djkoelkast 7 december 2010 gestart Share 7 december 2010 gestart Geef hier de slechtste kerstplaten die er zijn op, vanaf volgende week gaan we stemmen en weten we welk kerstdeuntje we het meest zat zijn. Mijn opgave is: Wham - Last Christmas Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 7 december 2010 gepost Share 7 december 2010 gepost Daar ga ik zondermeer in mee. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 december 2010 gepost Auteur Share 7 december 2010 gepost We zoeken wel zo veel mogelijk platen natuurlijk, maar 1 plaat per user. Dus als je nog een Carey of Rhea er tegenaan wil gooien, ga je gang Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 7 december 2010 gepost Share 7 december 2010 gepost Youp van 't Hek - Flappie Overigens is er bij mij wel een verband tussen hoe vaak ik een nummer heb gehoord en hoe zat ik het nummer ben. Ik zou me minder aan Youp en Wham irriteren als het niet zo vaak werd gedraaid. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 7 december 2010 gepost Share 7 december 2010 gepost Dus de komende tijd: vooral GEEN skyradio. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 december 2010 gepost Share 7 december 2010 gepost Eensch met Wham, Last Christmas. ZO erg Wat ik persoonlijk een heel slechte kersthit vind... Goh, geen idee. Misschien dat er in de komende dagen eentje in mijn hoofd schiet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 december 2010 gepost Share 7 december 2010 gepost Ik ga dan toch Mariah Carey nomineren met All I Want For Christmas Is You Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 7 december 2010 gepost Share 7 december 2010 gepost Dan ga ik maar voor de met afstand meest vreselijke kerstplaat ooit: Vanessa & Kids - Happy Xmas (War is over) 1992! Niet beluisteren met een zwakke maag! Pure belediging voor de Plastic Ono band en totale verminking van het fraaie origineel. Daarnaast ook nog eens misbruik van het schijfje waar deze troep op geperst is! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 7 december 2010 gepost Share 7 december 2010 gepost Do They Know It's Christmas van Band Aid. Erger dan dit kan het niet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 december 2010 gepost Auteur Share 7 december 2010 gepost Ik vind dat nummer van McCartney ook walgelijk, maar regels zijn regels: slechts 1 nominatie per persoon. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 7 december 2010 gepost Share 7 december 2010 gepost Ik vind dat nummer van McCartney ook walgelijk, maar regels zijn regels: slechts 1 nominatie per persoon. Oppassen hè . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 12 december 2010 gepost Share 12 december 2010 gepost Ik wil dan toch heeeel graag als slechtste plaat nomineren Chris Rea - Driving Home For Christmas Die plaat ben ik echt meer dan zat Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 december 2010 gepost Share 12 december 2010 gepost Yeah, ik heb hem ook gevonden: Marlous & Rene Karst - Ik wil een kerstboom versieren met jou Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 december 2010 gepost Auteur Share 12 december 2010 gepost We hebben niet heel veel deelnames, dus we doen 2 platen per deelnemer, voor alle 3 de kerst topics, dus doe er gerust nog 1 bij! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 december 2010 gepost Share 13 december 2010 gepost http://www.youtube.com/watch?v=ex6pi4KrW6I Hoewel ik hem net zo goed in het andere topic had kunnen plaatsen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 13 december 2010 gepost Share 13 december 2010 gepost Wham - Last christmas! voor de rest is het allemaal wel leuk te luisteren, alleen met kerst natuurlijk & als je goed vrolijk bent is het in de zomer ook nog wel eens leuk om zo'n kerstplaat te horen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 december 2010 gepost Auteur Share 13 december 2010 gepost Wham - Last christmas! voor de rest is het allemaal wel leuk te luisteren, alleen met kerst natuurlijk & als je goed vrolijk bent is het in de zomer ook nog wel eens leuk om zo'n kerstplaat te horen Die is al genoemd, dus noem nog 2 andere Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 13 december 2010 gepost Share 13 december 2010 gepost Zoveel kerstliedjes ken ik niet haha. Vind Band Aid - Do they know its christmas ook een rot lied verder vind ik alle kerstliedjes wel leuk Al moet ik ook niet te vaak: All I want for Christmas horen, dan wordt ik er ook naar van Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 december 2010 gepost Auteur Share 13 december 2010 gepost Whehe zijn ook al genoemd, maar maakt niet uit, binnenkort gaan we stemmen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 13 december 2010 gepost Share 13 december 2010 gepost Helaas George, mijn tweede favo Beatle, maar dit is toch echt een kut nummer. