes 2. TMP Er wordt gezegd dat het een pittige contest is... Er zitten een aantal zeer bekende carnavalshits tussen en verder kan ik aangeven dat aan te raden is om te beginnen met zoeken op de "grotere artiestennamen", dan zul je al een heel eind komen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 februari 2011 gepost Share 14 februari 2011 gepost TMP staat gelijk met mij, wil zeggen dat hij ook wel HEEL veel liedjes herkent Link naar bericht Delen op andere sites
konijnmini 14 februari 2011 gepost Share 14 februari 2011 gepost haha toe nu toe nog eerste gaaf Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 14 februari 2011 gepost Share 14 februari 2011 gepost TMP staat gelijk met mij, wil zeggen dat hij ook wel HEEL veel liedjes herkent Ja randy, wij hebben er wel verstand van ... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 februari 2011 gepost Auteur Share 14 februari 2011 gepost Als jullie over 2 weken de antwoorden zien dan weet ik zeker dat jullie bijna alle liedjes wel kennen. Van alle liedjes uit de contest, op 3 na, is de intro te horen. Misschien dat dat ook helpt bij het zoeken Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 februari 2011 gepost Auteur Share 15 februari 2011 gepost Frey komt binnen op een 2e plaats; 1. konijnmini 2. Frey 3. randy_roes 3. TMP Gezien het feit dat de contest nogal pittig blijkt te zijn (volledig tegen mijn verwachting in gezien er toch echt nummers in de contest zitten waarvan ik zo goed als zeker weet dat jullie die kennen), en gezien de resultaten die ik binnen krijg nogal bedroevend zijn, heb ik besloten om maar alvast de hints te geven. Hieronder staan 30 afbeeldingen, die betrekking hebben op de naam van de artiest, de naam van het carnavalsnummer óf een gedeelte van de songtekst. Ik hoop dat jullie hiermee wel tot meer inzendingen komen. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 februari 2011 gepost Auteur Share 16 februari 2011 gepost Joost komt binnen en pkt de koppositie 1. Joost 2. konijnmini 3. Frey 4. randy_roes 4. TMP Link naar bericht Delen op andere sites
RM 18 februari 2011 gepost Auteur Share 18 februari 2011 gepost randy-roes zakt een plaatsje en konijnmini komt op een gedeelde eerste plaats met Joost; 1. Joost 1. konijnmini 3. Frey 4. TMP 5. randy_roes Link naar bericht Delen op andere sites
RM 20 februari 2011 gepost Auteur Share 20 februari 2011 gepost konijnmini staat weer op de eerste plaats; 1. konijnmini 2. Joost 3. Frey 4. TMP 5. randy_roes Link naar bericht Delen op andere sites
konijnmini 20 februari 2011 gepost Share 20 februari 2011 gepost nog 1 week Link naar bericht Delen op andere sites
RM 20 februari 2011 gepost Auteur Share 20 februari 2011 gepost Extra hints: Hieronder staat de al eerder geplaatste collages met 30 plaatjes geplaatst. Echter aan deze collage zijn nu de cijfers van de opgaven toegevoegd EN er zijn extra plaatjes bijgeplaatst! - De extra plaatjes zijn geplaatst bij de opgaven die nog niet geraden zijn door een user - LET OP: De cijfers hebben 3 verschillende kleuren. Dit is met opzet gedaan! Hoe meer opgaven je hebt gevonden, hoe duidelijker het zal worden om te achterhalen wat met deze kleuren wordt bedoeld. Extra tip: Deze contest bevat een 4-tal "dubbele" opgaven; Bij 2 van de 4 opgaven zijn de titels nagenoeg gelijk aan elkaar. Doe er je voordeel mee en laat geen punten liggen Link naar bericht Delen op andere sites
