djkoelkast 7 december 2010 gestart Share 7 december 2010 gestart Regels: Nummer moet van dit jaar zijn Het moet een kerstnummer zijn Ik geef alvast deze op: Marlous & Rene Karst - Ik wil een kerstboom versieren met jou Nu jullie, dan gaan we uiteindelijk stemmen voor de kersthit van 2010 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 7 december 2010 gepost Share 7 december 2010 gepost Is dit de Marlous waarmee zanger Rinus mee onder de douche wilde? Misschien wordt de kersthit 2010 wel deze van Marco Borsato: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 december 2010 gepost Auteur Share 7 december 2010 gepost Nee, het is de Marlous die ipv Sieneke naar het Songfestival zou kunnen. Volgens mij wilde Rinus onder de douche met die dikke troela in z'n clip Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 december 2010 gepost Share 7 december 2010 gepost Is dit de Marlous waarmee zanger Rinus mee onder de douche wilde? Misschien wordt de kersthit 2010 wel deze van Marco Borsato: Juist, ik wist dat die zou worden genoemd. Echter, ik vind de andere kerstplaat op zijn nieuwe album Dromen Durven Delen, namelijk 'Al die tijd', stukken beter om als kersthit bestempeld te worden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 december 2010 gepost Auteur Share 7 december 2010 gepost Filmpje? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 december 2010 gepost Share 7 december 2010 gepost Geen videoclip bij. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 7 december 2010 gepost Share 7 december 2010 gepost Ik vind zowel Kerstmis als Al Die Tijd helemaal niets. :Dus zal het wel weer een hit worden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 december 2010 gepost Auteur Share 7 december 2010 gepost Dus gaan we voor Marlous Maar het stemmen volgende week Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 december 2010 gepost Share 7 december 2010 gepost (aangepast) Ik vind zowel Kerstmis als Al Die Tijd helemaal niets. :Dus zal het wel weer een hit worden. Maar dat is logisch. Ontopic: Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dan weer 0,0 met Marlous heb. 7 december 2010 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 12 december 2010 gepost Share 12 december 2010 gepost (aangepast) Maar dat is logisch. Ontopic: Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dan weer 0,0 met Marlous heb. Dat hoeft dan ook weer niet Persoonlijk heb ik met Marlous ook niet veel, maar Marco Borsato vind ik ook duidelijk op de retourweg gaan. Vroeger vond ik hem 10x beter... EDIT: Coldplay heeft dit jaar ook een kerstsingle uitgebracht; Coldplay - Christmas Lights 12 december 2010 aangepast door RM Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 december 2010 gepost Auteur Share 12 december 2010 gepost We hebben niet heel veel deelnames, dus we doen 2 platen per deelnemer, voor alle 3 de kerst topics, dus doe er gerust nog 1 bij! Al zal het hier moeilijker worden denk ik. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 25 december 2010 gepost Share 25 december 2010 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
twoface 26 december 2010 gepost Share 26 december 2010 gepost Timbo, The Menace, D-voice & Krizz - Tijdens Kerstmis Nieuw Dowload de kerst tape op : www.swaggadelic.nl Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.