Ga naar inhoud

Rate The Game 72 - Comix Zone (1995)


  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef je beoordeling voor Comix Zone

    • 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      0
    • 6
      0
    • 7
      0
    • 8
      4
    • 9
      0
    • 10
      0
    • niet gespeeld
      1


Aanbevolen berichten

Ik vind dit wel een origineel idee voor een videogame. Enkele jaren geleden was er iets als RealArcade en daar werden dan Genesis/MegaDrive games op ge-emuleerd. Tegen betaling. Wist ik veel, ik was een kind, ik kende al die illegale emu's niet joh :P Maargoed, ik had daar een accountje waar ik 10 games gratis op mocht previewen voor ik dacht een half uurtje... Uurtje kan ook. En uiteindelijk, na onder andere de Sonic's en Kid Chameleon, ging ik tenslotte voor Comix Zone.

Nou ja echt, een verademing. Het is absoluut even wennen, maar als je er eenmaal in zit, zit je er ook echt middenin. ...Ik ging achter elkaar 3 keer af op dezelfde plek in de eerste episode. :') Maargoed, gaaf vond ik het wel, nog steeds overigens. Muziek klinkt best... Tja, donker, goed voor de sfeer die het spel je wil meegeven. Verder vind ik de graphics geweldig getekend in de echte cartoon-stripstijl. En tenslotte moet ik altijd lachen als ik bij het opstarten van het spel, een Elvis-imitator 'Sega' hoor zeggen :P

Een 8. :)

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit spel kwam ook op de pc uit (net als Sonic 3) en daarom speelde ik deze ondanks de afwezigheid van de Megadrive al in 1995. Uniek spelconcept met toffe gameplay-elementen. De houdbaarheid is wel wat kort, omdat je steeds hetzelfde doet en niet echt veel bewegingsvrijheid hebt (je zit immers vast in een stripboekvenster). Toch een 8, vanwege de uniekheid en algehele fun. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een van de origineelste spellen op de megadrive, wel een beetje hoge moeilijkheidsgraad, maar het maakte het plezier er niet minder om.

Wel jammer dat dit spel zo laat in de levensloop van de megadrive uitkwam of het was een van de grootste klassiekers, nu is het een hidden treasure.

8/10

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...