RM 26 februari 2011 gepost Auteur Share 26 februari 2011 gepost Frey en TMP wisselen van plaats 1. konijnmini 2. Joost 3. TMP 4. Frey 5. randy_roes Nog 1,5 dag te gaan en de standen liggen akelig dicht bij elkaar, dus waag nog een gokje! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 27 februari 2011 gepost Auteur Share 27 februari 2011 gepost Nog maar 75 minuten te gaan en de standen zijn momenteel zodanig dat slechts 1 antwoord al verschil kan maken om te winnen! De contest sluit om 00.00 uur. Alle inzendingen daarvoor worden meegenomen. Morgenavond zullen de antwoorden bekend worden gemaakt. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 27 februari 2011 gepost Auteur Share 27 februari 2011 gepost TMP komt op gelijke hoogte met Joost en dat zou als de stand zo blijft betekenen dat er een play-off gespeeld zal worden... 1. konijnmini 2. Joost 2. TMP 4. Frey 5. randy_roes Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 februari 2011 gepost Share 27 februari 2011 gepost Op de valreep nog een inzending gedaan. Het stelt alleen niet veel voor. Link naar bericht Delen op andere sites
konijnmini 27 februari 2011 gepost Share 27 februari 2011 gepost spannend wie zal hem winnen de fel begeerde ballonnen Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 februari 2011 gepost Share 27 februari 2011 gepost Ja, het is vooralsnog wachten op het tromgeroffel. Link naar bericht Delen op andere sites
konijnmini 27 februari 2011 gepost Share 27 februari 2011 gepost haha ik kan haast niet wachten Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 27 februari 2011 gepost Share 27 februari 2011 gepost Hoe we ook eindigen, het was een leuke en best pittige contest! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 28 februari 2011 gepost Share 28 februari 2011 gepost Inderdaad een leuke en pittige contest. Ik heb niks meer op de valreep ingezonden, dus ik ga sowieso niet stijgen . Link naar bericht Delen op andere sites
RM 28 februari 2011 gepost Auteur Share 28 februari 2011 gepost Er was inderdaad tromgeroffel Enkele users hebben nog 5 minuten voor tijd een inzending gedaan We hebben een winnaar en we krijgen geen play-off Ik maak later vanavond de antwoorden en de winnaars bekend Link naar bericht Delen op andere sites
konijnmini 28 februari 2011 gepost Share 28 februari 2011 gepost het is allemaal wel spannend maar zeker een leuke contest (Y) Link naar bericht Delen op andere sites
RM 28 februari 2011 gepost Auteur Share 28 februari 2011 gepost DE EINDSTAND 1. Joost (52 punten) 2. konijnmini (47 punten) 3. TMP (40 punten) 4. Frey (24 punten) 5. Hinse (21 punten) 6. randy_roes (2 punten) DE ANTWOORDEN 1. 2. 3. 4. 5. 6A. Lowland Trio - Mijn Naam Is Haas 6B. 7. Band Zonder Banaan - Koning Pintenman 8. 9. Dutch Boys - Boer Harms 10. 11. 12A. 12B. Normaal - Mama Woar Is Mien Pils? 13. 14. Drukwerk - (Mar)Janneke 15. 16. 17. 18A. 18B. Ronnie Tober & Ciska Peters - Naar De Kermis 19. 20. 21. 22. Sugar Lee Hooper - Oh, Wat Ben Je Mooi 23. 24A. Alex - Een Bossie Rooie Rozen 24B. 25. WC Experience - Pannekoek In Mijn Onderbroek 26. DE KLEURCODE - Rode cijfers waren hints voor de Artiesten - Blauwe cijfers waren hints voor de titels van de carnavalsliedjes - Groene cijfers waren hints voor een gedeelte uit de songtekst van de carnavalsliedjes RODE CIJFERS (UITLEG) - Lijkt mij niet nodig om nader uit te leggen BLAUWE CIJFERS (UITLEG) - Lijkt mij niet nodig om nader uit te leggen GROENE CIJFERS (UITLEG) 10: Johnny & Rijk - Pa Wil Niet In Bad (vanaf 0.57) "Zij vond een psychiater, die zei gebruik geen water. Dus van nu af aan, het bad voor bier gedaan. En nu komt het gekke, want pa die vond het lekker. Hij was uit de badkuip niet meer weg te slaan." 15: De Leidse Sleutelgaten - Joke Stop Met Koken (steeds aan het einde van het refrein) "Want ik wil gezellig samen met jou neutronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken." 18A. Ome Henk - Carnaval Is Niks Voor Mij (vanaf 0.52) "Kijk hem daar lopen in dat Mickey Mouse pak! He! Hoe oud ben je nou?! 72?!" 21: Alle 13 Jaanke - Arrogante Kwal (vanaf begin van het nummer) "Ik kreeg een bloemetje met Valentijn, een flesje rooie wijn, en gouwe ringe." Joost en konijnmini, gefeliciteerd! Iedereen bedankt voor de deelname Link naar bericht Delen op andere sites
