djkoelkast 7 december 2010 gestart Share 7 december 2010 gestart Geef hier je beste kerstplaat allertijden op, vanaf volgende week gaan we stemmen tot er een winnaar is! Mijn opgave is Novii God (Nieuw Jaar) van het Russische Steklovata: http://www.youtube.com/watch?v=a_rmLmrCv6E Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 7 december 2010 gepost Share 7 december 2010 gepost Eh right, is het de bedoeling dat we enkel campingnummers inzenden? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 7 december 2010 gepost Share 7 december 2010 gepost Deze kan ik het meest verdragen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 december 2010 gepost Auteur Share 7 december 2010 gepost Eh right, is het de bedoeling dat we enkel campingnummers inzenden? Nee, alles wat je goed vindt, kan dus ook best dat een nummer zowel het best als het slechtst gevonden wordt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 december 2010 gepost Share 7 december 2010 gepost Een van de allerbeste die ik ken is toch wel een remix van een liedje van André Hazes. Let niet op de foto's, het is de enige video van de goede versie die ik online kon vinden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 december 2010 gepost Auteur Share 7 december 2010 gepost Wat is daar precies remix aan? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 7 december 2010 gepost Share 7 december 2010 gepost Dan moet ik toch deze nomineren . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 december 2010 gepost Share 7 december 2010 gepost Ik heb echt een gruwelijke hekel aan kerstmuziek . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 december 2010 gepost Share 7 december 2010 gepost Wat is daar precies remix aan? Verkeerde woordkeuze. Bedoelde eigenlijk dat ze een totaal nieuwe melodie/arrangement onder hebben gezet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 december 2010 gepost Share 7 december 2010 gepost Mijn "inzending": Urbanus - Bakske Vol Met Stro Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 7 december 2010 gepost Share 7 december 2010 gepost Laten we deze held vooral niet vergeten: Stafke Fabri - Karsmis deur de Joare! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 12 december 2010 gepost Share 12 december 2010 gepost Dan wil ik bij deze mijn inzending ook insturen Ome Henk - Een Heel Gelukkig Kerstfeest! http://www.youtube.com/watch?v=HZXfrwB9-3A Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 december 2010 gepost Auteur Share 12 december 2010 gepost We hebben niet heel veel deelnames, dus we doen 2 platen per deelnemer, voor alle 3 de kerst topics, dus doe er gerust nog 1 bij! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 12 december 2010 gepost Share 12 december 2010 gepost Dan hierbij mijn 2e inzending Nick & Simon - Santa's Party Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 12 december 2010 gepost Share 12 december 2010 gepost Ik krik het gemiddelde dan weer een beetje omhoog met: http://www.youtube.com/watch?v=xCON07r908g Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 december 2010 gepost Share 13 december 2010 gepost Ik haal het niveau graag weer wat omlaag, met een all time favorite van me uit de 90s: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 december 2010 gepost Share 13 december 2010 gepost Jaaaaaa! Was de titel kwijt van deze! Dank je wel Hoe fout deze ook is, dat stukje op 0:37 blijf ik mooi vinden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 13 december 2010 gepost Share 13 december 2010 gepost (aangepast) Hierbij dan mijn tweede positieve kerstmuziekje Jona Lewie - Stop The Cavalry http://www.youtube.com/watch?v=t1s9qR1ug-I&feature=related Vooral die kerstbellen blijven geweldig! 13 december 2010 aangepast door Joost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 15 december 2010 gepost Share 15 december 2010 gepost Ik wil toch nog even terugkomen op mijn eerdere keuze van 'Once Upon A Long Ago' van Paul McCartney. Ik denk dat ik ipv die toch maar een ander nummer van dezelfde artiest ga nemen, een bekendere en meer typisch kerst-nummer, Wonderful Christmas Time. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 1 december 2011 gepost Share 1 december 2011 gepost Begin december, lijkt me 'n mooie tijd om dit topic ook weer verder te laten gaan Hmm beetje jammer dat ik; Happy Xmas (War is over) nog niet voorbij heb zien komen. Deze zag ik alwel langs komen & vind ik ook 'n goed kerstnummer: Stop the cavalry van Jona Lewie. Vind deze twee nummers erg goeie kerstplaten! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 1 december 2011 gepost Share 1 december 2011 gepost Eindelijk een beetje fatsoenlijke aanmeldingen, in plaats van die Tros-muziek. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 december 2011 gepost Auteur Share 1 december 2011 gepost fatsoenlijk zegt 'ie :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 1 december 2011 gepost Share 1 december 2011 gepost Ik bekeek even de clip van Novii God. Altijd als ik naar mijn ouders reis kom ik langs de Hooge Burch in Zwammerdam. Door 1 of andere reden moest ik daar aan denken toen ik de clip bekeen. :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 2 december 2011 gepost Share 2 december 2011 gepost (aangepast) Ik haal het niveau graag weer wat omlaag, met een all time favorite van me uit de 90s: 2 Brothers on the 4th Floor - Christmas Time Overigens is dit gewoon een kersteditie van hun originele plaat... There is a key. 2 december 2011 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 december 2011 gepost Share 2 december 2011 gepost Overigens is dit gewoon een kersteditie van hun originele plaat... There is a key. I know, maar There's a key is not enigszins serieus te nemen tov Christamas Time. Die laatste is dan ook hilarisch. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 december 2011 gepost Auteur Share 2 december 2011 gepost Overigens is dit gewoon een kersteditie van hun originele plaat... There is a key. Had je verwacht dat ze een nieuw nummer hadden? CloseIIyou deed het nog leuker: gewoon kerstbellen er door en "Happy Christmas baby, wherever you are" er door kreunen aan het begin: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 december 2011 gepost Share 2 december 2011 gepost Had je verwacht dat ze een nieuw nummer hadden? CloseIIyou deed het nog leuker: gewoon kerstbellen er door en "Happy Christmas baby, wherever you are" er door kreunen aan het begin: Die had ik hier reeds gepost (maar dan als slechtste plaat). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 december 2011 gepost Auteur Share 2 december 2011 gepost Die had ik hier reeds gepost (maar dan als slechtste plaat). Ah pardon, die heb ik over het hoofd gezien. Ik ken hem nog van de maxi single. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 2 december 2011 gepost Share 2 december 2011 gepost Had je verwacht dat ze een nieuw nummer hadden? CloseIIyou deed het nog leuker: gewoon kerstbellen er door en "Happy Christmas baby, wherever you are" er door kreunen aan het begin: God, da's nog erger, ja. Zo kan ik ook een kerstplaat maken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 23 december 2011 gepost Share 23 december 2011 gepost Haha ojah, toen ik 'n jaar of 12 was vond ik Jingle bells rock ook helemaal geweldig, kan het nu niet meer zo waarderen alleen :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 december 2012 gepost Auteur Share 16 december 2012 gepost Dan krijgt dit topic ook weer een kick, en een toevoeging: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 december 2012 gepost Share 16 december 2012 gepost Oeh, die kende ik nog niet? Ik ben vooral van deze: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Epic90ies 5 september 2014 gepost Share 5 september 2014 gepost De zomer is pas net afgelopen, maar ik krijg stiekem al zin in kerstmis als ik een van onderstaande nummers hoor. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 september 2014 gepost Auteur Share 5 september 2014 gepost Hey die laatste! Weet ik eindelijk wat de oorsprong van "There's only one Phil Taylor" is Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.