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 december 2010 gepost Share 15 december 2010 gepost (aangepast) Dan nomineer ik snel ook nog even De Tokkies met Verre Kerst! Wel opvallend dat ik twee Nederlandstalige nummers nomineer, terwijl ik persoonlijk niets tegen Nederlandse kerstliedjes heb. Zo vind ik 'Het hoort met Kerstmis ook te sneeuwen' van Henk en Henk wel een tof nummer en ook de kerstmedley van André van Duin vind ik prima om te horen. Maar die twee die ik nomineerde zijn wel vande categorie 'dramatisch slecht'. 15 december 2010 aangepast door Joost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 24 december 2010 gepost Share 24 december 2010 gepost http://www.youtube.com/watch?v=_UGuXFVZvpM&feature=player_embedded#! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 december 2010 gepost Share 25 december 2010 gepost Ross, hoe durf je deze klassieker als slechtste te bestempelen? @dj: wanneer gaan we stemmen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 25 december 2010 gepost Share 25 december 2010 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 30 november 2011 gepost Share 30 november 2011 gepost (aangepast) TMNT - Deck The Halls. :') 30 november 2011 aangepast door Hinse Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 30 november 2011 gepost Share 30 november 2011 gepost wtf, Leonard klinkt Jamaicaans? Deze plaat is idd verschrikkelijk Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 30 november 2011 gepost Share 30 november 2011 gepost Ik had net zo goed deze kunnen plaatsen: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 november 2011 gepost Auteur Share 30 november 2011 gepost Dan gaan we nog een jaartje door Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 30 november 2011 gepost Share 30 november 2011 gepost Ik had net zo goed deze kunnen plaatsen: Mijn jeugdhelden ... :'( Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 30 november 2011 gepost Share 30 november 2011 gepost Vind "Do they know its christmas" van Band aid ook 'n verschrikkelijk kerstnummer, weetniet of iemand hem al benoemd heeft, anders bij deze! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 30 november 2011 gepost Share 30 november 2011 gepost Vind "Do they know its christmas" van Band aid ook 'n verschrikkelijk kerstnummer, weetniet of iemand hem al benoemd heeft, anders bij deze! Do They Know It's Christmas van Band Aid. Erger dan dit kan het niet. Maar is wel zo, de moeite waard om nog eens te noemen. Last Christmas van Wham en 'Kerstmis' van Marco Borsato. Dat terwijl zijn b-kant van die single, 'Al die tijd', echt prachtig is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 1 december 2011 gepost Share 1 december 2011 gepost Oeps kwam net m'n eigen post van 'n jaartje terug tegen, waarin ik band aid ook al benoemde, moet voortaan toch maar 's de oudere posts doorlezen :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 december 2012 gepost Share 15 december 2012 gepost Loopt dit eigenlijk nog? Anders is dit mijn inzending voor dit jaar Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 15 december 2012 gepost Share 15 december 2012 gepost Volgens mij is er vorig jaar geen stemronde geweest dus ik stel voor dat we verder gaan en dit jaar gaan stemmen. Ik heb ook nog een leuke: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 15 december 2012 gepost Share 15 december 2012 gepost Zangertje Rinus natuurlijk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 december 2012 gepost Share 15 december 2012 gepost Volgens mij is er vorig jaar geen stemronde geweest dus ik stel voor dat we verder gaan en dit jaar gaan stemmen. Ik heb ook nog een leuke: Holy shit, was hier een kerstversie van? Ik ken de plaat, maar die is zó zomers, dat je geen kerstversie zou verwachten... Die tekst ook. @Rinus: Mijn stem heb je. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 december 2012 gepost Share 16 december 2012 gepost (aangepast) Ik vind die Coco Jambo stiekem wel geinig klinken (dus die krijgt zeker niet mijn stem voor slechtste kerstplaat) EDIT: Als je de tekst hoort en de clip bekijkt van zanger Rinus dan vraag ik me af waarom hij een piek nodig heeft; die boom is bovenop zo kaal als een biljartbal... 16 december 2012 aangepast door RM Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.