konijnmini 28 februari 2011 gepost Share 28 februari 2011 gepost jeej mijn eeste award maar alleen de verkeerde kleur ...! het is niet anders gefeliciteerd joost Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 28 februari 2011 gepost Share 28 februari 2011 gepost Absoluut het maximale uitgehaald . Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 28 februari 2011 gepost Share 28 februari 2011 gepost Gefeliciteerd Joost en konijnmini! Ik heb helemaal niets met carnaval. Maar Gijp is een held. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 28 februari 2011 gepost Share 28 februari 2011 gepost Woei! Mijn eerste winnaars award! Om eerlijk te zijn had ik het niet verwacht. Zeker omdat ik er 4 echt niet wist. Bij één opgave dacht ik de muziek te herkennen, maar het nummer ken ik achteraf helemaal niet. Van die 4 niet ingevulde opgaven ken ik er sowieso maar één. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 1 maart 2011 gepost Share 1 maart 2011 gepost Gefeliciteerd Joost en konijnmini! Ik kende nauwelijks een paar nummers, maar door de hints kon ik er in 20 min toch nog een paar vinden. Dat was ruim voldoende om geen rode lantaarn te hoeven dragen. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 1 maart 2011 gepost Share 1 maart 2011 gepost (aangepast) Laat ik trouwens niet vergeten om konijnmini nog even te feliciteren! Bij deze dus Overigens ben ik wel benieuwd naar de scores per opgave. Zijn er bepaalde opgaven helemaal niet geraden of is elke opgave door tenminste één iemand geraden? Er zaten namelijk behoorlijk lastige nummers bij. 1 maart 2011 aangepast door Joost Link naar bericht Delen op andere sites
RM 1 maart 2011 gepost Auteur Share 1 maart 2011 gepost (aangepast) Laat ik trouwens niet vergeten om konijnmini nog even te feliciteren! Bij deze dus Overigens ben ik wel benieuwd naar de scores per opgave. Zijn er bepaalde opgaven helemaal niet geraden of is elke opgave door tenminste één iemand geraden? Er zaten namelijk behoorlijk lastige nummers bij. Er is uiteindelijk slechts 1 opgave niet geraden en dat was die van Bertie Lukano. 1 maart 2011 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 1 maart 2011 gepost Share 1 maart 2011 gepost Mooi overzicht Link naar bericht Delen op andere sites
RM 1 maart 2011 gepost Auteur Share 1 maart 2011 gepost Mooi overzicht Zo hou ik iedere contest bij Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 maart 2011 gepost Share 1 maart 2011 gepost Mijn torenhoge score!!! _O_ Proficiat aan de winnaars van awards en alle andere deelnemers, awards komen er zsm aan. Link naar bericht Delen op andere sites
konijnmini 1 maart 2011 gepost Share 1 maart 2011 gepost dankje ik ben wel blij met mijn eerst award eindelijk eens waarschijnlijk ben ik alleen maar goed in een carnaval contest:P dankje rm dat je de contest heb gemaakt Link naar bericht Delen op andere sites
konijnmini 18 maart 2011 gepost Share 18 maart 2011 gepost ben carnaval goed doorgekomen haha Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 maart 2011 gepost Share 20 maart 2011 gepost De awards zijn uitgedeeld, deze contest mag dicht en in het archief. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten