djkoelkast 2 januari 2011 gestart Share 2 januari 2011 gestart Retroforum gaat prijzen uitreiken aan de users die de meest waardevolle topics maken. Vanaf deze maand, januari 2011 dus, reiken we elke maand een prijs uit aan de user die het meest waardevolle topic van die maand heeft geopend. Dit ter beoordeling van de crew van Retroforum. De prijs van januari is een retro USB hub: 4-poorts USB hub in de vorm van een cassettebandje. Deze prijs krijg je, als je wint, dus ook echt thuisgestuurd! Veel succes en plezier met het openen van topics Mochten er geen waardevolle topics geopend worden dan houden wij ons het recht voor de prijs niet uit te reiken, maar door te schuiven naar de volgende maand. De beslissing van de crew is bindend. Ik hoop dat jullie het een leuke actie vinden, reacties mogen altijd hier Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 2 januari 2011 gepost Share 2 januari 2011 gepost Super actie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 januari 2011 gepost Share 3 januari 2011 gepost Jaa, echt top! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 januari 2011 gepost Share 3 januari 2011 gepost Geweldig idee! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 januari 2011 gepost Share 4 januari 2011 gepost Mooie hub Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 januari 2011 gepost Auteur Share 15 januari 2011 gepost kick, de maand is nog niet voorbij! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 september 2011 gepost Auteur Share 20 september 2011 gepost Eindelijk kunnen we de prijs uitreiken, het meest waardevolle topic van de vorige maand is gemaakt door: Ketie en het is dit topic. Van harte gefeliciteerd, de prijs is iets gewijzigd, namelijk een................ Roze oplaadbare speakerset in de vorm van een cassettebandje. Als je je adres even over de PM gooit dan stuur ik hem op met wat Retroforum flyers. Bedankt voor je waardevolle bijdrage en ik hoop dat het anderen inspireert dit ook te doen. Gefeliciteerd! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 20 september 2011 gepost Share 20 september 2011 gepost Gefeliciteerd Keetie! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 20 september 2011 gepost Share 20 september 2011 gepost Inderdaad, gefeliciteerd, je hebt het meer dan verdiend! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 21 september 2011 gepost Share 21 september 2011 gepost Bedankt allemaal. Ik wist van niks, want ik had dit topic nog helemaal niet gelezen. Dat is even een waardering! PM komt spoedig langs. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 1 oktober 2011 gepost Share 1 oktober 2011 gepost Vandaag heb ik de prijs ontvangen. En zoals ik al aan admin mededeelde: het apparaat lijkt precies op de foto ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.