Frey 1 januari 2011 gestart Share 1 januari 2011 gestart (aangepast) Zelfde opzet als bij de vorige editie. Hieronder staan 25 tekenfilmfiguren, goed en slecht door elkaar. Geen van hen is het directe hoofdpersonage, maar ze kunnen wel een grote rol hebben. Ik zoek de 25 namen van de tekenfilmfiguren en de 25 namen van de tekenfilms waaruit ze komen. Er zijn dus 2 x 25 = 50 punten te verdienen. De contest loopt 2 weken en eindigt op zondag 16 januari om 23:00 uur. Te winnen awards: Succes! contestantwoordformulier.txt 13 januari 2011 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 januari 2011 gepost Share 2 januari 2011 gepost En open Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 2 januari 2011 gepost Share 2 januari 2011 gepost Leuk, eerste versie ingezonden . Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 3 januari 2011 gepost Share 3 januari 2011 gepost You have mail. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 januari 2011 gepost Auteur Share 4 januari 2011 gepost 2 Deelnemers tot nu toe. Bij 3 komt er een tussenstand. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 januari 2011 gepost Auteur Share 4 januari 2011 gepost Eerste tussenstand: 1. samba-boy 2. TMP 3. CNRArcade Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 januari 2011 gepost Auteur Share 4 januari 2011 gepost Nieuwe stand: 1. samba-boy 2. CNRArcade 3. RM 4. TMP 5. Ross Slechts 1 personage is nog niet geraden, dus zet hem op. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 januari 2011 gepost Auteur Share 5 januari 2011 gepost Hinse komt erbij op plaats 3: 1. samba-boy 2. CNRArcade 3. Hinse 4. RM 5. TMP 6. Ross Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 januari 2011 gepost Auteur Share 5 januari 2011 gepost Nieuwe koploper: 1. CNRArcade 2. samba-boy 3. Hinse 4. RM 5. TMP 6. Ross Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 januari 2011 gepost Auteur Share 5 januari 2011 gepost (aangepast) Flink wat inzendingen vandaag en het schommelt heen en weer. Toch staat samba-boy momenteel weer bovenaan: 1. samba-boy 2. CNRArcade 3. Ross 4. RM 5. Hinse 6. TMP Edit: Ross klimt naar plaats 3, RM naar plaats 4. 5 januari 2011 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 6 januari 2011 gepost Auteur Share 6 januari 2011 gepost RM stijgt een plaats: 1. samba-boy 2. CNRArcade 3. RM 4. Ross 5. Hinse 6. TMP Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 januari 2011 gepost Auteur Share 9 januari 2011 gepost De hints! -Popelt om een kat te arresteren -Gekke Sparrow -Limburger -Serge-Henri Valcke -Dat smaakt -Vriendin van deze kleine wezentjes -Joke Bruijs -Vriendin van Helga -Vijand van deze knop -De boze buurman -Bestuurt vuur -Zelfde naam als soort -Stomme hond -Hulpje van een slang -Leider van deze groep kwaadaardige wezens -Hond met grote kaken -Ger Smit -Raket -Baas uit de steentijd -Een groot hoofd -Helpt haar oom -Bekende strip -Wil dat niemand achter zijn geheim komt -Knuffel -Zij is deze superheld niet Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 januari 2011 gepost Auteur Share 10 januari 2011 gepost RM komt op gelijke hoogte met CNRArcade: 1. samba-boy 2. CNRArcade 2. RM 4. Ross 5. Hinse 6. TMP Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 12 januari 2011 gepost Auteur Share 12 januari 2011 gepost Randy komt binnen op plaats 4: 1. samba-boy 2. CNRArcade 2. RM 4. randy_roes 5. Ross 6. Hinse 7. TMP Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 12 januari 2011 gepost Auteur Share 12 januari 2011 gepost Hinse maakt een enorme sprong en staat eerste! 1. Hinse 2. samba-boy 3. CNRArcade 3. RM 5. randy_roes 6. Ross 7. TMP Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 12 januari 2011 gepost Share 12 januari 2011 gepost De vraag is alleen...voor hoe lang Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 januari 2011 gepost Auteur Share 13 januari 2011 gepost Awards toegevoegd. Ze vormen tevens een gigantische hint, maar die is voor velen al overbodig. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 januari 2011 gepost Auteur Share 14 januari 2011 gepost (aangepast) Hinse moet de eerste plaats nu delen met samba-boy: 1. Hinse 2. samba-boy 3. CNRArcade 3. RM 5. randy_roes 6. Ross 7. TMP Edit: Maar niet lang, want Hinse staat weer alleen op kop! 14 januari 2011 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 januari 2011 gepost Auteur Share 15 januari 2011 gepost Nog een dag de tijd! Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 15 januari 2011 gepost Share 15 januari 2011 gepost Helaas, meer weet ik er niet.... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 januari 2011 gepost Share 15 januari 2011 gepost ... dito ... Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 15 januari 2011 gepost Share 15 januari 2011 gepost Ik kan er ook echt niet meer uitkomen met de personages die ik nog moet. Ik heb al paar keren geprobeerd, maar het lukt me niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 16 januari 2011 gepost Auteur Share 16 januari 2011 gepost (aangepast) RM komt los van CNRArcade: 1. Hinse 2. samba-boy 2. RM 4. CNRArcade 5. randy_roes 6. Ross 7. TMP Het ligt allemaal zo dicht bij elkaar bovenin, dus zet hem op! Edit: RM nu gelijk met samba-boy! 16 januari 2011 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 16 januari 2011 gepost Auteur Share 16 januari 2011 gepost De uitslag: 1. Hinse (48 punten) 2. samba-boy (46 punten) 2. RM (46 punten) 4. CNRArcade (42 punten) 5. randy_roes (36 punten) 6. Ross (32 punten) 7. TMP (18 punten) Dat betekent dat Hinse de grote winnaar is. Gefeliciteerd! Jij krijgt de Fred Flintstone: RM en samba-boy hebben beiden 46 punten gehaald. Zij moeten in een play-off gaan strijden om de 2e plaats en de zwart-witte Fred Flintstone: De antwoorden: 1. George Wilson - Dennis de Bengel 2. Holly - David de Kabouter 3. Mr. Slate - The Flintstones 4. Adder - Beestenbos is Boos 5. Zwarte Magica - DuckTales 6. Giovanni - Pokemon 7. Rosemary - Hong Kong Phooey 8. Krimson - Suske en Wiske 9. Smirre de vos - Nils Holgersson 10. Mevrouw Knarstand - Jim Button 11. Zozo - Ovide en zijn Vrienden 12. Dr. Nitro - Montana 13. Officer Dibble - Top Cat 14. Poindexter - Felix de Kat 15. Clandestino - De Bluffers 16. Grease Pit - Biker Mice from Mars 17. Roe - Winnie de Poeh 18. Ed Bighead - Rocko's Modern Life 19. Snuk - Mad Jack the Pirate 20. Phoebe Heyerdahl - Hey Arnold! 21. Penny - Inspector Gadget 22. Vuurheer Ozai - Avatar: De Legende van Aang 23. Sharky the Sharkdog - Eek! The Cat 24. Eustace Bagge - Courage the Cowardly Dog 25. Moeder Natuur - De Smurfen De bijbehorende hints met uitleg: 1. Antwoord: George Wilson - Dennis de Bengel Hint: De boze buurman Uitleg: George Wilson is de altijd klagende buurman van Dennis. 2. Antwoord: Holly - David de Kabouter Hint: Leider van deze groep kwaadaardige wezens Uitleg: Holly is de leider van de groep trollen die David vaak lastig valt. 3. Antwoord: Mr. Slate - The Flintstones Hint: Baas uit de steentijd Uitleg: Mr. Slate is de baas van Fred Flintstone en de serie speelt zich af in de steentijd. 4. Antwoord: Adder - Beestenbos is Boos Hint: Zelfde naam als soort Uitleg: De slang op de afbeelding is een adder en dat is tevens haar naam. 5. Antwoord: Zwarte Magica - DuckTales Hint: Joke Bruijs Uitleg: De Nederlandse stem van Zwarte Magica werd ingesproken door Joke Bruijs. 6. Antwoord: Giovanni - Pokemon Hint: Raket Uitleg: Het Engelse woord voor "raket" is "rocket" en Giovanni is de baas van Team Rocket. 7. Antwoord: Rosemary - Hong Kong Phooey Hint: Zij is deze superheld niet Uitleg: Stuk uit de intro: "Who is this super-hero? Sarge? No. Rosemary, the telephone operator? No." Rosemary is deze superheld dus niet. 8. Antwoord: Krimson - Suske en Wiske Hint: Bekende strip Uitleg: Suske en Wiske is een bekende strip en Krimson is de voornaamste slechterik. 9. Antwoord: Smirre de vos - Nils Holgersson Hint: Ger Smit Uitleg: Ger Smit sprak vele stemmen in voor Nils Holgersson, waaronder die van Smirre de vos. 10. Antwoord: Mevrouw Knarstand - Jim Button Hint: Vijand van deze knop Uitleg: Het Engelse woord voor "knop" is "button". Mevrouw Knarstand is in het begin de grote vijand van Jim Button. 11. Antwoord: Zozo - Ovide en zijn Vrienden Hint: Hulpje van een slang Uitleg: In Ovide en zijn Vrienden is Zozo het hulpje van Pi de slang. 12. Antwoord: Dr. Nitro - Montana Hint: Serge-Henri Valcke Uitleg: De Nederlandse stem van Dr. Nitro werd ingesproken door Serge-Henri Valcke. 13. Antwoord: Officer Dibble - Top Cat Hint: Popelt om een kat te arresteren Uitleg: Officer Dibble wil niets liever dan Top Cat inrekenen. 14. Antwoord: Poindexter - Felix de Kat Hint: Dat smaakt Uitleg: "Felix, dat smaakt" is het bekende zinnetje uit de Felix reclames. Poindexter is een vriend van Felix de kat. 15. Antwoord: Clandestino - De Bluffers Hint: Wil dat niemand achter zijn geheim komt Uitleg: Clandestino doet er alles aan om zijn geheim verborgen te houden voor de Bluffers. 