Ga naar inhoud

De Beste 2D Platformer: Ronde 2.4


  

7 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel geniet jouw voorkeur?

    • Prince Of Persia
      3
    • Super Mario Bros. 3
      4


Aanbevolen berichten

De Beste 2D Platformer: Ronde 2.4

Prince of Persia (1989)

Wanneer de Sultan van Perzië naar het buitenland afreist, ziet de slechte Vizier Jaffar z'n kans schoon. Hij grijpt de macht, en geeft de prinses een uur de tijd om te kiezen tussen sterven, of met hem trouwen. De prins wordt ook gevangen genomen. Hij heeft een uur om te ontsnappen en met Jaffar af te rekenen.

vs.

Super Mario Bros. 3 (1988)

Princess Peach is opnieuw meegenomen door de kwaadaardige Bowser en het is aan Mario om hem te vinden en te verslaan zodat hij de prinses kan bevrijden. Als met twee spelers wordt gespeeld, bestuurt de tweede speler Luigi, de broer van Mario, en wisselen de spelers de beurt wanneer de ander een level voltooid of in een level afgaat.

Welk spel geniet jouw voorkeur?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ai ai ai. Dit is echt HEEL moeilijk kiezen voor mij. Ik vind beide spellen om verschillende redenen erg leuk. Als ik eerlijk ben is SMB3 een beter spel, maar met Prince Of Persia heb ik persoonlijk wat meer vanwege de unieke speelstijl en het feit dat het z'n tijd ver vooruit was. Ik ken alle levels ook nog helemaal uit m'n hoofd (maar zoveel zijn dat er niet). SMB3 heb ik pas een paar jaar geleden voor het eerst uitgespeeld en dat is het voorbeeld van de ideale gameplay.

In feite zijn het beiden fantastische spellen met unieke elementen. Haast iedereen heeft er wel eens van gehoord.

Ik wacht nog even met een definitieve stem, want ik vind het nu nog te moeilijk om te kiezen. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...