Y J 27 december 2010 gestart Share 27 december 2010 gestart U kent ze wel, die programmamakers die sensatie belust de nagemaakte medemens proberen te spiegelen om ze vervolgens daarmee te ontmaskeren. Rob Muntz is er ook zo eentje. Hij heeft in zijn lange carriere vele interessante fragmenten op z'n naam staan en als icoon van eind jaren 90/begin jaren 00 kan hij natuurlijk niet ontbreken op het Retroforumâ„¢! Zo zijn er: TV-Dominee in Amerika http://www.youtube.com/watch?v=ynHToLEDYUY http://www.youtube.com/watch?v=z0HJjWYW6JQ Hitler in Oostenrijk Emile Ratelband Willibrord Frequin http://www.youtube.com/watch?v=ucnAlsrLPjk Geert Wilders Dit topic is bedoeld voor een discussie over Muntz en zijn programma's. Brand los! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 december 2010 gepost Share 27 december 2010 gepost Ik mis toch nog wat dingen hoor, briljante tv maker is dit, al schiet hij soms wat door (zoals in Oostenrijk Sieg Haider). Bij de Wiener Zangknaben was hij ook al zo erg Of bij de Alpenzusjes, bij Koos Alberts. Of bij zijn moeder: http://www.youtube.com/watch?v=vWJlty1lxS4 http://www.youtube.com/watch?v=mb5i96QjPaU Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 29 december 2010 gepost Auteur Share 29 december 2010 gepost Er zijn inderdaad nog wel wat meer video's: Hij was maar een neger Met de Rijdende Rechter Frank Visser Het laatste interview met Theo van Gogh (radio fragment) Maar er zijn nog meer spraakmakende beelden die vooralsnog niet op youtube staan, helaas. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 30 december 2010 gepost Share 30 december 2010 gepost Robbie Muntz :') Weet nog steeds niet wat ik van de man moet denken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 30 december 2010 gepost Share 30 december 2010 gepost Hm, ik heb duidelijk iets gemist in die tijd, want ik heb nog nooit van Rob Muntz gehoord. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 december 2010 gepost Share 30 december 2010 gepost Hm, ik heb duidelijk iets gemist in die tijd, want ik heb nog nooit van Rob Muntz gehoord. Foei! Snel even de filmpjes uit dit topic kijken dan. Hij is nu helaas vooral bekend van Ditzo reclames. De rijdende hufter was ook zo mooi, maar mocht niet meer ofzo Na wat zoekwerk: De rijdende hufter is een deel uit een serie programma’s onder de noemer Muntz Actueel. Deze programma’s zijn echter nooit uitgezonden. De VPRO wilde op het laatste moment namelijk met censuur ingrijpen, waarna Muntz en Van de Wint besloten de hele serie terug te trekken. Deel 1: De Rijdende Hufter, is een persiflage op de rijdende rechter, breekijzer Pieter Storms en mensen die hulp zoeken bij tv programma´ Na het Hitler incident bij de VPRO mochten Muntz en Van de Wint onder dreiging van een rechtzaak toch nog drie programma's maken. Echter, nadat de VPRO de hele productie met argusogen gevolgd had, moesten twee dagen voor uitzending toch nog alle scènes gecensureerd worden, wegens het niet tegen zichzelf in bescherming nemen van een zwakbegaafde, seksisme, stigmatisering, discriminatie en het aanzetten tot crimineel gedrag Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 30 december 2010 gepost Auteur Share 30 december 2010 gepost Klopt, is nooit uitgezonden. Staat wel op dvd gelukkig . En inderdaad, de DitZo reclames. Toch ook maar even een linkje naar neerzetten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 31 december 2010 gepost Share 31 december 2010 gepost Ken hem alleen van die Ditzo reclames, en die zijn heeeeeeeel irritant.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 31 december 2010 gepost Share 31 december 2010 gepost (aangepast) Bij het terugkijken van de Oostenrijk filmpjes weet ik precies waarom ik geen hoogte krijg van de man. Hij zal misschien een bepaalde bedoeling gehad hebben met dit soort acties, maar ik zie hem hoofdzakelijk hele groepen mensen choqueren. Wat dat betreft snap ik wel dat hij veel omging met Theo van Gogh, die deed exact hetzelfde. En inderdaad, die Ditzo reclame's zouden jaarlijks een loden leeuw kunnen krijgen... 31 december 2010 aangepast door Joost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 december 2010 gepost Share 31 december 2010 gepost Hier mist een heel deel, de leukste stukken waren die uit de tijd dat hij een knietje kreeg van Ratelband. "Leg eens uit wie je bent en wat je doet. Kort. Kort uitleggen" Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Branko 13 maart 2011 gepost Share 13 maart 2011 gepost En dan te bedenken dat Rob Muntz met mijn Pa in de jaren 90 allerlei TV ideeën wou uitwerken:p nadeel was dat Rob een beetje veranderde toen die op TV kwam. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 13 maart 2011 gepost Auteur Share 13 maart 2011 gepost En dan te bedenken dat Rob Muntz met mijn Pa in de jaren 90 allerlei TV ideeën wou uitwerken:p nadeel was dat Rob een beetje veranderde toen die op TV kwam. Gemiste kans dus . Op wat voor manier veranderde hij dan? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Branko 30 juni 2011 gepost Share 30 juni 2011 gepost negatief, deed erg uit de hoogte toen ie ff op tv verscheen voor de eerste keren. Constant opscheppen etc. best zielig;-) beetje te vergelijken met dries roelvink hahaha Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 juni 2011 gepost Share 30 juni 2011 gepost Rob Muntz vergelijken met Dries Roelvink :') Rob Muntz Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.