16. Antwoord: Grease Pit - Biker Mice from Mars Hint: Limburger Uitleg: Lawrence Limburger is de grote vijand in Biker Mice From Mars en Grease Pit is zijn hulpje. 17. Antwoord: Roe - Winnie de Poeh Hint: Knuffel Uitleg: De hoofdpersonages uit Winnie de Poeh zijn knuffels, zo ook Roe de kangoeroe. 18. Antwoord: Ed Bighead - Rocko's Modern Life Hint: Een groot hoofd Uitleg: "Groot hoofd" is in het Engels "big head" en dat verwijst naar Ed Bighead. 19. Antwoord: Snuk - Mad Jack the Pirate Hint: Gekke Sparrow Uitleg: "Sparrow" verwees naar "Jack Sparrow en zo kom je uit bij Mad Jack the Pirate. Snuk is Jacks rechterhand. 20. Antwoord: Phoebe Heyerdahl - Hey Arnold! Hint: Vriendin van Helga Uitleg: In Hey Arnold! is Phoebe Heyerdahl de beste vriendin van Helga Pataki. 21. Antwoord: Penny - Inspector Gadget Hint: Helpt haar oom Uitleg: Penny is het nichtje van Inspector Gadget en ze helpt hem altijd stiekem om de schurken te grijpen. 22. Antwoord: Vuurheer Ozai - Avatar: De Legende van Aang Hint: Bestuurt vuur Uitleg: Ozai is leider van de Vuurnatie in Avatar. Hij is een meester in het vuursturen. 23. Antwoord: Sharky the Sharkdog - Eek! The Cat Hint: Hond met grote kaken Uitleg: Het Engelse woord voor "kaken" is "jaws" en dat verwijst naar de film over een haai. Sharky is dus een "haaihond". 24. Antwoord: Eustace Bagge - Courage the Cowardly Dog Hint: Stomme hond Uitleg: Eustace roept vaak "Stupid dog!" tegen Courage. 25. Antwoord: Moeder Natuur - De Smurfen Hint: Vriendin van deze kleine wezentjes Uitleg: Met de "kleine wezentjes" bedoelde ik de Smurfen en zij zijn bevriend met Moeder Natuur. RM en samba-boy, ik zal morgen kijken voor een play-off voor jullie. Bedankt voor jullie deelname allemaal! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 januari 2011 gepost Share 17 januari 2011 gepost Zo ja, dat was zeker close! Die kerel van De Bluffers had ik echt niet geweten, de rest was goed te doen. Nr. 18 vond ik door te googlen op iets als "green character blue lips" De rest was goed te doen. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 januari 2011 gepost Share 17 januari 2011 gepost Leuke contest Frey, had nog wel iets meer kunnen hebben, maar ik was sowieso laatste gebleven. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 januari 2011 gepost Auteur Share 17 januari 2011 gepost Afgesproken met samba-boy en RM dat ik de play-off hier om 19:30 post. Bij een eventueel gelijkspel wint de snelste inzending. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 17 januari 2011 gepost Share 17 januari 2011 gepost Zo ja, dat was zeker close! Die kerel van De Bluffers had ik echt niet geweten, de rest was goed te doen. Nr. 18 vond ik door te googlen op iets als "green character blue lips" De rest was goed te doen. Hehe dat is gek Ik vond nummer 18 juist niet en ik vond die van de bluffers puur door in te typen (in google); "tekenfilms + slechterik" Kom ik op een forum ineens tegen "Hoe heet die dikke ook alweer uit de bluffers"... Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 januari 2011 gepost Auteur Share 17 januari 2011 gepost Play-off: 4 Personages, de naam van het personage volstaat. Ze komen allemaal uit de reeds geraden tekenfilms. Slechts 1 inzending per persoon. Jullie hebben in principe 24 uur de tijd, maar bij een gelijkspel wint de eerste inzending! Succes! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 januari 2011 gepost Auteur Share 17 januari 2011 gepost Zo, dat was wel een hele snelle play-off zeg. RM had ze alle 4 goed in 2 minuten tijd. Dit waren de antwoorden: 1. MAD Cat (Inspector Gadget) 2. Bolle Gijs (De Smurfen) 3. Hoppy (The Flintstones) 4. Swift (David de Kabouter) Sorry samba-boy, maar tegen die snelheid is niemand bestand. RM wint de grijze Fred Flintstone: Gefeliciteerd! Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 17 januari 2011 gepost Share 17 januari 2011 gepost Ik vond dit ook een leuke contest. Eindelijk eens een contest waar ik meer dan ooit heb gescoord Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 januari 2011 gepost Auteur Share 17 januari 2011 gepost Ik vond dit ook een leuke contest. Eindelijk eens een contest waar ik meer dan ooit heb gescoord Prachtige score hoor. Maar er was gewoon erg veel concurrentie. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 30 januari 2011 gepost Share 30 januari 2011 gepost Awards uitgedeeld en topic in het archief. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten